Промовирани огласи »

ГД Гранит АД Скопје e најголемиот македонски градежен изведувач, чија основна дејност е изградбата на патишта и автопатишта, бренд кој е препознатлив и надвор од границите на Република Македонија. Главните активности на ГД Гранит АД Скопје се градежни активности од областа на високо и нискоградбата, со претежна концентрација на капиталните ППроекти кои се обемни и знајчани како по нивната големина така и по нивната сложеност.

Моментално вработува:

РАКУВАЧ НА БЕТОНСКА ПУМПА
ВОЗАЧ НА КИПЕР
ВОЗАЧ НА ЦИСТЕРНА ЗА ВОДА

Се уште невработени?! Сите останати активни работни места можете да ги најдете ТУКА.

Промовирани огласи »

Пред 50 години започна триумфалниот развој на германскиот синџир на попусти Лидл.

Но, како неговиот сопственик, Дитер Шварц, успеа да стане врвен светски дисконтер и во исто време да стане најбогат Германец?

Според магазинот „Менаџер“, сопственикот на Лидл, Дитер Шварц, е на врвот на листата на германски милијардери. Неговото богатство се проценува на 36 милијарди евра. Откако ја отвори првата продавница на Lidl во Лудвигсхафен на Рајна во 1973 година, тој отвораше во просек по пет нови продавници секоја недела. Со својата сестринска компанија од групата, Кауфланд, во меѓувреме достигна 13.300 филијали со повеќе од 550.000 вработени ширум светот, а сето тоа започна во малиот Нечарсулм.

Кралството на евтини производи на Шварц опфаќа 32 земји, од Латвија, преку САД, до Австралија, а минатата година имаше обрт од 125 милијарди евра. На светската ранг-листа на најголемите трговци на мало, групацијата Schwarz е на четвртото место, веднаш зад американските гиганти Walmart, Amazon и Costco.

Но, како успеа Шварц?

Според Wirtschaftswoche, неговиот татко Јозеф, претприемач од Хајлброн (град во близина на Штутгарт), ги поставил темелите на денешната империја Лидл. Во 1930 година, тој стана партнер на веледрогеријата за тропско овошје Lidl & Co, која во тоа време сè уште ги снабдуваше своите клиенти во Хајлброн со банани и лимони транспортирајќи ги со коњи и колички. Тој го насочил својот син да тргува, сакајќи да продолжи по неговите стапки.

„Дитер беше единствениот матурант од нашата година на кој не му беше дозволено да оди да учи“, се сеќава подоцна неговиот соученик. Но, му беше дозволено да оди на едногодишна размена во САД, што ќе го обликува до крајот на неговиот живот. Таму за прв пат виде супермаркети, кои во тоа време ги немаше во Германија. Тој само ја презеде идејата и ја прилагоди на германските услови.

Во раните 1970-ти, Шварц бил инспириран и од успехот на семејството Албрехт, кое продавало намирници по особено ниски цени во нивните продавници во Алди. Се зборуваше дека тогаш амбициозниот јуниор ги купил правата за името на брендот од пензиониран професор по стручно училиште и сликар-хоби по име Лудвиг Лидл за 1000 германски марки.

Долго време Лидл беше наведен во јавноста како само копија на Алди. Шварц признава дека ги презел основните принципи од својот стар ривал, како што се фокусирањето на цените и поедноставените процеси. Но, додека Aldi првично нудеше само свои брендови, Lidl уште од раните денови се потпираше на брендирани производи и поголема палета, како и ограничени специјални понуди. Стратегијата јасно се исплатеше.

Во средината на 1990-тите, Lidl имаше околу 1000 до 1200 артикли, додека Aldi имаше само 600 до 700. Со продажба на силни национални и меѓународни брендови по најниски цени, Lidl успеа многу добро да се позиционира на пазарот.

Од друга страна, разновидноста на палетата на производи ги направи продавниците на Лидл поинтересни за клиентите наклонети кон веќе познатите брендови, особено помладите домаќинства. На крајот на краиштата, брендираните производи, исто така, можат да го поттикнат бизнисот на приватните етикети бидејќи тие обично се поскапи од нив. Примената на стратегијата за попуст на брендирани производи беше централната иновација на Шварц и го катапултираше Лидл на врвот на светот.

Сега Алди го копира Лидл.

Веќе неколку години подлегнува на шармот на големите брендови и нуди производи како Кока-Кола и Нутела. Лидл, пак, се обидува да ја зајакне својата позиција со големи рекламни кампањи и поповолни производи.

За разлика од браќата Албрехт, Шварц не се потпираше само на малите продавници со попуст за неговото проширување. Бил ангажиран и во трговската групација Спар и трговецот Катринер. Покрај тоа, тој водел продавници за големопродажба на готовина и носење и се обидел да успее во трговијата со хардвер со лансирање на брендот Хаузер.

На крајот, групата повторно се фокусираше на Лидл и Кауфланд и го искористи падот на Берлинскиот ѕид за да се прошири во Источна Европа. Пред неколку години следеше проширување и во САД. „Рано сфатив дека само бескомпромисниот раст може да обезбеди континуиран опстанок на компанијата“, рече Шварц во една прилика.

Промовирани огласи »

Регулаторната комисија за енергетика и водни услуги донесе одлука со која се врши намалување на малопродажните цени на нафтените деривати во просек за 0,27 отсто во однос на одлуката од 26.6.2023 година.

Од вечерва на полноќ максималните цени на нафтените деривати ќе изнесуваат:

  • Моторен бензин ЕУРОСУПЕР БС – 95 80,00 (денари/литар)
  • Моторен бензин ЕУРОСУПЕР БС – 98 82,00 (денари/литар)
  • Дизел гориво ЕУРОДИЗЕЛ БС (Д-Е V) 70,00 (денари/литар)
  • Масло за горење Екстра лесно 1 (ЕЛ-1) 69,00 (денари/литар)

Промовирани огласи »

По една година од воведувањето на мерката за ограничување на трговските маржи, цените на основните прехранбени производи од денеска се формираат по пазарни услови. На првиот ден од одмрзнувањето на маржите нема драстична промена во маркетите, велат граѓаните, кои сепак се жалат на перманентното поскапување на храната во изминатиот период, посебно на млечните производи, но и зеленчукот. Лебот, и денска се продаваше по цена од 33 денари.

МЕШАНО Е НЕШТО ПОСКАПО, НЕШТО НЕ Е. СИРЕЊЕТО Е ПОСКАПО. ОД ВЧЕРА ЗЕЛЕНЧУКОТ Е ПОСКАП, ДОМАТИТЕ 100 ДЕНАРИ СЕ, ЦРЕШИ 150, ПИПЕРКИТЕ 80, ТОА Е МНОГУ, НИКОЈ НЕ МОЖЕ ДА СИ ДОЗВОЛИ ДА КУПИ, ВЕЛАТ ГРАЃАНИТЕ.

Граѓаните стравуваат дека допрва претстои поскапување на основните прехранбени производи.

ЌЕ ИМА ПОСКАПУВАЊЕ, АКО ВЕЛАТ ДЕКА НЕМА ДА ИМА, ЌЕ ИМА, ВЕЛИ БИТОЛЧАНКА.

Владата лани во јуни, како една од антикризните мерки, ја донесе одлуката за змрзнување на трговската маржа на белиот леб, шеќерот, маслото, брашното, јајцата, тестенините и млечните производи. Важноста се продолжуваше во неколку наврати, а од Министерството за економија рекоа дека домашните цени се стабилизирани, но доколку има потреба да се воведе повторно ограничување на трговските маржи тоа ќе се спроведе.

Од Организацијата на потрошувачи предупредија на можни шпекулации од страна на трговците и апелираат надлежните будно да ја следат состојбата и да преземат одредени мерки ако се забележи скок на цените на основните прехранбени производи.

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »