Промовирани огласи »

Вистината е дека работодавачот очекува од самите кандидатите да имаат свои прашања за поставување, но исто така има многу теми кои никогаш не треба да се отвараат на интервју. За почетници, еве неколку можни теми кои би биле возбудливи за вас, но не би ве направиле омилени во очите на интервјуерот.

1. Колку често групата на работници излегува да се дружи?

Сосема е природно да се посакува работа во која што после работното време ќе излезете на пијалок. Како што знаете, вистината е дека вие поминувате повеќе време со колегите/колешките од работа отколку што поминувате време за дружење со другите луѓе во вашиот живот. Но да прашувате регрутер за вработување околу тоа што се случува после работното време, звучи дека на вас многу ве интересира забавата отколку работата. Треба да се грижите за културата, но прикажување тоа на ваков начин не ви донесува некое дополнително нешто, дури и ако тоа би било компанија позната по тоа што работниците одлично си поминуваат.

- На место тоа, препорачливо е да прашате: Би сакал да слушам повеќе околу фактот како овде групата работи заеднички, како би ја дефинирале културата на самата компанија?

2. Дали ја добив работата?

Добро, можеби не сте „глупи“ толку колку што звучи преку зборовите, но враќајки се назад на моите денови на регрутирање, би бил фасциниран од спременоста на луѓето да ми кажат: „Вие сте брилијантен!“ Но, еве што е работата: дури и кога мислите дека воспоставивте врска со интервјуерот, важно е да не имате очекувања од комплименти или гаранции во врска со тоа дека ќе продолжите во натамошната фаза на процесот.

- На место тоа, препорачливо е да се прашува: „Во еден идеален свет, што би требало да направи една личност кој би се нашла во ова позиција за да му помогне на својот менаџер?

3. Ако ова не успее, дали би ме сметале за некоја друга отворена работна позиција?

Често пати би ги повикал пак на интервју во врска со некоја отворена работна позиција поради фактот дека биле фантастични, но единствениот проблем е дека во тоа време не би се склопиле во побарерната улога. Има само една карактеристика која беше заедничка кај сите нив: Додека траеше интервјуто ниеден од нив не побара нешто од тоа. Поради фактот дека ме замолија да ги зачувам нив во нашата датабаза за некоја следна можна работна позиција, беше тешко за мене да замислам некое друго лице да ги принидува за друго интервју, затоа би ги сметал нив како можен кандидат со полно работно време во нашата компанија. 

Кажете нешто едноставно, како на пример: „Како долгогодишен обожавател на вашата организација, ми беше задоволство да се видам со вас денеска„.

Наоѓање на вистинските прашања за прашување додека трае едно интервју е тешко. Но, половина од битката е да се знае кои прашања да се одбегнуват. Значи, пред да започнете со прашување прашања кои доаѓаат од вашиот ум, бидете многу внимателни со впечатокот што саката да го оставите.

Промовирани огласи »

Центарот за вработување на Град Скопје денеска ќе потпише Меморандум за соработка со 11 здруженија од граѓанскиот сектор, во насока на економско јакнење на жената, поттикнување на женското лидерство и претприемништво и нивно зголемено вклучување на пазарот на труд.

Основна цел е поддршка на Оперативниот план за 2017 година и зголемено вклучување на жените во искористување на активните програми, мерки и услуги за вработување.

Меморандумот ќе го потпишат раководителката на Центарот за вработување на град Скопје, Слободанка Алексовска и претставници на 11-те здруженија на граѓани.

Промовирани огласи »

Многу од модерните компании работат во тимови лоцирани во различни држави ширум светот. Според HR експертите ваквото функционирање по одреден период претрпува одредени потешкотии кои се должат на временската разлика и различниот простор во кој се наоѓаат тимовите.
Токму поради ова е изведено мини истражување, во кое е дојдено до одредени совети како да се зближат луѓето во компании кои работат на голема географска далечина. Вакви компании се повеќе имаме и во Македонија, на пример странските инвестиции кои се се повеќе популарни изминативе неколку години.

Вработените во една фирма кои се илјадници километри оддалечени од главното седиште на компанијата може во некои моменти да не се чувствуваат како да се дел од таа компанија а уште помалку и дел од тимот. Немаат  можност да се дружат секојдневно со колегите, да си раскажат како го поминале викендот или пак да излезат на after work party со претпоставените. Можеби нема да верувате меѓутоа ова сериозно го загрозува степенот на посветеност и фокусираност на една личност.

Какви чекори превземаат светските компании за да направат своите вработени да се чувствуваат убаво и посветено дури и ако работат на голема далечина од своите колеги? Форбс ги издвојува следните:

1. Секогаш бидете во контакт со вашите колеги

Компаниите кои се соочуваат со ваков проблем применуваат модерна технологија која секојдневно ја користиме. Интернетот и телефонските врски се нашиот свет во мало и тие навистина многу помагаат за зближување во бизнис светот. Неделни skype конференции, социјални медиуми како секојдневна комуникација преку мејлови кои ќе ги информираат околу актуелните настани се само неколку од мерките кои се применуваат во големите компании ширум светот.

2.Однесувајте се интернационално

Ова вклучува осмислување на интернационален план за активностите кои ве очекуваат. Било да се тоа навистина важни состаноци или пак средби за зближување на тимот секогаш имајте во предвид дека можете да ги направите и надвор од државата. Така и вработените далеку од седиштето на компанијата ќе се почуствуваат изедначени и ќе отпатуваат до дестинацијата за состанок. Исто така присуствувајте заеднички на тренинзи или конференции надвор од вашата држава - тоа ја подигнува мотивираноста и го подобрува фокусот на вработените.

3. Поврзете ги со иднината на компанијата

Работењето на далечина ќе ја намали неговата различност со неколку внесувања на овие работници во идните планови на компанијата. Истите ќе се почувствуваат важни за одредени активности и ќе реагираат позитивно. Комапниите се менуваат со тек на времето и не знаете каде може да ве однесе само една интернационална идеа од ваш вработен на друг континент.

4. Задоволете ги нивните специфични бизнис потреби на локацијата на која се наоѓаат

Вработените кои се одвоени од главното седиште на компанијата се соочуваат со многу предизвици кои им ги задава нивната различна локација. На пример заради религиозни или пак култоролошки разлики можеби не се во иста можност како и другите вработени во комапнијата. Доколку размислите за ова можеби ќе го подобрите нивното внесување во компанијата и вашата компанија ќе се искачи еден степен погоре во поглед на грижа кон вработените која во модерниот бизнис свет изгра клучна улога за загарантиран успех.

Промовирани огласи »

Продолжува борбата за изедначување на квалитетот за исти производи во старите и нови членки на Европската Унија, на што работи и хрватската европарламентарка Biljana Borzan, која во соработка со хрватската агенција за храна веќе има започнато истражување за квалитетот на производите кои странските произведувачи и дистрибутери ги пласираат на хрватскиот пазар, а резултатите ќе бидат познати пред летото. Но и другите членки на ЕУ прават такви истражувања па овие денови државната Агенција за храна во Унгарија ги објави резултатите од тестирањето на 24 производи кои меѓународните ланци на продавници како Lidl и Aldi ги продаваат во Унгарија и во Австрија.

Резултатите покажаа, дека на пример унгарската верзија на наполитанки Manner сe помалку крцкави, додека Nutella што се пласира како производ во унгарските продавници потешко се мачка за разлика од тие во австриските.

Инаку ова е само продолжение од порано направените чешки и словачки истражувања кои покажаа слични резултати. Така во Чешка имало случаеви каде што во месен нарезок наместо свинско имало пилешко. Потрошувачите ми се жалат дека разлики наоѓаат и кај автомобилите, земјоделските производи, детергентите и слично. Моето истражување потврди дека повеќе од 70% од граѓаните во Хрватска смета дека мултинационалните компании ги третира како граѓани од втор ред- рече Borzan, која на темелење на сите овие истражувања, како и на ова во Хрватска во втората половина на оваа година ќе организира сослушување во Европскиот парламент за различниот квалитет на производи од источниот и западниот пазар на ЕУ.

Во Хрватска работиме на истражување кое ги опфаќа не само прехранбените производи , туку и непрехранбените производи како детергенти, пасти за заби, гелови за туширање и слично од хрватскиот и германскиот пазар, што е прво такво истражување во ЕУ. Произведувачите можеби и можат да се вадат со тоа дека сакаме чоколади со помалку лешници, но сигурно не можат да тврдат дека преферираме детергенти кои послабо перат или мирисаат- истакнува Borzan, а најновите анализи на инспекторите од ветеринарската служба на Словачка, покажаа дека половина од производите како млечните, месните производите од риба, чоколадите, пецивата, сирењата и пијалоците на нивниот пазар се со полош квалитет од австрискиот.

Во другата половина на годинава, ќе се одржи и расправа на високо ниво во Европскиот парламент. Ќе преговараме со Европската комисија, со колегите претставници од Романија, Словачка, Бугарија, Чешка, Естонија како и од другите источни земји за настанот да биде што поквалитетен и за да биде вистински почеток на законодавната регулација за квалитет на ниво на ЕУ. Драго ми е што до тогаш ќе ги имам и резултатите од хрватскиот пазар- рече Borzan.

Во Македонија, во последните години немаме слушнато некој да прави споредба на познатите производители и да направи споредба на исти производи за да се спореди квалитетот што го имаат тие производи во Македонија во однос на тие од Западна Европа. Кога ќе видиме дека и членки на ЕУ се жалат на производи со полош квалитет, што останува со Македонија што не е членка на ЕУ? Сигурно во Македонија скоро и да не постои човек што ќе рече дека квалитетот на производите во Македонија е ист, како во Западна Европа.

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »