Зошто е потребно да внимавате како комуницирате со вашите претпоставени и колеги? Секако во секоја компанија постојат дозволиви грешки но не по секоја цена и секогаш да се искористуваат. Во продолжение некоклку изјави што не треба да ги употребувате по секој цена.
Еве неколку изјави кои ќе ви ја нарушат кариерата што треба да ги избегнувате:
- За време на голем состанок
Не кажувајте: „Денес ги немам бројките затоа што колегата или колешката не ми ги даде“.
Зошто е проблем: Не е важно дали колегата навистина погрешил - изгледа како да ја фрлате вината на некој друг. Што прави да изгледате како да не сте одговорни, а ги тера вашите колеги да се прашуваат.
- Запознавање со вашиот нов шеф
Не кажувајте: „Достапен сум секогаш кога ви треба. Еве го мојот домашен број, мојата лична е-пошта, а јас ќе бидам на одмор следната недела, па еве како можете да стигнете до мене “.
Зошто е проблем: Се чини дека е вистинска работа да се биде корисен и достапен. Но, студиите покажуваат дека менталитетот „секогаш вклучен“ не придонесува за подобра продуктивност.
- За време на работна криза што кореспондира со лична вонредна состојба
Не кажувајте: „Знам дека овој проект е многу итен, но биди благодарен што немаш деца. Бев буден цела ноќ и детето ми беше болно и сега морам да се одјавам“.
Зошто е проблем: ова е нечувствително на толку многу нивоа. На пример, ако некој се обидува да забремени или е несреќно без деца, тогаш бебињата всушност би биле триумф. Тоа имплицира дека на оние кои не се родители, ништо не им се случува надвор од работа. Конечно, прави да звучи како да не ви се допаѓа да бидете родител - и тоа е незгодно за секого.
- Во вашата проштална најава на последниот ден на работа
Не кажувајте: "Ќе ми недостигате сите. Еве како можете да се поврзете со мене на Инстаграм, Фејсбук, Твитер и Снепчет!"
Зошто е проблем: големи се шансите дека ќе наидете на луѓе што ги познавате до крајот на кариерата ако сте во истиот град или во иста индустрија. Дали навистина сакате некој што ќе го сретнете во професионален капацитет да има слика од вас полугол како пливате?
- Кога шефот ќе ви даде работа што не спаѓа во вашите обврски
Не кажувајте: ,,Тоа не е моја работа".
Зошто е проблем: Шефот ве прашува да направите нешто што е под вашата позиција или едноставно не е поврзано воопшто со она што го правите. Но, кога ќе кажете "Тоа не е мојата работа", се повикувате себеси како нетимски играч.
- Во случај на голем обем на работа
Не кажувајте: ,,не е фер.''
Слушајќи го ова во канцеларијата, секој мисли на училишно игралиште. Oва не е професионално однесување на работното место. Ако ви е дадена повеќе работа од вашите колеги, гледајте на тоа како можност да се издвоите. Меѓутоа, ако работите се навистина неправедни, можеби ќе треба да го решите тактично. Разговор лицето-во-лице со вашиот шеф е секогаш подобро од мрморење на соработниците.
Комуникацијата е клуч во секоја компанија, доколку ја употребувате правилно, нема да се соочувате со недоразбирања на долг план.