Промовирани огласи »

„Амазон“ ќе бара од своите вработени да работат во канцеларии најмалку три дена во неделата, објави извршниот директор Ендрју Џеси во меморандумот упатен до персоналот на компанијата, пренесе АП.

Во своето писмо, тој наведува дека „Амазон“ ја донел одлуката откако анализирал што функционирало за време на пандемијата.

Одлуката е донесена на состанокот на високото раководство на компанијата оваа недела, а се вели дека само мал број позиции ќе бидат изземени од најновата политика на компанијата.

Тоа означува отстапување од сегашната политика на Амазон, која им овозможи на лидерите да диктираат како ќе работат нивните тимови.

Промената ќе стапи на сила на 1 мај, според агенцијата.

Многу компании ги повикуваат своите вработени назад во канцеларијата откако пандемијата ковид 19 ги ​​принуди да работат онлајн.

Минатиот месец Старбакс им нареди на вработените да планираат да работат од канцеларија три дена во неделата.

Дизни бара четири работни дена во канцеларија, почнувајќи од март, додека Walmart оваа недела објави дека ќе бара техничките тимови да го поминат целото работно време во канцеларијата.

(Извор: Танјуг)

Промовирани огласи »

Скопје се вклучува во иницијатива упатена до Брисел во врска со воведувањето на ЕТИАС системот, кој предви

Овој систем, покрај за Македонија, ќе важи и за државјаните на сите други земји, меѓу кои и тие од Западен Балкан, кои се кандидати и преговарачи за членство. Европската Унија (ЕУ) еднаш го одложи почетокот на примената на Европскиот систем за патни информации и одобрување (ЕТИАС), според кој патниците надвор од ЕУ ќе плаќаат 7 евра за влез.

Вицепремиерот Маричиќ е веќе во комуникација со неговите колеги од регионот и има расположение од нивна страна за оваа иницијатива. Во тек се разговорите и се очекува до мај да биде испратена заедничка порака до Европската комисија, информираат од Секретаријат за европски прашања.


ЕТИАС е наменет за секој жител на земја надвор од ЕУ, а на која не ѝ треба виза за влез. Овој систем нема да биде за оние кои досега требале да вадат визи за влез во ЕУ. Жителите надвор од ЕУ, меѓу кои и Македонците, ќе треба да се пријават за влез во ЕУ пред да патуваат, а тоа ќе ги чини 7 евра. Пријавувањето ќе се врши со пополнување на краток онлајн-формулар и прикачување фотографија од пасош.

Од Советот на амбасадори изразија загриженост за ваквата одлука на Европската комисија, потенцирајќи дека не треба да се воведат рестриктивни мерки, бидејќи  земјата има целосна визна либерализација.

Воведувањето на дигитални овластувања за патување во Шенген зоната и плаќањето влезна такса од седум евра по човек е сериозен чекор наназад и повторно подигнување на нови и непотребни бариери кои ќе го нарушат слободниот проток на луѓе помеѓу Европската Унија и земјите – кандидати, велат од Совет на амбасадори.

Од Европската Унија претходно истакнаа дека овој формулар не е виза. Според Брисел системот ќе ја зголеми безбедноста, но и ќе ја забрза процедурата за влез на граничните премини. Идејата за ваков систем потекнува уште од 2016 година, но воведувањето постојано се одложуваше.

Промовирани огласи »

Министерот за градежништво, транспорт и инфраструктура, Горан Весиќ изјави дека од јануари 2024 година ќе започне исплатата на субвенциите за замена на 144.000 дизел возила со стари мотори, еуро 1, еуро 2 или еуро 3, а конкурсот ќе да бидат објавени во текот на оваа година. Министерот откри нови детали и одговараше на прашања за кои години се смета, кога почнува конкурсот и кога се плаќа.

Како што рече на почетокот, ова е една од мерките од планот за намалување на загаденоста на воздухот што Владата на Србија ја усвои на предлог на министерката за заштита на животната средина Ирене Вујовиќ и дека „министерството што раководи има чест да бидете дел од тој проект“.

Весиќ изјави дека во Србија има 2,8 милиони автомобили, додека во 2012 година имало 1,8 милиони, што значи дека за нешто повеќе од 10 години биле регистрирани милион нови возила.

Од 2,8 милиони, 560.000 се возила со стари мотори, еуро 1, еуро 2 или еуро 3, а тоа се најголемите загадувачи, посочи министерот.

Затоа предвидовме дека од 1 јануари 2024 година ќе инвестираме вкупно 102 милиони евра во замена на 140.000 дизел возила. Државата дава субвенција од 2.100 евра за замена на патнички автомобил, 2.500 евра за лесни камиони и 2.900 евра за автобуси - прецизира Весиќ.

Сопственикот го предава старото возило на државата, која ќе го рециклира согласно сите прописи.

А, сопственик на отпишан автомобил може да купи автомобил кој не е постар од 1 јануари 2015 година и кој мора да има мотор Еуро 6. Затоа ги повикувам граѓаните да ја искористат оваа можност и да го намалат загадувањето - рече Весиќ.

Тој додаде дека Министерството за заштита на животната средина е задолжено за проектот за одјавување, односно замена на дизел возилата со стари мотори.

Конкурсот ќе го објавиме годинава и исплатата ќе ја започнеме од 1 јануари 2024 година. Граѓаните можат да купат половен или нов автомобил. Сакаме да го намалиме загадувањето и ќе продолжиме со проектот да помогнеме во замена на сите стари возила, се со цел заштита и подобар квалитет на воздухот - рече министерот Весиќ.

Промовирани огласи »

Можно враќање на дневната евтина тарифа за струјата, најави денеска претседателот на Регулаторната комисија за енергетика, Марко Бислимоски, кој рече дека ќе се разгледаат сите опции по завршување на грејната сезона.

Прво да видиме како ќе заврши оваа грејна сезона, да го видиме производството на ЕСМ, да видиме како оди набавката на електричната енергија, па понатаму ќе размислуваме за сите можни опции што ги имаме, изјави Бислимоски одговарајќи на прашања на новинарите по средбата во Стопанската комора на Македонија посветена на нова регулатива за складирање на струја произведена од обновливи извори.

Тој посочи дека домашното производство на електрична енергија во периодот од октомври минатата година до јануари годинава е на завидно ниво. Така, во првиот месец годинава, 87 отсто од потребите за електрична енергија во државата се обезбедени од домашни капацитети, додека само 13 отсто е увезена и тоа за сите потрошувачи, а не само за домаќинствата и малите потрошувачи. Тоа, според Бислимоски е добар резултат.

Позитивните трендови продолжуваат, намалени се загубите, а ЕСМ може да има дополнителни приходи од продажбата на вишоците. Така што, имаме добар материјал за почеток на дискусија за враќање на евтината дневна струја, рече Бислимоски.

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »