Промовирани огласи »

Луѓето никогаш не биле толку возбудени да одат во канцеларија, а причината за оваа возбуда произлегува од фактот дека значителен број на работна сила не стапнале во канцеларијата повеќе од една година.

За да се олесни преминот назад на работното место, HR ќе мора да се прилагоди на промените што ги носи пандемијата. Тие ќе треба да направат нови политики, да го модифицираат физичкото работно место и да ги предвидат и отстранат предвидливите пречки. 

И еве четири чекори што треба да ги направат пред да ги повикаат вработените назад во канцеларијата:

1. Правилна комуникација и циркулација на информации

Земете точни анкети и истражувања за да ги разберете вашите вработени. Разберете ги нивните мисли, соберете ги нивните мислења и разгледајте ги нивните повратни информации додека подготвувате план за нивните потреби и потребите на вашата организација како целина.

 2. Обезбедување на непречена транзиција кон канцеларијата

Безбедноста треба да бидат ваш приоритет пред да ја вратите работната сила во канцеларијата. Осигурете се дека се воспоставени силни безбедносни мерки на претпазливост, како комори за санитација, скенери за температура, дезинфекција на работното место, и информативни постери.

3. Направете вработените да се чувствуваат безбедно и поддржано

Пандемијата не само што предизвика немири со здравствените системи низ светот, но сериозно влијаеше на менталното и физичкото здравје на луѓето. Пандемијата предизвика бран проблеми со менталното здравје. Тимови за човечки ресурси треба да бидат свесни за драстичните ефекти на самоизолација и далечинско работење врз нивните вработени.

4. Ажурирајте ги политиките и процедурите за да одговараат на новото нормално

Пандемијата донесе ветер на промени ширум светот, од личен до професионален; секој дел од животот видел драстична трансформација и засекогаш го сменил начинот на кој секоја индустрија прави деловни активности. Тимовите со човечки ресурси треба да учат од овие трансформации и соодветно да формулираат политики и процедури.

Тимовите за човечки ресурси треба да ги искористат трендовите што се појавија низ целата пандемија и да бидат вектор на промени за работното место. Тие треба длабоко да ги погледнат современите процедури и да ги модифицираат за да им овозможат на вработените безбедно да си ја вршат својата работа во средина што обезбедува чувство на нормалност.

 

Промовирани огласи »

На шефовите им е потешко да проценат како работите од дома, а тоа може да ве чини вашата работа. Еве четири причини зошто шефот може да смета дека имате слаб перформанс, дури и ако не е така.

1.Не комуницирате

Ако порано работевте во канцеларија, знаете колку му беше лесно на вашиот шеф да се „појави“ и да провери како напредувате. Далечинската работа не го дозволува тој луксуз. 

Ако не го ажурирате редовно вашиот шеф преку е-пошта или телефон, тој може да мисли дека не ја работите својата работа.

2.Не разговарате со колегите

Дури и ако редовно го ажурирате шефот, сепак мора да разговарате со колегите. Интеракцијата е клучна за успешна деловна активност, првенствено кога сите работат од далечина. 

3.Никогаш не сте достапни за повици или размена на пораки 

Кога работите во канцеларија, вашиот шеф може да го повика вашето име низ канцеларијата и веднаш да очекува одговор. Далечинско работење не ја нуди таа опција. Вашиот шеф мора да се потпре на технологијата за да ве освои. 

Што се случува кога не сте достапни? Тој очекуваат најлошо во најголем дел од времето, особено ако не можат да ве добијат многу пати по ред.

Наместо да ја ставате на ризик вашата работа, комуницирајте со вашиот шеф кога има потреба од вас.

4.Не се однесувате професионално

Ако сте секогаш на вашиот кауч, носите облека за во салон или имате деца што викаат во позадина секој пат кога вашиот шеф ќе се јави или има видео разговори со вас, тоа може да биде лош знак за вашиот шеф. Дури и ако давате се од себе и испорачувате исто ниво на работа, одвлекувањето на вниманието што се случува околу вас, вашиот шеф може да го натера да мисли дека имате помалку перформанси.

Промовирани огласи »

Иако последиците од пандемијата можеби играат улога, едно е јасно: не можете да го игнорирате менталното здравје на вашите вработени.

Ако мислите дека вашата работна сила е ослободена од здравствени проблеми, размислете уште еднаш. Само депресијата ја чини американската економија 210 милијарди долари годишно, а работодавците носат половина од таа цена. 

Каков е процесот на надминување на бариерите?

Препознавањето на потребата за решавање на проблемите во менталното здравје  е клучно, но постојат бариери за спроведување на ефективна стратегија. Меѓу нив се:

  • Неподготвеноста на вашите вработени да зборуваат отворено за менталното здравје може да ги попречи вашите напори. Треба да ги смирите стравувањата дека работниците ќе се соочат со пречки во кариерата ако споделат информации за личен проблем со менталното здравје.
  • HR професионалците се соочуваат со предизвик да ги решат проблемите за менталното здравје на вработените додека ги штитат личните информации. 
  • Недостаток на регулатива со која се бара бизнисот да се справи со менталното здравје спречува некои лидери да спроведуваат програми.

5 стратегии за грижа за менталното здравје

Постојат многу стратегии што лидерите можат да ги спроведат за да негуваат грижа за менталното здравје, вклучително и: 

1. Објавување информации од ресурсите за ментално здравје

За оние од нас што се враќаат во канцеларија, постери со позитивни пораки за ментално здравје во вашите канцеларии и / или работни места е лесен начин за поддршка на благосостојбата на вашите вработени.

2. Проценете ги здравствените придобивки на вашиот бизнис

Осигурете се дека плановите што ги нудите вклучуваат услуги за ментално здравје и употреба на супстанции. Дали би биле корисни дополнителни услуги за намалување на влијанието на хроничните состојби како што е депресијата?

3. Вклучете ги информациите за менталното здравје во вашиот нов план за вработување

Кажете им на вашите вработени за ресурсите што ги обезбедувате од првиот ден. Нагласете ги сите придобивки за благосостојба или ментално здравје што им се достапни на вашите вработени. 

4. Вклучете го менталното здравје во постојните безбедносни состаноци

Ова, пак, ги охрабрува вашите менаџери да зборуваат за сопствените нивоа на стрес, борби или како тие побарале помош.

5. Споделете ги ресурсите со семејствата на вашите вработени

Проширувањето на вашата комуникација на овој начин ја докажува посветеноста на вашата компанија за поддршка на вашите работници 24/7. Замислете дека загриженоста за член на семејство со ментално здравје го одвлекува вниманието на вработениот. Знаејќи дека сте тука за нив оди далеку до враќање на фокусот и продуктивноста.

Усвојувањето на овие стратегии ќе помогне да се изгради психолошки безбедна основа за отворена комуникација за здравјето. Психолошката безбедност длабоко влијае врз работниците, што доведува до поголема отвореност кон повратни информации, зголемена продуктивност, креативно решавање на проблеми и посилни тимски врски.

Промовирани огласи »

Повеќе од 4500 домашни и странски туристи беа запрени на качување во траекти кон грчките острови во последната недела, затоа што ја немале потребната документација, изјави денеска министерот за испорака и островска политика, Јанис Плакиотакис.

Како што се наведува, по зголемениот број на случаи на болеста, грчката стража од 13 јули го превземала проверувањето на исправните докумантации на туристите.

Контролите на офицерите на крајбрежната стража се строги и се спроведуваат брзо и ефикасно – им рече Плакиотакис на новинарите за време на неговата посета на пристаништето во Пиреја.

Министерот Плакиотакис додаде дека за жал минатата недела над 4500 луѓе беа запрени да се качуваат на траектите.

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »