Промовирани огласи »

KARIERA.mk со гордост најавува уште една ексклузивна работилница на 21.05.2024 која ќе отвори и разреши многу прашања околу мега популарната тема - SEO (search engine optimization). 

Купете EARLY BIRD влезница ТУКА.

Предавач на работилницата е Evgeni Yordanov SEO Expert со огромно искуство на темата, кој со многу ентузијазам ќе проба да ги доближи најдобрите практики и до македонската публика!

Со речиси 20 години професионално искуство, Евгени е главен говорник на многу меѓународни настани. Добитник на European Search Awards, тој е сертифициран content marketing professional од Northwestern University’s Medill School of Journalism, кој моментално е во процес на стекнување докторат. 

Евгени има работено на различни високи менаџерски позиции во неколку B2B старт-ап и агенции помагајќи им на брендовите ширум светот како што се Hilton Hotels & Resorts, Bayer, ORIFLAME, BNP Paribas, Jaguar, Efbet, MrBricolage, Foodpanda, John Deere итн. еден од двигателите што ги развива и негува младите претприемачи на Балканот со неговата менторска работа со StartUP Foundation и на настани како што се StartUp Weekend и Rockstart Answers. Тој е професор на DigitalPro, SerpAcad и International Business School. 

Оваа работилница е дизајнирана да им обезбеди на учесниците длабоко разбирање на принципите, стратегиите и најдобрите практики за оптимизација на пребарувачи (SEO). Учесниците ќе научат како да ги оптимизираат своите веб-страници за да ја зголемат видливоста, да го поттикнат органскиот сообраќај и да го подобрат рангирањето на нивните сајтови.

Ги покануваме сите дигитални маркетери, претприемачи и SEO ентузијасти да се здружат и да ги истражат најновите трендови од светот и да научат нови техники за подобро позиционирање на вашите е-продавници и воопшто веб-страници!

Early Bird влезниците веќе во продажба до 15.05.2024!

Повеќе информации на 077 888 722. За влезници на фактура слободно контактирајте не на [email protected]

Се гледаме на 21-ви мај!

Промовирани огласи »

Генерацијата Z често има различни перспективи и пристап кон вработувањето во споредба со постарите генерации. Некои од нив можат да пристапат до работата преку својот карактер и личност, вместо преку традиционалните параметри како работно искуство или вештини.

Според најмладата генерација на пазарот на трудот, нивниот хумор и духовитост обезбедуваат одредена вибрација на постарите вработени кои очигледно им недостигаат.

Генерацијата Z може да има силно развиени лични вредности и убедувања, и може да бараат работодавци кои ги споделуваат и поддржуваат тие вредности. Затоа, за нив може да биде важно да се вработат во компании или организации кои ги одразуваат нивните вредности.

За генерацијата Z, културата на работното место може да биде многу важна. Тие може да бараат работни места каде што се цени креативноста, иновациите, тимската работа и вклученоста. За разлика од постарите генерации, кои често бараат стабилност и сигурност во работата, генерацијата Z може да бара повеќе флексибилност и можност за работа на сопствени услови. Тие може да пристапат до работата со желба за флексибилно работно време, работа од дома или други форми на работа кои ги задоволуваат нивните потреби и предмети.

Во секој случај, работодавците треба да се адаптираат кон потребите и очекувањата на генерацијата Z за да ги привлечат и задржат најдобрите таленти од оваа генерација.

Промовирани огласи »

Тинекс e малопродажен ланец на супермаркети кој веќе 30 години настојува на своите потрошувачи да им ги понуди најдобрите производи со врвен квалитет и по одлични цени. 

Како компанија која се стреми кон усовршување на своите услуги и цели кон усовршување на истите, чест ни е да најавиме уште едно отварање на нов Tinex маркет во населба Илинден.

Доколку сакате да станете дел од тимот на Tinex ве покануваме да аплицирате на следниве работни позиции:

КАСИЕР/КА
ПРОДАВАЧ/КА НА СВЕЖО МЕСО
ПРОДАВАЧ/КА НА ГОТВЕНИ ЈАДЕЊА
ПРОДАВАЧ/КА НА ДЕЛИКАТЕС
МАГАЦИОНЕР

Промовирани огласи »

Претседателот на САД, Џо Бајден потпиша закон што може да доведе до забрана на TikTok низ целата земја, што ескалира голема закана за операциите на компанијата во САД, објави Си-Ен-Ен.

Конгресот го усвои законот оваа недела како дел од широкиот пакет странска помош наменет за поддршка на Израел и Украина. Тој беше одобрен од Домот во саботата, а од Сенатот во вторник. Законодавството претставува најсериозен ризик за TikTok откако американските власти почнаа да изразуваат загриженост за апликацијата во 2020 година. Според она што сега е американски закон, TikTok е принуден да најде нов сопственик во рок од неколку месеци или целосно да биде забранет од Соединетите Држави.

Што прави законодавството на TikTok?

Нацрт-законот што го потпиша Бајден му дава на кинескиот родител на TikTok, ByteDance, 270 дена да го продаде TikTok. Неуспехот да се стори тоа ќе доведе до значителни последици: TikTok ќе биде забранет од американските продавници за апликации и од „интернет хостинг услуги“ што го поддржуваат.

Тоа ефикасно би ги ограничило новите преземања на апликацијата и интеракцијата со нејзината содржина. Одлуката на Бајден да го потпише законот во среда го става крајниот рок за продажба на 19 јануари 2025 година. Меѓутоа, според законодавството, Бајден би можел да го продолжи рокот за уште 90 дена доколку утврди дека компанијата постигнала напредок кон продажба, давајќи му на TikTok потенцијално до една година пред да се соочи со забрана.

Што вели TikTok?

TikTok се заканува со правна постапка за да се спротивстави на законот. Во видеото објавено на TikTok, извршниот директор на компанијата Шоу Чју им рече на корисниците: „Бидете сигурни: нема да одиме никаде“.

„Ние сме уверени и ќе продолжиме да се бориме за вашите права пред судовите“, додаде тој. „Фактите и Уставот се на наша страна и очекуваме да надвладееме.

Во изјавата, портпаролот на TikTok го нарече законот „неуставен“ и рече дека „би ги уништил“ 170-те милиони корисници на платформата во САД и 7 милиони бизниси кои работат на апликацијата.

Како ова заврши во нацрт-законот за странска помош?

Сличен нацрт-закон за TikTok беше усвоен од Домот во март, но заглави во Сенатот. Во процедурален потег, републиканците во Претставничкиот дом овој месец приложија ревидиран нацрт-закон за TikTok кон пакетот за странска помош со надеж дека ќе го принудат Сенатот да гласа за законот за TikTok. Здружувањето на сметката со странската помош - врвен приоритет на САД - брзо го следеше законот за TikTok и ја зголеми веројатноста тој да помине.

Што значи ова за мојата употреба на апликацијата?

Ако TikTok не може да се одвои од ByteDance до крајниот рок, тогаш корисниците на TikTok во САД хипотетички би можеле да бидат отсечени до средината на јануари. Но, тоа сепак е големо „ако“. Така, засега, фановите на TikTok можат да продолжат да ја користат апликацијата како порано, иако можеби ќе почнат да гледаат повеќе креатори - или самата компанија - кои зборуваат во апликацијата за да се спротивстават на законодавството.

Кои се опциите на TikTok?

TikTok вети дека ќе ја изведе американската влада на суд доколку Бајден го потпише законот. Во меморандум во саботата, врвен извршен директор на TikTok им напиша на вработените дека ова ќе биде „почеток, а не крај“ на долгиот процес за оспорување на она што компанијата го нарекува неуставно законодавство кое ги цензурира правата на говорот на Американците и што ќе им наштети на малите бизниси кои зависи од апликацијата. Во март, Џу вети дека ќе продолжи да се бори, „вклучувајќи (со) остварување на нашите законски права“.

Дали TikTok има футрола?

Експертите за првиот амандман велат дека предлог-законот што има крајно дејство на цензурирање на корисниците на TikTok може да биде соборен од судовите.

„Долгогодишниот преседан на Врховниот суд го штити правото на Американците со првиот амандман да пристапат до информации, идеи и медиуми од странство“, рече Надин Фарид Џонсон, директорка за политика на Институтот за прв амандман Најт на Универзитетот Колумбија. „Со забраната на TikTok, сметката ќе го наруши ова право и без вистинска исплатливост. Кина и другите странски противници сè уште би можеле да купуваат чувствителни податоци на Американците од брокери за податоци на отворениот пазар“.

Судскиот предизвик може да доведе до привремено блокирање на мерката додека трае парницата, најверојатно во текот на неколку години. Но, ако судот одбие да даде привремена забрана, TikTok би можел да се бори за да се усогласи со законот.

Па што ако TikTok се продаде на некој друг?

Проблемот е што родителот на TikTok е предмет на кинескиот закон, а кинеската влада евидентно се противи на продажба.

Во последниве години, Кина имплементира извозни контроли што ги регулираат алгоритмите, политика што се чини дека го покрива неверојатно успешниот алгоритам што го напојува моторот за препораки на TikTok.

Ако кинеската влада не сака да дозволи ByteDance да се откаже од алгоритмот на TikTok, размислувањето оди, може целосно да ја блокира продажбата. Алтернативно, може да дозволи TikTok да се продава, но без профитабилен алгоритам што ја формира основата за неговата популарност.

Може ли TikTok сепак да успее без својот алгоритам? Тоа би било тешкото прашање со кое се соочува компанијата во случај на присилна продажба. Без тајниот сос што ја придвижи апликацијата до 170 милиони американски корисници, апликацијата би можела да биде добра како мртва.

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »