Промовирани огласи »

Психологијата на боите е еден суптилен, но ефикасен начин да се подобри продуктивноста на вработените во компанијата. Понекогаш еден допир на бои кои не одговараат преку мебел или додатоци во просторот може да влијаат на вашето однесување, па дури и на нивото на стрес.

Тактичката застапеност на бои го менува не само расположението туку и навистина многу ја зголемува продуктивноста.

Инфузијата на бојата и дизајнот не е само надворешна убавина и изглед на просторот, туку исто така е и начин за подобрување на емоциите на работното место.

Еве некои бои кои навистина помагаат за подобра атмосфера на вашето работно место:

Жолта - го поттикнува размислувањето

Соработката на работното место е за да се создаде место кое ќе поттикне тимска работа.
Жолта и портокалова боја се поврзани со креативното размислување и енергија, па додавањето на овие бои во работниот простор, може да се создаде нови искри на инспирација.

Жолтата боја во просторот треба да биде умерена, со цел да се балансира енергичниот микс на просторот. Исто така често се користи и инфузија на жолта со други цитрусови тонови кои го активираат размислувањето на работното место. Меѓутоа, архитектите и дизајнерите сепак сметаат дека не е пожелно овие тонови да се главни бои на ѕидот.

Зелена и сина боја за да се интензивира фокусот во работењето

Палетата на мајката природа често се смета дека има нијанси кои прават мир и смиреност. Универзално, сината се користи како главна боја за ѕидови, како и за детали на бироата, пред се поради својата неутралност.

Секој професионалец дали се работи за сметководител, режисер или доктор се соочува со проблемот на приватност на работното место.

Со оглед на тоа дека скоро сите професии бараат фокусираност и мирна средина побарувачката за овие бои е висока. Нијансите на сина и зелена исто така многу се користат за веб интерфејс, собите за пауза и за големи канцелариски простори.Според експерите сината и зелената боја кои симболизираат живот - вода и зеленило  се ефикасна терапија за концентрација.

Кафена - земјени тонови кои креираат стабилност и одлучност

Кафената, симболизира стабилност која е суштината на секоја професионална работа. Дури и во повеќето добро дизајнирани канцеларии може да се случи вработените да се чувствуваат оковани во негативни емоции. Кафената боја создава доверба помешана со цврстина и сигурност.

Бојата која потсетува на чоколадо има трендовски изглед и одговара на природната светлина речиси во секој простор. Поставувањето на шарени вазни или додатоци со необична фигура на кафеавата површината создава атмосфера на вклучување, а со тоа и директно делува врз зголемување на довербата и сигурноста.

Бела - чувство на смиреност и префинетост

Белата е позната боја која им помага на луѓето да останат во мирна состојба. Често се користи во адвокатски канцеларии, тонот на бојата, помага да се смирите во стресна или аргументативна состојба на умот. Кога дискусиите ќе се загреат, многу конференциски соби се уредени токму во бела боја.

Многу компании ја користат оваа боја за својот работен простор меѓутоа експертите велат дека треба да се внимава, работниот простор да не прерасне во монотонија.  Токму затоа белата многу често се комбинира со други бои и речиси никогаш не е самостојна во завршниот дизајн.

Еден од наједноставните начини да се подобри продуктивноста на вработените е преку стратешкото користење на боите. Иако боите се насекаде, паметната употреба на боите на работното место може да биде од големо значење во текот на вашиот работен ден.

Сепак, на крајот на денот е важно во каква состојба ќе се вратиме во нашите домови каде не очекуваат нашите најсакани.

Промовирани огласи »

Ако размислувате за лесна сезонска работа преку лето на која можете постојано да заработувате, ова дефинитивно е работа за вас. 

Се што треба е да лежите во ладно и да берете јагоди, додека вас тракторот полека ве влече. 

Дневницата за оваа работа е околу 2000 динари.  Се бараат работници повеќе од порано. Како негативна работа од сезонската работа на нива се спомнува тоа што работниците по цел ден се на сонце. 

Промовирани огласи »

НАПРЕДНА КОМУНИКАЦИЈА ЗА УСПЕХ НА СЕКОЕ ПОЛЕ

Истражувањата велат дека луѓето кои се успешни во која било сфера од животот, тоа го постигнале во голем дел и со усовршена комуникација.
-   Научете и извежбајте ги главните фактори во напредната, влијателна и харизматична комуникација (еден-на-еден, групна динамика, други прилики, било да се од сферата на професионален ангажман, како продажба или менаџирање, или во љубовни врски и пријателства, семејни односи или запознавање нови луѓе)
-   Проектирајте самоуверен личен и професионален имиџ
-   Научете како вашите идеи да бидат полесно прифаќани, вашата комуникација да има влијание и да предизвика дејство 
-  Дознајте и затворете ги „слабите точки“ во вашата комуникација,  испраќајте попрецизни и појасни пораки
-   Научете да ги „читате“ луѓето: Распознајте ги различните типови и состојби на личностите и како да комуницирате со секој од нив 
-   Ослободете се од стресот што го произведуваат некои „тешки“ ситуации
- Овозможете си повеќе задоволство во работата и поголемо чувство на реализираност на секое поле.

ИНСПИРИТ повторно ја организира уникатната, применлива и моќна обука за комуникација, во којашто, со тројца врвни и искусни тренери и коучеви, имате можност да го добиете следното:

  • Усовршување на процесот и вештините на комуникација во приватни и деловни ситуации;
  • Комбинација од пристапи како емоционална интелигенција, невро-биологија и лингвистика (https://en.wikipedia.org/wiki/Neuro-linguistic_programming),
    Personal Strengths (www.personalstrengths.mk)
  • По завршувањето на обуката, учесниците ќе бидат способни:


А) да го разбираат целиот процес на комуникација (еден-на-еден, групно)

Б) да ги препознаваат своите внатрешни состојби, шеми/програми на размислување, вредносниот систем што ги мотивира, како и вредностите и програмите на размислување на соговорникот

В) да ги применуваат зборовите и говорот на телото на најсоодветен начин за ефективна комуникација

Г) да ги препознаваат нијансите во реакциите на соговорникот и соодветно на тоа да ја модифицираат својата комуникација, со цел постигнување на своjaта намера и почитување на другата страна
 
Обуката се одвива во пријатен и модерен простор, во комбинација со вежби, кафе-паузи и оброци.

Секој учесник добива:

  • работни материјали,
  • сертификат за учество,
  • меѓународен личен профил по Personal Strengths, со упатства.

 
Групата е ограничена на 10 учесници.
Котизација: 5900 ден. + ДДВ

Локација: ИНСПИРИТ Коучинг
Адреса: ул. Гиго Михајловски бр.9А/2
(позади Симпо на ул. Партизанска)
 
Агенда:
Среда, 07.06.2017 (12:00 – 16:00) – Вовед, клучни фактори и процесот на комуникација
Четврток, 08.06.2017 (12:00 – 18:00) – Улогата на емоциите во комуникацијата
Петок, 09.06.2017 (12:00- 17:00) – Personal Strengths – типови на мотивациски системи
 
 
Пријавување на: [email protected], Ана Јорданоска: 070/ 944 179.
Пријавувањето е до 01.06.2017 заради пополнување и обработка на меѓународниот личен профил.

За тренерите:
 

1.  Ирена Јакимова е лиценциран обучувач за возрасни, сертифициран NLP Capital Coach и NLP Master Practitioner, сертифициран тренер за SDI (Personal Strengths), мастер тренер за комуникација и квалитет на услуга од Швајцарската академија за хотелски менаџмент од Луцерн, сертифициран коуч за раст на бизнис и други методологии. Таа е магистер по деловна економија со долгогодишно менаџерско искуство, со специјалност во маркетинг, рекламирање, комуникации, продажба, претприемништво. Во текот на нејзиното искуство од повеќе од 20 години, работела со големи светски и домашни компании, како и со меѓународни и домашни институции. Последните години, преку голем број обуки и коучинг, ја фокусира нејзината работа со тимови и поединци на инспирирање, охрабрување и зајакнување на нивните капацитети преку пренесување нови вештини, знаења и нивно усовршување, како и преку максимално придвижување на нивните внатрешни ресурси во насока кон раст на бизнисот и на поединецот.

2.  Зорица Поповска е лиценциран обучувач за возрасни, сертифициран NLP Capital Coach и NLP Master practitioner. Таа е магистер по менаџмент со човечки ресурси, со огромно искуство во водење тимови и организирање и работа со луѓе. Главен интерес и фокус на нејзината работа е поддршка на човековиот развој и откривање на скриените потенцијали и извонредноста на индивидуите во брзото комплексно живеење. Нејзиното искуство како менаџер и обучувач во финансискиот и осигурителниот сектор вклучува голем број реализирани обуки од доменот на лични вештини и продажба.
 

3.  Коста Карпузовски е сертифициран NLP Capital Coach и NLP Master practitioner. Главен фокус во неговата работа е креативно идентификување на нови можности и менторска поддршка за персонален и организациски развој со позитивен финансиски ефект. Тој еи нженер по Електроника и Телекомуникации и има повеќе од дваесет години искуство во маркетинг, продажба, менаџирање и инженеринг на ИТ решенија и сервиси. Во својата кариера бил сопственик и вработен во неколку ИТ компании како лидер на високо продуктивни тимови, со повеќе од десет години менаџерско искуство. Тој се поврзува со луѓето и го поттикнува процесот на дефинирање на цели и формирање на јасна визија за резултатите. Работи со луѓето да ги активираат своите лидерски квалитети и да инспирираат други луѓе и организации да ја реализираат својата визија.

Промовирани огласи »

Во обид да се откажат луѓето од пушењето, строгите прописи за обликот и бојата на кутиите на цигарите во Велика Британија ќе отпочнат да се применуваат во недела.

Според новиот закон, сите цигари ќе се продаваат во стандардизирани пакети кои ќе бидат во зелена боја, која претходно истражувачите ја опишаа како “најгрдата боја во светот”, специјално направена за луѓето за да се откажат од пушењето, пишува британскиот весник Индепендент.

Предупредувања за штетните ефекти од пушењето врз здравјето, вклучувајќи и фотографии на заболени органи меѓу пушачите, ќе треба да покрие 65 проценти од површината на пакетите, кои ќе бидат исти за сите цигари, со единствената разлика што се појавува името на брендот.

Новиот закон, исто така, обезбедува дека во пакетите треба да има минимум 20 цигари, што значи дека пушачите нема да бидат во можност да купат поевтини пакувања од 10 цигари. Тутунска компанија Филип Морис, која го произведува Марлборо е обвинет за обид да ги избегне новите прописи за дистрибуција на пакети со калај кутија, која исто така изгледаше како обичен пакет, но со 10 цигари, пренесува Гардијан.

Првата фаза на стандардизацијата на кутиите со цигари започна во мај минатата година, тогаш на компаниите им беше даден извесен период на прилагодување и да се потрошат старите пратки на цигари. Се проценува дека пушењето предизвикува прерани смртни случаи на 700.000 луѓе годишно.

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »