Гигантот за пиво вели дека програмата за вакцинација на Велика Британија е „светло на крајот од тунелот“ за повторно отворање на пабовите.
Гигантот за пиво „Хајнекен“ треба да укине 8.000 работни места ширум светот откако нагло падна продажбата по затворањето на пабовите и баровите за време на глобалните рестрикции.
Холандската пивара рече дека ќе им скрати скоро 10% од плата на своите 85,000 вработени како дел од нејзините напори да заштеди 1,75 милијарди фунти во текот на следните две години.
Компанијата - која ги вбројува Амстел, Тајгер, Сол и Бира Морети меѓу своите брендови - ги обвини рестрикциите за „невиденото нарушување“ предизвикано од пандемијата на коронавирусот.
Турбуленциите ќе влијаат на помалку од 100 работни места на Хајнекен во Велика Британија, а компанијата го одржува својот имот на Star Pubs & Bars на околу 2.500 места низ целата земја.
Сепак, гигантот за производство на пиво ќе преземе големо преструктуирање во својата главна канцеларија во Амстердам и другите регионални канцеларии, што ќе доведе до еднократен повраток од околу 368 милиони фунти.

Главниот извршен директор Dolf van den Brink ги објави промените бидејќи компанијата почна да работи во загуба за 2020 година. Тој објави нето загуба од 178,7 милиони фунти - откако забележа профит претходната година од 1,9 милијарди фунти.
Приходите на компанијата паднаа за 17 проценти во текот на годината откако пабовите, баровите и рестораните ги затворија вратите во многу земји во голем дел од годината.
Продажбата на пиво опадна за 8,1 проценти во текот на годината, бидејќи продажбата која опфаќа трговија преку угостителските објекти како што се пабовите - беше зафатена со ограничувањата поради пандемијата.
Цитирајќи ја годината на „невидено нарушување и транзиција“, г-дин Ван ден Бринк рече: „Влијанието на пандемијата врз нашиот бизнис беше засилено со нашата трговија и географската изложеност“.
Сепак, гигантот објави интензивна продажба во Велика Британија, со истоимената марка „Хајнекен“ која објави двоцифрен раст. Бира Морети и Сол исто така забележаа силен раст во Велика Британија, иако продажбата на јаболковина се намали бидејќи беше под големо влијание на затворањето на пабовите.
Компанијата рече дека програмата за вакцинација NHS нуди „светло на крајот од тунелот“ за повторно отворање на британски пабови.
Портпаролот на Хајнекен во Велика Британија рече: „Затворањето на пабовите во март и останатите ограничувања, вклучително и за време на Божиќ, имаа влијание врз продажбата на количините пиво и јаболковина преку целата година.
„Иако доживеавме зголемување на продажба на количините во трговијата со супермаркетите, каде што нашите врвни брендови за пиво се претставија одлично, тоа во никој случај не ја надокнади загубата на количините во трговијата со баровите.“
„Програмата за вакцинација против NHS е „светло на крајот од тунелот“ и со нетрпение очекуваме да им посакаме добредојде на потрошувачите во пабовите низ целата земја штом ќе биде безбедно да се стори тоа“.