Промовирани огласи »

Минималните трошоци на едно семејство во март изнесувале 50.070 денари, покажуваат податоците на синдикалната потрошувачка кошничка што ја изработува Сојузот на синдикати на Македонија.

Според пресметките на синдикатот, 19.263 денари биле потребни за храна, а 13.417 денари за подмирување на режиските месечни трошоци. За превоз минимум биле потребни 3.679 денари, а за хигиени потреби 3.186 денари.

Промовирани огласи »

Министерот за економија, Крешник Бектеши кажа дека имале состанок со увозниците на овошје и зеленчук, по што решиле да има мала корекција на цените.

Наредниот вторник ќе ги ревидираме замрзнатите цени, нема да има зеленчук и овошје поскапо од 100 денари за килограми. Ќе има мало намалување, односно нема да има цени како пред неколку дена кога се движеа до 130 и 140 денари, кажа Бектеши.

Причина за оваа одлука се новите увозни цени кои биле пријавени во Царинската управа.

Промовирани огласи »

Денес ви ги издвојуваме најпосетуваните работни позиции од реномирани компании на KARIERA.mk, се надеваме дека ќе го најдете вашето идеално работно место меѓу нив.

Фејдом Фурнитуре Доо е фабрика за производство на тапациран мебел која постои 17 год со 95% за извоз. Со текот на годините од почетокот на создавањето, развиваат успешни модели кои се признати и наградени со најпрестижни награди за дизајн во светот.

Моментално вработува:

ШИВАЧКИ

Axapta Masters е Microsoft Partner фокусиран на дизајнирање, управување и доставување на Microsoft Dynamics 365 имплементации, интеграции, развој, поддршка, надградба и услуги за миграција на податоци.

Моментално вработува:

FINANCE FUNCTIONAL CONSULTANT
IT SALES SPECIALIST
CUSTOMER SERVICE SPECIALIST

Спорт М е компанија основана во 2004-та година со домашен капитал и во моментов работи само на територијата на Република Македонија. Основна дејност на компанијата се увоз, дистрибуција и продажба на спортска опрема. Целта на Спорт М е да понуди најдобри производи со непобедливи цени.

Моментално вработува:

АСИСТЕНТ ВО ПРОДАЖБА

АМСМ е во можност на своите клиенти да им обезбеди комплетни и софистицирани решенија и услуги, на едно место. Основан 1945 годината, постоењето и развојот на АМСМ, го обележаа низа структурални и организациони промени, некои како резултат на времето, а пак некои како одговор на потребата да се биде и да се остане поблиску до постарите, но и новите генерации.

Моментално вработува:

АГЕНТИ ЗА ПРОДАЖБА
АГЕНТ ВО КОНТАКТ ЦЕНТАР

Кроациа Осигурување – Живот АД Скопје од самото основање компанијата бележи позитивен тренд на работа и ја јакне својата пазарна позиција. Преку постојано воведување на иновации, нови производи, воспоставување на супериорен систем за грижа на корисници и праведен и брз систем за решавање на штети.

Моментално вработува:

АДМИНИСТРАТОР БАЗИ ВО СЕКТОР ЗА IT
ДИРЕКТОР ВО СЛУЖБА ЗА IT

Леар Корпорација е компанија која произведува автомобилски навлаки и седишта во нов објект во ТИРЗ во Тетово.

Моментално вработува:

ТЕХНИЧАР ЗА ПЛАНИРАЊЕ ВО ЛОГИСТИКА
ОПЕРАТОР НА МАШИНА ЗА ШИЕЊЕ

DOUBLE TREE BY HILTON хотелот е на погодна локација каде што централниот дел од Скопје со сите познати туристички и историски знаменитости, се на 10 минути возење додека меѓународниот аеродром во Скопје е оддалечен само 20 минути.

Сите огласи можете да ги најдете ТУКА.

Toyota Авто Центар е многу повеќе од едноставен салон за автомобилите на Toyota. Најголемите вредности на компанијата се услугата, квалитетот, комуникацијата, грижата и сигурноста кои всушност се приоритет во успешното работење.

Моментално вработуваат:

ПЕРАЧ НА ВОЗИЛА

Пицерија Морино е синоним за најдобрата пица во градот која нуди вкусни пици и ладни сендвичи со бесплатна достава во повеќе општини.

Моментално вработува:

ДОСТАВУВАЧИ

Доколку се уште сте во потрага по вашето иеално работно место, сите останати активни огласи за вработување можете да ги најдете ТУКА.

Промовирани огласи »

Воспоставувањето на името на вашата компанија како старт-ап е предизвик. Вие сте слаби со буџетот, имате помалку или сте без ресурси и преплавени сте од постојано растечката пазарна конкуренција. Значи, без разлика колку се одлични вашите услуги, колку се одлични и исплатливи вашите производи и колку е посветена вашата компанија, нема да донесе ништо добро додека не ја проширите вашата приказна јасно и гласно.

Бидејќи светот на маркетингот е толку полн со современи и ефективни техники за брендирање, разгласувањето на вашиот бизнис вербално изгледа како една од оние стари идеи што нема да функционираат во модерната маркетинг ера. 

За целосно искористување на оваа техника неопходно е да се изгради листа на лојални обожаватели кој целосно веруваат во вашите производи и услуги.

Објавувањето на релевантна содржина за вашата целна публика на социјалните медиуми и блоговите е еден од најефективните и докажани начини за зголемување на свесноста за брендот и генерално зголемување на ангажманот.

Но, сè уште не можеме да го игнорираме влијанието на офлајн маркетингот. На пример, можете да направите многу убаво креирани визит-картички и брошури и да им ги предадете на вашите потенцијални клиенти во различни можности за вмрежување. 

Покрај тоа, промовирајте го вашиот бренд и производи на места каде што присуството на вашата целна публика е максимално.

Мора статистички да го анализирате секој дел од вашата стратегија и да откриете што функционирало, а што не. Ова ќе ви помогне да ја подобрите моментално ефективната стратегија и да ви каже каде треба да направите промени или што да избегнувате. Деновиве тешко дека ќе најдете бизнис кој не користи е-пошта во својата маркетинг стратегија. Едноставно функционира. Околу 89% од маркетерите користат е-пошта како една од нивните основни алатки за генерирање на потенцијални клиенти до нивната веб-страница.

Одржувањето и развојот на бизнис како старт-ап е тешка работа. Потребно е многу посветеност, време и напор за споделување на центарот на вниманието со други брендови кои веќе доминираат на пазарот. 

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »