Промовирани огласи »

Финалистите за наградата се официјално избрани за Светски автомобил на годината за 2022 година, група од меѓународни новинари кои се занимаваат со автомобилскиот свет. Главната награда, а исто така и споредните награди за некои специфични категории, ќе бидат доделени на Саемот за автомобили во Њујорк на 13 април 2022 година.

Финалистите за 2022 година се, по азбучен редослед: Audi Q4 e-tron, Cupra Formentor, Ford Mustang Mach-E, Genesis G70, Honda Civic, Hyundai Ioniq 5, Hyundai Tucson, Kia EV6, Lexus NX, Toyota GR86 / Subaru. Забележено е отсуството на автомобили направени од големите меѓународни автомобилски групации како што се Stellantis, Renault, Mercedes и BMW. 


За да се квалификува како Светски автомобил на годината, моделот мора да се произведува во најмалку 10.000 примероци годишно, мора да се продава по пониска цена од луксузниот сегмент, да може да се купи на најмалку два од главните пазари (т.е. Кина, Европа, Индија, Јапонија, Јужна Кореја, Јужна Америка, САД) и на два посебни континенти. Вклучени се сите автомобили произведени за ова издание од 1 јануари 2021 година до 30 март 2022 година.
 

Промовирани огласи »

Истражувачите од Универзитетот Фудан во Шангај велат дека развиле технологија која ја комбинира брзината на брзиот антигенски тест со точноста на PCR тестирањето.
 

ПЦР тестовите се најпрецизни на пазарот, но мора да се обработат во лабораторија, што трае минимум неколку часа. Кога лабораториите се преоптоварени, обработката може да трае неколку дена.

Истражувањето на Универзитетот Фудан беше спроведено со мал примерок на тестови, рече Ендрју Чинг, но aко стапката на прецизност од 100% се одржи во поголем тест примерок, тоа би можело да биде голем чекор напред.

Тестот развиен на Универзитетот Фудан користи пречувствителен електромеханички биосензор за откривање на нуклеински киселини кои претходно тешко се идентификуваа поради нивната ниска концентрација во примероците за тестирање.
 

Промовирани огласи »

Чесите ги „окупираа“ дуќаните во Полска. 

Владата во Варшава привремено го укина ДДВ-то за повеќе основни продукти, а чешките медиуми тоа го опишуваат како „шопинг лудило“. Многу Чеси во Полска ги полнат и резервоарите на своите автомобили, затоа што Варшава привремено го намали и данокот на горивата од 23 на 8 отсто. Од 1-ви февруари некои од основните продукти, како што се лебот, месото и млечните производи, се ослободени од плаќањето на данокот на додадена вредност, мерка којашто би требало да биде на сила во следните шест месеци. Мерката беше одговор на остриот раст на цените. Стапката на инфлацијата достигна 8,6 отсто во декември, во однос на истиот месец претходната 2020 година. Последен пат ваква навалица за шопинг во соседна земја имаше кога падна турската лира. Бугарите тогаш навалија на шопинг во Едрене.

Промовирани огласи »

Google Chrome постои со години, но кога беше објавена првата бета верзија за Windows во 2008 година, прелистувачот имаше икона што изгледаше сосема поинаку од денес. Иако иконата Chrome топка го задржа истиот основен дизајн и елементи во боја, нејзиниот изглед постепено станува помазен со текот на годините – прво во 2011 година, а подоцна во 2014 година.

Дизајнерот на Chrome, Елвин Ху опишува што се менува за нас. Иконата користи нови нијанси на зелена, црвена, жолта и сина, кои треба да бидат поживописни и впечатливи, а суптилните сенки кои претходно беа присутни во надворешниот прстен се целосно отстранети за да се постигне речиси целосно рамен изглед – „речиси“ затоа што користи многу благ градиент во обид да ги ублажи „непријатните вибрации на бојата“ помеѓу некои од овие многу контрастни нијанси.

Покрај прилагодувањето на боите, Chrome подобрува и некои пропорции – внатрешниот син круг станува значително поголем, а надворешниот прстен е потенок. Сите овие промени се направени за да се „усогласи со помодерниот израз на брендот на Google“. Но, искрено, веројатно нема ни да ги забележите разликите доколку не пишуваме за нив овде.

Можеби највлијателната промена е начинот на кој Google ја прилагодува иконата на други платформи. Иконата на Chrome сега презема чекори за да се вклопи во делови од дизајнот на корисничкиот интерфејс на многу од достапните оперативни системи. За Windows 10 и 11, на пример, иконата добива јасно оценет дизајн за подобро да се вклопи со другите икони на лентата со задачи, додека кај macOS добива 3D изглед што не се морфира, исто како системските апликации на Apple. Chrome OS користи посветли бои и нема дополнителни градиенти, а бета-апликацијата на iOS има специјална икона слична на нацрт за да ги карактеризира другите бета/програмери апликации на Apple.

Прелистувачот Chrome има многу форми и го прилагодува своето искуство на која било платформа на која е достапен, и како таков, Google смета дека е правилно неговиот бренд и икона исто така да се прилагодат на платформата. Компанијата истражуваше други, помалку суптилни промени во дизајнот на иконата на Chrome, вклучително и воведување на повеќе негативен простор, но на крајот отиде со оваа адаптивна (ако сè уште не многу позната) нова икона, известува Android Police.

Ажурирана икона на Chrome е забележана во најновото издание на Canary и треба да биде достапна за сите во наредните недели.

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »