Промовирани огласи »

Трендот за „тивко напуштање“ на TikTok е термин кој се однесува на фактот дека е во ред да се каже не на некои дополнителни одговорности. Најчестите примери на „тивко отпуштање“ вклучуваат одложување на покачувањето, запирање на унапредување или на пример обиди на работодавачот да го спречи вработениот да преземе одредени проекти. 

Покрај тоа „тивкото напуштање“ е знак за справување со исцрпеноста, особено за денешните млади, особено за генерацијата Z кои се ранливи на депресија, анксиозност и разочарување. Исцрпеноста е негативна состојба на прекумерна работа која долгорочно има силно влијание врз менталното здравје и работниот капацитет.

„Тивкото откажување“ ја охрабрува секоја компанија да обезбеди подобри услови за работа за своите вработени, особено како да го задржат балансот помеѓу работата и животот за своите вработени.

Промовирани огласи »

Хуго е искусен креативен лидер со повеќе од 15 години искуство во водење на влијателни стратегии во индустријата. Од специјалист за мултимедија до водечки улоги како менаџер на кампањи и маркетинг CRM автоматизација и креативна стратегија.

Во текот на својата кариера, Хуго покажа големо разбирање како за традиционалниот така и за дигиталниот маркетинг. Неговата експертиза опфаќа B2B, B2C, е-трговија и стартап компании, обезбедувајќи креативни услуги со стратегии поддржани од податоци кои даваат видливи резултати.

Како дигитален стратег, стратешката визија му овозможи да создаде значајни врски со публиката и да постигне исклучителни резултати преку дигиталната стратегија. Умешноста на Хуго и во традиционалниот и во дигиталниот маркетинг го издвојува во издигнувањето на брендовите на нови височини.

Со силна позадина во технолошките медиуми, управувањето со малопродажба и медиумското производство, Hugo создава стратегии за брендови со посебен фокус на ефективни увиди на публиката, гласот и позиционирањето на брендот и ангажманот на потрошувачите, вклучувајќи креирање дигитални стратегии, извршување маркетинг кампањи, покривање настани и дигитални активации за брендови како што се Netflix (Проектот adam) и Nike EHQ (https://www.nike.com/made-to-play).

Сите заинтересирани за работилницата можете да ги набавите вашите карти на https://kariera.mk/events, а за повеќе информации или групни карти контактирајте не на 077 888 722  или пак на [email protected]

Промовирани огласи »

Часовите за обука за возење во Германија се поскапи од кога било досега, пишуваат германските медиуми и наведуваат дека оние кои сега сакаат да седнат зад воланот на автомобилот мора да издвојат од 3.000 до 4.000 евра. Ова, предупредува германскиот автомобилски клуб (AvD), ќе доведе до тоа возачката дозвола да остане сон за оние со ниски, па дури и средни примања.

Затоа, возачките дозволи се во опасност да станат луксуз, поради што AvD ги повикува политичарите да реагираат, пишува списанието Fenix. Високите цени може да доведат до проблеми на повеќе нивоа, бидејќи за многу занимања неопходна е возачка дозвола Б класа (медицински сестри, разни занаети...).

ADAC, исто така, забележа дека часовите за возење стануваат сè поскапи. Автоклубот утврди дека најголеми двигатели на цените се „поскапувањето на возилата, поскапувањето на горивото и пред се зголемувањето на трошоците за персонал, бидејќи има сериозен недостиг од возачки инструктори“.

Меѓутоа, кога станува збор за цените, постојат големи регионални разлики. Според информациите на ADAC, до 95 евра за час возење се плаќаат за т.н., пропишани со закон. специјални патувања (најмалку дванаесет часа на автопати, селски патишта, возење во темница).

Според планот и програмата, има каква е обврската на секоја обука да помине за возачка дозвола и соодветно се формираат трошоците.

Тука спаѓаат основните административни трошоци и трошоците за теоретска настава, кои во моментов се помеѓу 400 и 600 евра, основни часови по возење во траење од 45 минути, кои чинат помеѓу 55 и 75 евра по лекција, 12 специјални часови кои чинат помеѓу 65 и 95 евра ( 4 часа на автопатот, 5 на копно и 3 часа ноќно возење).

Потребно е да се издвојат пари за материјал за учење помеѓу 60-80 евра, трошоците за теоретскиот испит кои чинат околу 22,49 евра за Б категорија, трошоците за одржување на практичниот испит 116,93, трошоците за практичниот испит што ги наплатува возачката училиште кои се меѓу 50 и 100 евра, очен преглед кој може да се направи кај секој оптичар и чини 6,43 евра, курс за прва помош кој е помеѓу 14,5 и 40 евра, фотографии од пасош кои се околу 5-10 евра и барање за возачка дозвола која зависи од местото и се издава во управата за сообраќајни дозволи и чини меѓу 40 и 70 евра.

  Дали се потребни дополнителни часови (и трошоци)?

Доколку инструкторот за возење не го поучи доволно својот клиент и поради тоа тој падна на тестот, ученикот потоа мора да закаже дополнителни часови за да се пререгистрира за тестот. Тоа потоа чини дополнително. Во секој случај, денес, во просек, потребни се повеќе часови возење пред луѓето да бидат подготвени да го полагаат тестот отколку порано.

Пред 20 години беше околу 20, а денес од 30 до 40 часа. .

За разлика од периодот пред 20 години, се промени и самата обука, па покрај возењето, сега е потребно да се совладаат и новите системи за асистенција во теорија и пракса, кои се дел од испитот.

Според информациите од Берлинската асоцијација на инструктори за возење, нема доволно термини за тестирање, особено во големите градови.

„Во Берлин речиси и да нема термини. Ако треба да чекате четири месеци за испит, дотогаш сепак ви требаат најмалку две двочасовни сесии неделно. Тоа брзо значи дополнителни 600 евра. А ако не помине, па плаќаш двојно“, објаснуваат тие.

Промовирани огласи »

Модел на сателитски систем за навигација Beidou е изложен на 6-тиот самит за дигитална Кина во Фужоу, провинцијата Фуџијан

Кина ќе ги зголеми ресурсите за да ја унапреди изградбата на мрежата 5G, ќе ја прошири примената на 5G технологијата во различни области и ќе го промовира истражувањето и развојот на 6G, изјавија официјални лица и експерти на 6-тиот самит за дигитална Кина, кој заврши во петокот во Фужоу, провинција Фуџијан.

„Кина ја изгради најголемата светска мрежа 5G со најнапредните технологии. Бројот на базните станици за 5G во земјата надмина 2,64 милиони до крајот на март оваа година“, рече Жао Це, заменик-шеф на одделот за развој на информации и телекомуникации во Министерството за индустрија и информатичка технологија.

Жао нагласи дека министерството ќе вложи повеќе напори за зајакнување на градењето на 5G мрежата на уреден начин и забрзување на нејзините индустриски апликации, поттикнување на истражување и развој на 6G и зајакнување на меѓународната размена и комуникација во технологијата, стандардите и апликациите поврзани со 5G.

Супербрзата безжична технологија 5G се користи во 52 од 97 главни економски категории, со примена од големи размери проширена на рударство, пристаништа и електрична енергија, рече тој. Згора на тоа, Кина веќе ја формираше групата за промоција IMT-2030 (6G), водечка платформа во Кина која промовира 6G и меѓународна соработка.

Бидејќи 5G технологијата служи како критична основа за поддршка на развојот на вештачката интелигенција, големите податоци и cloud computing, треба да се направат засилени напори за да се истражат сценаријата на апликации на 5G и да се зајакне трансформацијата на традиционалните индустрии, рече Џанг Ванг, заменик-шеф за развој на информатиката во Бирото на Управата за сајбер простор на Кина.

Кина неодамна го претстави планот за целокупниот распоред на дигиталниот развој на земјата, ветувајќи дека ќе постигне важен напредок во изградбата на дигитална Кина до 2025 година, со ефективна интерконективност во дигиталната инфраструктура, значително подобрена дигитална економија и големи откритија постигнати во дигиталните технолошки иновации.

Као Минг, претседател на безжичната линија на производи во Huawei Technologies, рече дека Кина ја презема водечката улога во развојот на 5G ширум светот и се очекува 5G да игра поголема улога во зајакнувањето на дигитализацијата во широк опсег на сектори кои покриваат интелигентни поврзани возила и интелигентен транспортот.

„Како следна генерација на мобилната комуникациска технологија, 6G се интегрира со телекомуникации, перцепција, пресметување, вештачка интелигенција, големи податоци и безбедност“, рече Куи Чунфенг, претседател на идниот истражувачки институт на Кинескиот мобилен истражувачки институт, додавајќи дека истражувањето за 6G сеуште е во прелиминарна фаза ширум светот.

Иако не постои универзално прифатена дефиниција за 6G, се предвидува дека технологијата ќе обезбеди поголеми брзини, помала латентност и поголема ширина на опсег од 5G. Мрежата 6G ќе ја реализира длабоката интеграција на физичките и виртуелните светови и ќе изгради нов свет со интелигентна врска на сè, рече Куи.

Истакнувајќи ги новите предизвици за сајбер безбедноста кои се појавија со брзиот развој и примена на 5G технологијата, Чи Ксијангдонг, претседател на кинеската компанија за сајбер безбедност Qi-Anxin Technology Group, рече дека компанијата ќе ја зајакне соработката со главните телекомуникациски оператори во земјата за да им помогне да се справат со растечките ризици во делот на сајбер-безбедноста. 

Чи рече дека кинеската индустрија за сајбер-безбедност одржува годишна стапка на раст од 15 до 20 проценти, истовремено повикувајќи на напори за зголемување на инвестициите во обука на таленти и зајакнување на безбедносната свест кај корисниците на Интернет.

Извор: China Daily

Фото: CHINA NEWS SERVICE

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »