Промовирани огласи »

Maкедонското Министерство за надворешни работи(МНР) добило потврда за оштетените автомобили во Грција, и очекува детали по што соодветно ќе реагира. 

Од МНР за „Локално“ информираат дека по добиените наводи за инцидентите со оштетените возила во Република Грција, Амбасадата на Северна Македонија во Атина и Генералниот конзулат во Солун веднаш стапиле во контакт со надлежните институции и органи. 

Нашите дипломатски конзуларни претставништва во Грција се во очекување на официјалнo известување, вклучувајќи и детали за случајот, по што Министерството ќе процени за соодветна реакција, велат од МНР.

Околу 20 искршени автомобили со македонски регистарски ознаки вчера се забележани во грчките туристички места Калитеа и Афитос.

Сопствениците на оштетените возила се чувствуваат загрозено од овој немил настан. Фактор вчера пишуваше за оштетените автомобили. 

Промовирани огласи »

Откако денеска на социјалните мрежи се појавија фотографии од транспорт на тенкови, Министерството за одбрана потврди дека тенковите се испраќаат за Украина како донација од Македонија.

Од МО за „360 степени“ посочуваат дека се работи за тенкови кои се дел од тенковскиот баталјон на Армијата за кој е планирано да биде расформиран. Од МО велат дека станува збор за „трета генерација тенкови кои со развојот на технологијата за неколку години би биле неконкурентни и некомпатибилни со нашите побарувања за снабдување со западна платформа”.

Од Министерството велат дека во наредниот период би требало да се трошат и ресурси за нивно уништување, што е нецелисходна активност за нашата Армија.

Промовирани огласи »

All-Inclusive-одмор или рехабилитација на Црното Море: Бугарија е популарна дестинација за одмор. Но, оваа година нема туристи. И тоа не се должи само на војната во Украина.

„Картата за пијалоци, ве молам! - „Извинете, но сѐ уште е на печатење...“

Сѐ уште? На 15 јули? Овој дијалог во еден бугарски бар на плажа ја раскажува компримирано целата приказна. Приказната за лошата услуга, уништените очекувања и падот на бројот на посетители на бугарското крајбрежје на Црното Море. Онаму каде што пред само една година имаше гужва на долгите песочни плажи, каде што беа наредени лежалка до лежалка, еден до друг чадори за сонце, оваа година е невообичаено тивко.

Во јуни, велат хотелиерите и туроператорите за бугарските медиуми, речиси ништо не се случувало во, инаку добро пополнетите, поморски одморалишта. И во јули има значително помалку странски туристи од вообичаено.

Целиот текст прочитајте го на dw.com.mk

Промовирани огласи »

Скопското Јавно сообраќајно претпријатие е најпребаруваниот термин на интернет кога се патувањата во прашање, покажуваат податоците на Пикаса Аналитикс
Од вкупно речиси 608.000 пребарувања на тема патување, во изминатите 30 дена, граѓаните во Македонија, дури 251.000 го пребарувале ЈСП.
На второ место е светскиот туристички сервис „Букинг“, а на трето е авионската компанија „Визер“. 

Меѓу останатите најчесто пребарувани термини се најдоа и „tav skopje“, „skopje“, „macedonia“, „flightradar24“, кој најверојатно се пребарувани од страна на туристите кои престојуваат во Македонија.

Во текот на изминатите 30 денови, во Македонија над 8.000 пати во текот на денот се пребарувал ЈСП, вклучувајки го возниот ред, градските линии, начинот на плаќање на билетот и слични варијации. Од друга страна, сервисот „Букинг“ се пребарувал 3.000 пати дневно, а „Визер“ 2.600 пати дневно, што е скоро три пати помалку од ЈСП.
Интересно е да се забележи дека луѓето кои најчесто пребарувале на темата патувања, користеле латинична поддршка. Па така за „Јавно сообраќајно претпријатие – Скопје“, пребарувале со кратенката „jsp“ на латиница.

Податоците се добиени преку новиот интерактивен продукт на Пикаса Аналитикс кој во реално време ќе им помогне на клиентите да дознаат што луѓето пребаруваат на интернет. Продуктот е аналитички и се состои од многу детализирани прикази на волумен на пребарување, трендови, потенцијални клучни зборови, споредби, категории, класи, личности, институции, брендови итн.

Методологија:

„Пикаса“ ја користи својата онлајн-платформа Analytics.live за да следи во реално време повеќе од 1.300 медиуми и илјадници канали на социјалните медиуми во 6 земји од Западен Балкан (Босна и Херцеговина, Србија, Црна Гора, Косово, Албанија и Република Северна Македонија). Платформата за аналитика ги прикажува медиумските написи заедно со нивната соодветна пенетрација на платформите на социјалните медиуми (Facebook, Instagram, Twitter, YouTube) броејќи ги сите видови активности и реакции (лајкови, споделувања и коментари).

„Пикаса“ има над 10 години искуство во науката за податоци, развој на алгоритми, вештачка интелигенција и машинско учење. Таа им нуди на компаниите, организациите и институциите пристап до единствени податоци од над 1.300 медиуми и илјадници канали за социјални медиуми. Во комбинација со искусен тим од доктори на науки за податоци, дата-аналитичари и високи медиумски експерти, развивме неколку производи за следење на медиумите во реално време и технолошки капацитет за создавање приспособени решенија. Успеавме да одговориме на некои од најпредизвикувачките прашања во врска со употребата на дигитални и социјални медиуми за ширење пропаганда, сентимент, идентификување канали и спроведување истражувачки работи.

Во последните 2 години, преку мониторинг и консултации, им помогнавме на повеќе од 30 медиумски канали и над 50 компании да ги зголемат и максимираат своите резултати, користејќи техники за пристап до поширока публика.

Контакт: Ема Муратова, regional manager во „Пикаса аналитикс“
mail: [email protected] mob: 071 233 673

Адреса: Булевар Крсте Мисирков 7 ЛАМ.Ц2/14 , ТЦ Мавровка 1000 Скопје

Тел: +389 2 3212-812

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »