Промовирани огласи »

Граѓаните на Швајцарија на референдум ќе одлучат дали сакаат да го задржат плаќањето во готово, соопшти денеска здружението „Слободно швајцарско движење“ (FBS), откривајќи дека собрало доволно потписи за организирање јавното изјаснување.

Во многу економии низ светот готовинското плаќање полека испаѓа од употреба, бидејќи електронските плаќања стануваат стандард за трансакции во дигитализираните општества, што ѝ го олеснува на државата да ги следи постапките на своите граѓани, наведува здружението.

Здружението сака швајцарскиот закон за валути, што регулира како централната банка и владата управуваат со понудата на пари, да додаде одредба дека секогаш во оптек мора да има „доволно количество“ банкноти или монети.

ФБС соопшти дека собрала повеќе од 111.000 граѓански потписи за поддршка на референдум за ова прашање, десет илјади повеќе од пропишаниот минимум од 100 илјади.

Според швајцарскиот систем на директна демократија, доколку добие поддршка од гласачите, предлогот ќе стане закон, иако владата и парламентот мора да одлучат за неговото спроведување.

Јасно е дека… отфрлањето на готовината не само што ги покренува прашањата за транспарентноста, едноставноста или безбедноста… туку носи и голем ризик од тоталитарен надзор, изјави претседателот на ФБС, Ричард Колер, на веб-страницата на групата.

Според него, Швајцарија треба да ја преземе главната улога во одбраната на готовината во Европа, бидејќи инсистирањето на такви гаранции во ЕУ би вклучило „речиси невозможен“ процес за добивање дозволи од сите 27 земји-членки. 

Промовирани огласи »

Регулаторната комисија за енергетика и водни услуги на Република Северна Македонија донесе Одлука со која се врши намалување на малопродажните цени на нафтените деривати во просек за 1,16% во однос на одлуката од 6.2.2023 година.

Референтните цени на нафтените деривати на светскиот пазар во споредба со претходната пресметка бележат намалување во просек: кај бензините за 2,271%, кај дизелот за 4,708%, кај екстра лесното масло за 4,532% и кај мазутот за 0,836%.

Курсот на денарот во однос на доларот во изминатиот период по кој беа формирани цените со претходната пресметка е повисок за 0,104%.

Малопродажната цена на ЕУРОДИЗЕЛ (Д-Е V) се намалува за 2,50 ден/лит.

Малопродажната цена на Екстра лесното масло за домаќинство на (ЕЛ-1) се намалува за 2,00 ден/лит.

Малопродажните цени на бензините ЕУРОСУПЕР БС-95 и ЕУРОСУПЕР БС-98 и на Мазутот М-1 НС не се менуваат.

Од 9.2.2023 година од 00:01 часот максималните цени на нафтените деривати ќе изнесуваат:

Моторен бензин​​ЕУРОСУПЕР БС – 95​​​ 82,00 (денари/литар)
Моторен бензин​ ​ЕУРОСУПЕР БС – 98​​​ 84,00​ (денари/литар)
Дизел гориво​​​ЕУРОДИЗЕЛ БС (Д-Е V)​ ​ 76,00 (денари/литар)

Промовирани огласи »

Мобингот претставува малтретирање на работното место. Без разлика дали е свесен или несвесен, мобингот треба да се сфати сериозно, бидејќи може да ја изгуби довербата на вработените и да придонесе за токсична работна средина. Истражувањата покажуваат дека мети обично се оние кои го предизвикуваат статус квото. Обично жртвите се компетентни во својата позиција, добро образовани, издржливи, отворени, сочувствителни и често се сметаат за физички привлечни. Поединците кои страдаат од мобинг, исто така имаат поголема веројатност да бидат жени на возраст од 32 до 55 години и/или членови на малцинска група.

​​Последиците од мобингот

Резултатите од мобингот може да бидат поразителни. Ниското задоволство од работата, намалениот ангажман на вработените и високиот конфликт на работното место често ги мачат организациите со инциденти на вознемирување и мобинг. Последиците за организацијата исто така може да бидат сериозни како што е губењето на талентот на вработените, ниските перформанси на вработените и рушење на културата во организацијата. HR има исклучително важна улога и одговорност за да го одржи работното место без мобинг. Не само што е обврска за човечките ресурси, туку прави многу попродуктивно и попријатно место за работа кога овие однесувања може да се спречат или прекинат веднаш штом ќе бидат пријавени. Вработените ќе се чувствуваат повеќе ценети и почитувани кога знаат дека нивниот работодавец е посветен на обезбедување безбедна и професионална средина за нивните вработени.

Заклучок

Во основа лидерите на инклузивните организации мора проактивно да се справат со порастот на мобингот на работното место за да задржат различни таленти. Патем, почетната фаза е огромна можност за бизнисите да изградат култура од самиот почеток. Во почетната фаза, вработените сепак треба да се чувствуваат поддржани во однос на нивното физичко, ментално и емоционално здравје. Драмата, озборувањата, борбите за моќ и канцелариската политика често се неизбежни, барем до одреден степен. Иако на насилниците може да им биде тешко да увидат зошто грешат, можно е да се заземе став против нивното штетно однесување и да се создаде поголема позитивна култура на работното место за секого.

Промовирани огласи »

Маркетингот е поедноставен дефиниран како поставување на вистинскиот производ на вистинското место, по вистинска цена, во вистинско време. Оваа дефиниција има поголем проспект и треба да се знаат сите работи за да се биде во тек со конкуренцијата. Маркетингот е широк поим кој го заклучува целокупниот процес за тоа како функционира бизнисот. Употребата на маркетиншкиот микс е апсолутно ефикасен и продуктивен начин да се осигура дека ќе се случи „поставување на вистинскиот производ на вистинското место“. 

Маркетиншкиот микс е клучна алатка за разбирање на процесот и целокупната работа на бизнисот. Тоа помага да ги планирате вашите деловни стратегии за добро да се натпреварувате на пазарот. Маркетинг миксот најчесто се извршува преку 4P на маркетингот: Цена, Производ, Промоција и Место.

ПРОИЗВОД: Тоа е материјално добро или услуга што му се обезбедува на клиентот за исполнување на неговите барања. Клиентите или потрошувачите се она за што работите. Треба да развиете врска со нив и треба да разберете каков производ и квалитет бараат и да ги исполните за да се натпреварувате во светот на бизнисот. Потенцијалните купувачи на производот треба да се идентификуваат и разберат.

ЦЕНА: Цената го покрива вистинскиот износ што ќе го ставите пред вашиот клиент. Цената на производот директно влијае на продажбата. „Согледаната вредност“ и квалитетот се однесуваат на важноста и добрата волја што ја поседува компанијата. Ако вредноста е поголема од воочената вредност, тогаш производот нема да може добро да се натпреварува на пазарот. Едноставно правило.

ПРОМОЦИЈА: Стратегиите и техниките за маркетинг комуникација потпаѓаат под вредностите на промотивниот микс. Од организацијата зависи како избрале да го промовираат својот производ. Но запомнете го ова, промоцијата е навистина најважниот микс од сите работи што ги правите во бизнисот. Ако вашиот производ нема деловна вредност, тогаш дури и ако неговиот квалитет е висок и потрошувачите би го сакале. Ако не се промовира добро и ако не ги привлече очите на потрошувачите, ќе пропадне.

МЕСТО: Местото каде што го поставувате вашиот бизнис на терен исто така е важно, треба да ја испитате околината и пазарот. Евалуацијата и знаењето за тоа каде да го поставите вашиот бизнис ќе помогне вашиот бизнис да расте.

Овие се четирите правила на маркетингот и може да бидат четирите правила на вашиот успех доколку работите на тоа и ги разбирате критериумите.

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »