Промовирани огласи »

Од утре 518 потрошувачи од слободниот пазар ќе користат поевтина струја преку ЕСМ. Училиштата и претпријатијата за водни услуги ќе плаќаат 95 евра за мегават час, а производителите на храна – 80. Надлежните се уште немаат пресметка колку струја ќе влечат новите приклучоци, ама премиерот ветува дека увозот ќе се намалува, бидејќи за скоро ќе проработат термоелектраните Осломеј и Неготино.

Со ставањето на сите капацитети во производство ќе се намали потребата од увоз на електична енергија со оглед на тоа што ќе имаме зголемено производство во државата. Граѓаните не треба да се грижат, затоа што финансиската конструкција беше обезбедена со ребалансот на буџетот- Димитар Ковачевски, премиер.

Дел од компаниите реагираа дека се одбиени поради тоа што имаат фотоволтаици. Од ЕСМ преку соопштение велат дека не одлучуваат кои броила ќе бидат одобрени за приклучување за снабдување преку ЕСМ Продажба од 1 декември 2022г. Наведената обврска е во рамките на правниот субјект во рамките на ЕВН кој ја врши дистрибуцијата, и одобрувањето и прифаќањето се врши согласно правилата на работа на наведеното правно лице, велат од ЕСМ

Цената на продуктите ќе мора да ја намалат сите. И корисниците на поевтина струја и оние кои не аплицирале или не ја добиле помошта. Од ВМРО-ДПМНЕ побараа и други мерки за дополнитно намалување на цените.

Ја повикувам пазарната инспекција да контролира повеќе во маркетите за да види дали цените навистина ќе бидат намалени. А за дополнително да се намалат цените може да се интервенира со активирање на стоковните резерви и со замрзнување на цените на производите.– Бојан Стојановски, пратеник на ВМРО-ДПМНЕ .

Стопанската комора, пак, која со месеци бараше владина поддршка, сега не ги коментира ефектите од оваа мерка.

Тоа е прашање кое не е тема на денешниов настан – Елена Милевска Штрбевска, заменик претседател на Стопанска комора.

Во меѓувреме, за првпат по два месеца, берзанската цена на струјата скокна на 400 евра за мегават час. Домашните компании кои нема да користат субвенционирана струја, ќе ја плаќаат оваа цена. Во вакви услови, ЕСМ продажба продолжува да купува струја. За утре е планирана нова набавка тешка осум милиони евра. Набавени се над 23 илјади мегават-часа струја за само четири дена во декември. За новиот оглас, Мицкоски на ФБ реагираше дека плаќањето е со аванс, за авансно да добиваат провизии.

Промовирани огласи »

ЈСП „Скопје“ на 25 октомври склучило договор со фирмата „Пуцко Петрол“ за набавка на гориво по фиксна цена од 100 денари за литар плус ДДВ, односно вкупната цена на договорот кој се наоѓа на Бирото за јавни набавки е 26 милиони евра за период од две години, објави „СДК.мк“.

„СДК“ пишува дека ЈСП во следните две години ќе плаќа 118 денари по литар (100 денари дизел плус 18 отсто ДДВ), иако на бензинските во моментов цената на дизелот е 86,5 денари.

ЈСП „Скопје“ се соочи и претходно со проблеми, па еден ден немаше јавен превоз бидејќи протестираа возачите кои немаа добиено плати.

Извор: СДК.мк

Промовирани огласи »

ЈСП „Скопје“ на 25 октомври склучило договор со фирмата „Пуцко Петрол“ за набавка на гориво по фиксна цена од 100 денари за литар плус ДДВ, односно вкупната цена на договорот кој се наоѓа на Бирото за јавни набавки е 26 милиони евра за период од две години, објави „СДК.мк“.

„СДК“ пишува дека ЈСП во следните две години ќе плаќа 118 денари по литар (100 денари дизел плус 18 отсто ДДВ), иако на бензинските во моментов цената на дизелот е 86,5 денари.

ЈСП „Скопје“ се соочи и претходно со проблеми, па еден ден немаше јавен превоз бидејќи протестираа возачите кои немаа добиено плати.

Извор: СДК.мк

Промовирани огласи »

Возачите ќе претпочитаат да користат услуги наместо да поседуваат автомобил

Водечката консултантска компанија за менаџмент и технологија BearingPoint сугерира дека одлуките за мобилност во Европа и светот ќе бидат многу различни од денес веќе во 2030 година.

Studija Destination 2030, Who’s in the driver seat for the future of mobility? укажува на три трендови кои ќе ја поттикнат мобилноста во наредните години:

  • секое патување ќе стане персонализирано искуство
  • нема да се преговара за климатска неутралност - од лулка до гроб
  • возачите ќе претпочитаат да користат услуги наместо сопствени возила

Студијата наведува дека работата на далечна, енергетските кризи, климатските промени и пореметувањата во синџирите на снабдување суштински ја менуваат побарувачката за мобилност, како и насоката и темпото на промени, пишува Ревијахак.

Дури 87% од учесниците во анкетата веруваат дека поретко ќе патуваат на работа, а 81% се изјасниле дека ќе одат на значително помалку службени патувања во однос на 2019 година, а доколку продолжи овој тренд ќе се одрази на инвестициите во инфраструктурата.

Зголемените трошоци поврзани со развојот на нова инфраструктура за мобилност не можат целосно да се пренесат на крајниот корисник. Можеби ќе биде неопходно да се промени законодавството за да се постигне соодветна инфраструктура за поддршка на електричните возила.

Освен тоа, повеќе нема да се дискутира за климатската неутралност, се наведува во студијата, која укажува дека 80% од произведените мотори ќе бидат еколошки до 2030 година.

Ќе се зголемат инвестициите во инфраструктурата за активности како пешачење и возење велосипед.

Половина од учесниците (49%) велат дека се подготвени да ја жртвуваат сопственоста на нивните возила за да го намалат нивното негативно влијание врз животната средина до 2030 година.

Бидејќи помалку луѓе ќе поседуваат свои автомобили, услугите како споделување на автомобили ќе се користат повеќе. Услугите и софтверот ќе бидат поважни за потрошувачот отколку сопственоста на возилото, бидејќи софтверските платформи ќе бидат задолжени за организирање на целото патување.

Фото: unsplash

Извор: вечерњи

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »