Сакате да ја зголемите вашата продуктивност и да ги постигнете вашите цели? Еве неколку грешки во управувањето со времето што треба да ги избегнувате за да ја преземете контролата врз вашиот распоред.
Ако вашите задачи се натрупуваат додека се приближува крајниот рок и се чувствувате преоптоварени, можеби нема да управувате ефикасно со вашето време.Повеќето од нас прават ужасни грешки во управувањето со времето кои не само што ни ги чинат нашите драгоцени часови, туку и резултираат со зголемена анксиозност, стрес и лоша рамнотежа помеѓу работата и животот.
Ајде да погледнеме некои од најчестите грешки во управувањето со времето и како да ги избегнеме за да ја зголемиме нашата продуктивност:
1.Непоставување цели
Работењето бесцелно без цел на ум може да резултира со недостаток на мотивација и продуктивност. Лесно се препуштате на одвлекување на вниманието и не управувате добро со вашето време.
Како да го избегнете?
Поставувањето цели и посветеноста на нив ви дава насока и ве мотивира да ги завршите вашите задачи. Станувате поконцентрирани и подобро управувате со вашето време и ресурси за да ги постигнете вашите цели.
2. Не ставање приоритет
Ако немате список со задачи што ќе ви помогне да останете на врвот на задачите, ќе се најдете дека непредвидливо ги прескокнувате. На крајот од денот, сè уште ќе имате многу незавршени задачи и фрустрации. Не е дека немате доволно време, туку фактот дека не управувате добро со вашето време.
Како да го избегнете?
Имањето листа на задачи ви помага да ги дадете приоритетите на вашите задачи и добро да управувате со вашето време со доделување време врз основа на важноста и итноста на вашите задачи.
3.Не се следи времето
Ако започнете проект без да процените колку време ќе потрае, можно е да ви одземе повеќе време отколку што е потребно. Или можете да станете премногу самоуверени и да преземете повеќе отколку што се справувате, без да имате доволно време да го завршите. Со помалку време на ваши раце, не само што нема да можете да ги исполните роковите, туку и произведената работа веројатно ќе биде подеднаква.
Како да го избегнете?
Секогаш проценувајте колку време треба да одвои одреден проект и настојувајте да го завршите проектот во таа временска рамка (погрижете се да си дадете дополнително време за кратки паузи).
4.Одложување
Одложувањето е огромна пречка за работа, особено кога треба да завршите тешка или здодевна задача. Додадете на тоа мешавина од привлечни одвлекувања, на пример, вашиот паметен телефон и ќе го добиете совршениот рецепт за одложување.
Како да го избегнете?
Одличен начин да се избегне одложување е да се раздели огромен проект на помали, податливи задачи. На пример, ако треба да напишете статија од 2000 зборови, наместо да се плашите да ја напишете целата статија, разделете ја на подзадачи: преглед, вовед, поднаслов 1, поднаслов 2, поднаслов 3 и заклучок.
5.Закажување неефективно
Дали забележавте дека некои денови не се толку продуктивни како другите? Тоа е затоа што нашите нивоа на енергија се разликуваат во текот на неделата. Не само тоа, различни луѓе имаат различни нивоа на енергија во текот на денот.Ако не ги земате предвид вашите максимални продуктивни часови додека закажувате, постои можност да се најдете со најважните задачи што чекаат, со малку време и енергија.
Како да го избегнете?
Дали сте ноќен був или рана птица? Оценете како работите и дознајте ги вашите максимални продуктивни часови. Откако ќе ги знаете часовите во кои сте најпродуктивни, распоредете ги вашите проекти соодветно.
6.Одвлекување на вниманието
Истражувањето од јуни 2020 година од Statista откри дека 53,7 отсто од луѓето кои работат од дома сметаат дека нивниот паметен телефон е најголемата причина за одвлекување на вниманието. Колку често ви се случило да работите и одеднаш телефонот да почне да зуи? Се расејувате и сега сте принудени да го проверите телефонот.
Како да го направите?
Сè се изведува на ефективно закажување. Определете време за работа, проверка на е-пошта, слободно време итн. Кога е време за работа, работата го телефонот настрана (во авионски режим), по можност во друга просторија и тргне на работа.