Што е депресија

Додека сите се чувствуваат тажни од време на време, големата депресија е многу различна од само лош ден. Големото депресивно растројство или клиничка депресија предизвикува чувство на тага, осаменост или губење интерес за нешта што некогаш сте ги уживале.

Кога овие чувства се појавуваат подолго од две недели, лекарите може да го дијагностицираат ова како големо депресивно нарушување. Овие симптоми се знак дека треба да побарате стручна помош.

Депресијата може да предизвика различни симптоми, вклучувајќи и физички и емоционални симптоми.

Третманот за депресија е достапен и може да вклучува психотерапија и лекови.
Барајте итна медицинска помош ако вие или некој близок се соочуваат со следните симптоми

Симптомите на депресија може да варираат. Тие можат да се манифестираат поинаку од личност до личност. Сепак, кај повеќето луѓе, симптомите на депресија влијаат на нивната способност да вршат дневни активности, да комуницираат со другите или да одат на работа

Тага

Најчест симптом на депресија е чувство на тага или празнина што трае повеќе од две недели. Едно лице може да го опише овој симптом како чувство на "безнадежност".

Ако ова чувство трае подолго од две години, тоа е познато како дистимија. Ова е вид на хронична депресија во која расположението на едно лице е постојано лошо.

Бескорисност

Континуираните чувства на безвредност, вина или беспомошност често ја придружуваат состојбата. Луѓето имаат тенденција да се фокусираат на лични недостатоци или минати неуспеси. Тие често се обвинуваат себеси кога нивниот живот не оди на начин како што планирале.

Раздразливост

Депресијата може да предизвика луѓето лесно да се фрустрираат или да се лути, дури и за мали или безначајни работи. Ова често се поврзува со лице кое се соочува со напнатост и замор, што го отежнува денот.

Мажите и жените може да покажат симптоми на раздразливост различно едни од други. Жените често пријавуваат чувство на лутина во еден момент, а потоа плачење во следниот. Мажите можатда станат агресивни поради нивната депресија.

Замор

Луѓето со депресија често чувствуваат недостаток на енергија или се чувствуваат уморни цело време. Малите задачи, како што се туширање или излегување од креветот, можеби бараат повеќе напор отколку што може да се собере во еден момент за нив.

Заморот може да игра улога заедно и со други симптоми поврзани со депресијата, како што се повлекување и апатија.

Вина

Депресијата е често резултат на неурамнотежени хемикалии во мозокот. Сепак, луѓето што се соочуваат со депресија може да се обвинат себеси за нивните симптоми. Изјавите како "Не можам да направам ништо добро" или "сè е моја вина" стануваат секојдневие за нив.

Плачење

Луѓето кои имаат депресија често плачат без никаква очигледна причина. Плачењето исто така може да биде симптом на пост-породилна депресија, која може да се појави кај жената откако ќе се породи.

Апатија

Луѓето со депресија најчесто губат интерес или престануваат да наоѓаат задоволство во активностите што некогаш ги уживале, вклучувајќи го и сексот.

Анксиозност

Анксиозноста е чувство на претстојната пропаст или опасност, дури и кога нема оправдана причина. Депресијата може да предизвика лице да се чувствува вознемирено цело време. Едно лице може да каже дека се постојано напнати, но нема директна закана или извор за оваа тензија.

Недостаток на концентрација

Луѓето со депресија може да имаат потешкотии да се сеќаваат, да одржуваат фокус или да донесуваат одлуки.

Повлекување

Многу луѓе со депресија се исклучија од светот. Тие можат да се изолираат, да не одговорат на телефон или да одбијат да излезат со пријателите. Се чувствуваат како дека ништо нема да им донесе радост.

После прочитаните симптоми седнете, испијте едно кафе и релаксирајки се размислете дали имате проблем со депресија или пак дали имате некој во вашата близина на кој можете да му помогнете уште денес со краток разговор.

Промовирани огласи »

Како еден претприемач да се справи со негативниот фидбек?

Знаеме дека секогаш ќе постои негативен фидбек и прв совет за еден претприемaч е ништо да не сфаќа лично.

Трите вида на негативниот фидбек се:

1. Навистина настанал проблем

2. Купувачот има свое цврсто гледање или став за она што го продаваме или даваме како услуга и тој е поразличен од нас

3. Kупувачки штетници кои се хранат со предизвикување на лошо расположение кај луѓе кои се трудат

Па затоа, веднаш штом слушнете негативен коментар или фидбек секој претприемач треба најпрво:

  • Да воспостави систем за следење на фидбек од потенцијални и тековни потрошувачи.
  • Да одговори на секој фидбек без разлика на тоа дали е позитивен или негативен.

Справување со негативниот фидбек значи одговарање на истиот. Кога ќе знаеме кој фидбек во која група на негативен фидбек спаѓа ќе можеме лесно да одговориме. Еве како би изгледал одговорот на еден претприемач:

Проблем – Решавање на проблем во најбрз можен рок и известување на оној кој го дал фидбекот.
Став или мислење – Обид да се смени тој цврст став или мислење со приложување на докази
Купувачки Штетници – Културен одговор и обид да се смени однесувањето или наједноставно прекин на соработка со овие луѓе

Промовирани огласи »

Ви следи службено патување со авион или пак семеен одмор на далечна дестинација а во вас има огромен страв од летање?

Во овој модерен свет летањето заштедува многу време и го подобрува квалитетот на превозот од една до друга дестинација, па токму заради тоа навистина нема потреба од страв.

KARIERA.mk споделува со вас совети кои може да помогнат да се намали вашата непријатност на следниот лет:

  •    Останете фокусирани - Дишете правилно и релаксирајте се пред полетувањето
  •    Елиминирајте ги стресните слики - Затворете ја ролетната на прозорчето доколку седите до прозор и размислувајте за работи кои ве прават среќни ( вашето дете, вашата плата, вашата дестинација која толку долго ја посакувавте)

  •    Смирете го вашиот организам - Правете вежби за медитација и релаксација секојдневно една недела или две пред летот и размислувајте за вашето патување
  •     Бидете подготвени со смирувачки елементи - Најдете работи кои ќе ви помогнат да останете фокусирани и помалку вознемирени. Најдете музика што е смирена или пак закуски во кои ќе уживате
  •     Пробајте да не внесувате кофеин и стимуланти пред и за време на летот - Отстранате елементите што предизвикуваат вознемиреност, како што се кофеинот, енергетските пијалаци и сите други стимуланси како алкохол, цигари и слично

  •     Пронајдете го вашиот страв - Дали се плашите од губење контрола? Дали е страв од смрт? Дали е тоа клаустрофобија? Различните предизвикувачи бараат различни мерки за справување.
  •     Ослободете го стравот - Многу луѓе со страв од летови исто така имаат проблеми со контролата. Размислете дека му ја давате контролата за ситуацијата на пилотот, обучен професионалец со илјадници часа работа на височина горе на небото - сепак тој сигурно знае многу повеќе од вас за летањето и ќе ја изврши својата должност соодветно.

Промовирани огласи »

BBC неодамна направи интересно истражување поврзано со нашиот однос кон женски и машки деца, кое ќе не замисли сите.

KARIERA.mk го споделува со вас, за сите да се замислиме како делуваме на децата со стереотипите, кои како возрасни луѓе за жал сите ги имаме во нас.

Промовирани огласи »

Повеќе
КЛИКНИ