Промовирани огласи »

Цените на недвижностите во Србија почнаа да дивеат пред повеќе од една година, па купувањето стан за просечен граѓанин стана невозможна мисија. Но, состојбата не е подобра ниту во регионот. Така во Загреб се продава стан по цена од осум милиони евра.

Загрепска агенција за недвижности објави оглас за стан во главниот град на Хрватска.

Цената на станот за кој се вели дека е „најлуксузниот стан во Загреб“ е неверојатни осум милиони евра.

За таа сума потенцијалниот купувач добива 440 квадрати - 320 е внатрешноста на самиот стан, додека терасата е 160.

Според тоа, еден квадрат чини дури 18.181 евро.

Станува збор за двокатен стан во комплексот Центар Клуени, кој нормално се наоѓа во строгиот центар на Загреб. Станот има три спални соби и три бањи.

Во меѓувреме, загрепскиот портал 24 сата дознава дека овој скап стан е во сопственост на фирмата на Крешимир Хорватинчиќ, инаку син на Томислав Хорватинчиќ, кој издржува затворска казна поради предизвикување поморска несреќа во која загина брачен пар од Италија.

Промовирани огласи »

Швајцарскиот стартап „Destinus“ конструира хиперсоничен патнички авион со водородни мотори. Капацитетот на авионот би бил приближно 25 патници, а се очекува да биде готов до 2030 година.

„Destinus“ е дизајнер и производител на хиперсонични авиони со ултра долг дострел кои лесно се интегрираат во секојдневниот живот бидејќи избегнуваат да создаваат бучава и можат да користат конвенционални аеродроми“, тврдат од компанијата, пренесува „Јутарњи лист“.

„Со нашиот нов авион, сегашното патување од Сиднеј до Франкфурт, кое сега трае 20 часа, би се скратило на нешто повеќе од 4 часа“, тврдат од компанијата. Тие веруваат дека авионот би можел да развие брзина до 5 маха, што е повеќе од двојно побрзо од брзината што некогаш ја развил суперсоничниот патнички авион Конкорд.

Дестинус сака да овозможи да се лета за Сингапур на состанок или кратко патување за викенд во САД од каде било во светот. Се тврди дека користењето на водород за напојување на авиони би било еколошки поодржливо од сегашните авиони бидејќи нема да испушта јаглерод диоксид, туку топлина и водена пареа. Во споредба со масата на керозин, кој ги напојува традиционалните авиони, тој е трипати поефикасен енергетски, тврди компанијата.

„При овие големи брзини, предизвикот е да се одржи ладна структурата на авионот. Затоа, развиваме уникатно решение на активен систем за ладење што ја претвора топлинската енергија создадена од триењето во погон“, рече Дестинус.

Авионот би користел водородни турбомлазни мотори за полетување и слетување, додека посебен ракетен мотор би го придвижувал леталото до хиперсонични брзини.

За споредба, Боинг планира да тестира млазен мотор на водород до средината на 2020-тите. Boom Supersonic има планови за суперсонични летови во САД, додека Хермес работи со американските воздухопловни сили и НАСА за развој на опсег на автономни авиони. Venus Aerospace, стартап со седиште во Хјустон, сака да превезе патници од Лос Анџелес до Токио за еден час користејќи хиперсонично вселенско летало кое ќе патува со 12 мах.

(Извор: Јутарњи лист)

Промовирани огласи »

Според податоците на Државниот завод за статистика, вработените во секторот Компјутерско програмирање имаат највисоки плати во Македонија, односно тие во февруари земале плати над 90.000 денари.

Во сектор „компјутерско програмирање, консултантски и сродни дејности“ просечна нето плата исплатена во февруари изнесувала 91.730 денари, додека вработените во секторот „останати стручни, научни и технички дејности“ примиле плата од 66.969 денари.

По нив следат вработените во секторот „Воздухопловен транспорт“ каде просечната месечна нето плата во февруари достигнувала 63.734 денари, додека на четвртата позиција се вработените во „Телекомуникации“, кои во текот на февруари имале просечна нето плата од 54.676 денари. 

Промовирани огласи »

Тесла оваа година постојано ги намалуваше цените на своите електрични возила. Сега инвеститорите ја намалуваат цената на нејзините акции.

Тесла оваа година постојано ги намалуваше цените на своите електрични возила. Сега инвеститорите ја намалуваат цената на нејзините акции.

Акциите на Tesla паднаа за речиси 10 отсто во четвртокот по нејзиниот разочарувачки извештај за заработка во средата навечер, бидејќи објави дека неговите профитни маржи паднале под ознаката од 20 проценти што ја предвидуваа аналитичарите. Намалувањето на цените можеби и овозможи да го зголеми обемот на продажба, но приходите беа намалени од нивото во четвртиот квартал како резултат на тоа, што доведе до стегање на профитот.

Компанијата го објави своето последно намалување на цените, негово шесто во годината, нешто претходно оваа недела. Извршниот директор Илон Маск на повикот им кажа на инвеститорите дека компанијата има за цел да го задржи обемот на продажбата да расте, дури и по цена на порано високите профитни маржи.

Зазедовме став дека притисокот за поголеми количини и поголема флота е вистинскиот избор овде наспроти помал волумен и поголема маржа, рече Маск.

И тој посочи дека пониските цени се неопходни за борба против спротивставените ветрови како што се економската несигурност и зголемените каматни трошоци.

Секој пат кога ФЕД ги зголемува каматните стапки, тоа е еквивалентно на зголемување на цената на автомобилот, рече Маск.

Профитните маржи на Tesla сè уште се далеку пред оние на традиционалните производители на автомобили. Но, одбивањето на компанијата да даде какви било насоки за тоа каде би можеле да одат нејзините профитни маржи оттука само ги поттикна загриженоста на инвеститорите. Падот од речиси 10% во четвртокот беше неговиот втор најлош ден во годината.

Акциите на Tesla ја имаа својата најлоша година забележана во 2022 година, губејќи 65% од својата вредност. Започна оваа година менувајќи голем дел од тој пад, бидејќи цената на акцијата се искачи за 74% до 15 февруари. Но, оттогаш се води борба за акциите на компанијата. Акциите се намалени за 24% од тој врв во февруари, а најголемиот дел од таа загуба доаѓа во последните три недели - за време на кои акциите изгубија 21% од нивната вредност.

Аналитичарите се уште се оптимисти за финансиската иднина на Тесла. Просечната 12-месечна целна цена изнесува 200 долари, што би било 23% повеќе од сегашната цена по падот во четвртокот. Но, аналитичарите не се толку оптимисти како што беа во извештајот за заработка во средата. Имаше 10 аналитичари кои ги намалија своите ценовни цели за Tesla во четвртокот, во просек за 19 долари.

Некои од тие аналитичари ги повторија своите препораки за „купување“ за акциите, дури и со малку пониски цели.

Електричните возила (EV) се редат пред застапништвото на Tesla во Мелбурн на 19 април 2023 година.

Очекуваме акциите на Tesla да останат под одреден притисок во тековното макро опкружување, рече аналитичарот на Deutsche Bank, Емануел Роснер во белешката до клиентите. „Но, ние сè уште веруваме дека долгорочната нагорна теза е недопрена“. Тој ја задржа препораката за купување.

Но, аналитичарите кои се носители на акциите инсистираат на тоа дека Тесла е принудена да ги намали цените поради послабата побарувачка отколку што признава.

Не мислам дека тој ги намалува цените за да ги направи автомобилите попристапни, рече Гордон Џонсон, еден од најострите критичари на Тесла. Тој истакна дека во последните четири квартали Tesla има изградено повеќе автомобили отколку што им продава на клиентите. Тој рече дека вреднувањето на акциите претпоставува ниво на раст што повеќе не го постигнува.

Акциите на Tesla паднаа за речиси 10 отсто во четвртокот по нејзиниот разочарувачки извештај за заработка во средата навечер, бидејќи објави дека неговите профитни маржи паднале под ознаката од 20 проценти што ја предвидуваа аналитичарите. Намалувањето на цените можеби и овозможи да го зголеми обемот на продажба, но приходите беа намалени од нивото во четвртиот квартал како резултат на тоа, што доведе до стегање на профитот.

Компанијата го објави своето последно намалување на цените, негово шесто во годината, нешто претходно оваа недела. Извршниот директор Илон Маск на повикот им кажа на инвеститорите дека компанијата има за цел да го задржи обемот на продажбата да расте, дури и по цена на порано високите профитни маржи.

Зазедовме став дека притисокот за поголеми количини и поголема флота е вистинскиот избор овде наспроти помал волумен и поголема маржа, рече Маск.

И тој посочи дека пониските цени се неопходни за борба против спротивставените ветрови како што се економската несигурност и зголемените каматни трошоци.

„Секој пат кога ФЕД ги зголемува каматните стапки, тоа е еквивалентно на зголемување на цената на автомобилот“, рече Маск.

Профитните маржи на Tesla сè уште се далеку пред оние на традиционалните производители на автомобили. Но, одбивањето на компанијата да даде какви било насоки за тоа каде би можеле да одат нејзините профитни маржи оттука само ги поттикна загриженоста на инвеститорите. Падот од речиси 10% во четвртокот беше неговиот втор најлош ден во годината.

Акциите на Tesla ја имаа својата најлоша година забележана во 2022 година, губејќи 65% од својата вредност. Започна оваа година менувајќи голем дел од тој пад, бидејќи цената на акцијата се искачи за 74% до 15 февруари. Но, оттогаш се води борба за акциите на компанијата. Акциите се намалени за 24% од тој врв во февруари, а најголемиот дел од таа загуба доаѓа во последните три недели - за време на кои акциите изгубија 21% од нивната вредност.

Аналитичарите се уште се оптимисти за финансиската иднина на Тесла. Просечната 12-месечна целна цена изнесува 200 долари, што би било 23% повеќе од сегашната цена по падот во четвртокот. Но, аналитичарите не се толку оптимисти како што беа во извештајот за заработка во средата. Имаше 10 аналитичари кои ги намалија своите ценовни цели за Tesla во четвртокот, во просек за 19 долари.

Некои од тие аналитичари ги повторија своите препораки за „купување“ за акциите, дури и со малку пониски цели.

Електричните возила (EV) се редат пред застапништвото на Tesla во Мелбурн на 19 април 2023 година.

„Очекуваме акциите на Tesla да останат под одреден притисок во тековното макро опкружување“, рече аналитичарот на Deutsche Bank, Емануел Роснер во белешката до клиентите. „Но, ние сè уште веруваме дека долгорочната нагорна теза е недопрена“. Тој ја задржа препораката за купување.

Но, аналитичарите кои се носители на акциите инсистираат на тоа дека Тесла е принудена да ги намали цените поради послабата побарувачка отколку што признава.

„Не мислам дека тој ги намалува цените за да ги направи автомобилите попристапни“, рече Гордон Џонсон, еден од најострите критичари на Тесла. Тој истакна дека во последните четири квартали Tesla има изградено повеќе автомобили отколку што им продава на клиентите. Тој рече дека вреднувањето на акциите претпоставува ниво на раст што повеќе не го постигнува.

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »