Промовирани огласи »

Според последните податоци, се повеќе и повеќе работници од Србија одат кон Хрватска поради подобра работа, односно повисоки плати.

Месечно, работејќи на Јадранот, заработувам и до 2000 евра со сместување и храна“, наведе еден сезонски работник.

Хрватските работодавци не можат да пронајдат доволно работници во својата земја, па бараат по соседните држави. Се повеќе и повеќе се во потрага за нова работна сила, пишува сајтот Klikdoposla.com и наведува како сезонските работници се повеќе се осврнуваат кон Хрватска, а се помалку и помалку кон Грција и Црна Гора.

Најбараните занимања се оние од угостителството, а тука спаѓаат, конобари, собарки, кувари, шанкери, чистачи, и останат персонал… А, како што наведуваат, платата е сјајна, но, Србите кои одат во Хрватска да работат, мораат да се подготват за можната национална нетрпеливост.

Најдобро плаќаат малите ресторани, а најдобри услови за работа се во хотелите со 4 и 5 ѕвездички.

„За жал, дозволите за сезонската работа за нашите државјани е невозможна или речиси ретко може да се добие, исклучиво поради малиот број на кувари, зависно од квотата која ја носи Хрватскиот завод за вработување.

Заработката во Хрватска почнува од минимум 600 до 700 евра, конобарите 700 до 1200 евра (плус бакшишот), пица мајсторите 1000 евра, и куварите од 1000 до 2000 евра.

Николина Фарчиќ, раководителот на Цеха угостителско претпријатие, и на туристичките работници на Хрватската занаетчиска комора по овој повод вели:

Во туризмот на Дубровник во текот на сезоната има околу седум илјади работници. Половината се како „А-постава, постојано вработени, а останатите сезонци кои ќе недостастуваат, ги има околу 2000! Со недостатокот на работната сила веќе долго се бориме, а најмногу ни се потребни конобари и кувари. Голема е потрагата и за собарки за се поголем број на апартмани, за кој е потребна интензивна преквалификација. 

Промовирани огласи »

Амансио Ортега е шпански претприемач и основач на индустриската група “Inditex”. Оваа група компании има над 7.000 продавници во 90 земји, со повеќе од 92.000 вработени, најпозната од кои е синџирот продавници Zara.

Поседува исто марките Pull & Bear, Bershka, Massimo Dutti, Oysho, Zara Home, Kiddy’s Class, Tempe, Stradivarius.

Според рангирањето на магазинот Forbes, Ортега (кон февруари 2017 година) е најбогатиот човек во Европа и втор во светот со средства во вредност од 72,8 милијарди долари.

Се донесуваат одлуки врз основа на логиката. Биди е објективен со луѓето и секогаш се трудам да се поставиш на нивно место. Да си менаџер не е квалификација. Тоа значи да се обучуваат преку личен пример и поддршка. Ако дадеш нешто негативна оценка, треба да си подготвен да понудиш алтернатива. Секогаш зборува за работата во множина. Никогаш не кажувај “Јас направив ова”.

Промовирани огласи »

Денес, светот на бизнисот се движи толку брзо како блиц на една камера. Всушност, побрзо од тоа, според основачот и извршен директор на глобалната консултантска фирма Gap International, Pontish Yeramyan. Впрочем, кога камерата Polaroid дојде на пазарот, во средината на 20 век, компанијата уживаше во плодовите на нивната иновација со години.

Никој не направи уште еден Polaroid одма после тој пронајдок, рече Yeramyan. Императив на пазарот е да се донесат иновации брзо. Мора да се размислува за следниот чекот пред да се заврши тоа што се работи во моментот.

Gap International тоа го нарекува имератив на иновации.

Според Yeramyan, иновација е императив за органски раст на бизнисот. "Во моментот кога ќе измислите нешто, некој друг ќе направи копија и истата ќе биде дури и поевтина", рече таа. И тој феномен на реплицирање стана многу брз."

Иновација може да биде нов императив на глобалниот пазар, но тоа не е еднократно решение. Со цел да се постигнат значајни резултати, како што се извонредни перформанси и континуиран раст, бизнис лидерите мора сосема да го разберат иновацискиот императив во нивните рганизации.

Безмилосни иновации

Кога иновацијата е немилосрдна, таа не е само постојана; таа е исто така и холистичкичка.

Видовме дека ако лидерите систематски не иницираат нови иновации во секој агол на бизнисот, вклучувајќи го и синџирот на снабдување, талент развој, процесот на продажба, стратешко планирање, и ангажирањето на клиент организацијии таа компанија нема да биде во можност да остане во чекор со барањата на пазарот  -напиша Yeramyan

Тоа е затоа што, како што глобалната конкуренција расте побрзо и поагресивно, така и очекувањата на клиентите се забрзаа.

"Како да се вклучат нови клиенти, како да се поврзете со клиенти, како навистина да се воодушеват клиентите, е важен дел од растечкиот бизнис", рече Yeramyan. "Ние мора да продолжиме да иновираме и да правме нови производи и услуги од кои нашите клиенти ќе бидат воодушевени.

Институционална иновација

За Gap International да се дојде до една победничка идеја или пак неколку брилијатни идеи по ред не е доволно за да се задоволат нивните клиенти. Според нив воодушевувачки е кога иновациите доаѓаат од внатрешноста на компанијата а не однадвор.

Што oзначuva интитуционалната иновација?

За еден клиент на Gap International кој се занимава со производство на продукти за домаќинство најважно е да се направи еден вид на опсесија кај потрошувачот за нивните продукти. Така тие инсистираат секоја година да внесуваат новитети на пазарот иако на тој пазар новитети се забележувааат на секој пет години. Тие сметаат дека само вака клиентите ќе бидат привлечени од компанијата.

Создавање на механизам кој генерира континуиран проток на идеи е клучот за одржување на постојана иновација во текот на подолг рок. Најважно е секој човек во текот на организацијата да биде активен дел од операцијата.

Безмилосните иновации бараат нов начин на размислување," рече Yeramyan Оној кој им дава слобода на сите вработени да станат иноватори и да се создаде диференцијација, без оглед на положбата или функцијата, тој е лидер кој навистина знае како модерно да ја раководи компанијата.

Според експертите интересно е што конкурентите може да го видат новиот продукт, меѓутоа никогаш не можат да го видат раѓањето на идејата за истиот и работата на тимот за достигнување на совршенството - што е круцијално за успешноста на една компанија.

Влијанието на иновациите

Според Gap International тие сакаат да создадат атмосфера каде секој ризик е награден, новите идеи се примени со насмевка и компаниите стануваат се по флексибилни. Тие тоа го нарекуваат “Breakthrough Performance Environment” Така истите ќе растат и ќе се движат кон уште поголем успех.

"Колку побрзо можете да се спријателите со оние кои се полни со идеи толку подобро ќе ги реализирате и вашите и ќе добиете неочекуван успех.

Промовирани огласи »

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »