Промовирани огласи »

Кина ја надмина Јапонија како најголем извозник на возила во светот во првата половина од оваа година, а аналитичарите го припишуваат достигнувањето на зголемената популарност на возилата со нови енергетски производи произведени во земјата.

Производителите на автомобили во Кина испорачале 2,34 милиони возила во странство од јануари до јуни, што е за речиси 77 отсто повеќе од една година, соопшти кинеската асоцијација на производители на автомобили, цитирајќи податоци од Генералната царинска управа.

Јапонија заостана со 2,02 милиони единици во истиот период, што е раст од 17 отсто на годишно ниво, покажаа податоците од Јапонската асоцијација на производители на автомобили.

Кина, која беше број 2 светски извозник на возила минатата година, веќе ја победи Јапонија во првиот квартал оваа година.

Куи Донгшу, генерален секретар на Кинеската асоцијација за патнички автомобили, рече дека побарувачката за електрични возила од кинеско производство расте на големите пазари како Европа и Југоисточна Азија.

Куи проценува дека извозот на возила во Кина за цела година може да достигне 5 милиони единици, што е повеќе од 3,11 милиони единици во 2022 година.

Кинескиот извоз на NEV, кои вклучуваат EV и plug-in хибриди, изнесуваше вкупно 534.000 единици од јануари до јуни, што е за 160 отсто повеќе од една година, според податоците на CAAM.

Тие сочинуваа приближно 23 отсто од вкупниот извоз на возила во земјата во периодот, а нивната стапка на раст беше повеќе од двојно поголема од просечниот извоз на возила.

Тесла, чија фабрика во Шангај служи како главен извозен центар на глобално ниво, испорача повеќе од 180.000 возила надвор од Кина во првата половина, што е за повеќе од 87 отсто повеќе од годишно ниво, а листата на дестинации расте и вклучува земји како Тајланд и Јужна Кореа.

BYD извезе повеќе од 81.000 возила во истиот период, околу 10 пати повеќе од истиот период минатата година, бидејќи најголемиот производител на NEV во Кина почна да ги засилува своите напади на прекуокеанските пазари од втората половина на минатата година.

„SAIC, најголемиот кинески производител на возила по продажба, продаде 115.000 возила означени со MG во Европа во првата половина, од кои над 50 проценти беа NEV“, рече Ју Де, управен директор на одделот за меѓународен бизнис на производителот на автомобили.

SAIC е најголемиот извозник во Кина, со 483.000 единици испорачани во странство од јануари до јуни. Вели дека очекува нејзиниот вкупен извоз оваа година да достигне 1,23 милиони единици, од кои NEV означени со MG најверојатно ќе надминат 200.000 единици.

Zeekr, премиум кинески ЕВ бренд под Geely Holding Group, го виде својот прв модел за европскиот пазар да излезе од производната лента претходно овој месец. Ќе започне со испораки во Шведска и Холандија подоцна оваа година.

Од  Zeekr рекоа дека ќе ги лансираат своите возила на други европски пазари, вклучувајќи ги Данска, Германија, Франција и Норвешка, во 2024 година.

Куи од CPCA рече дека подлабоките упади на кинеските брендови во Русија, исто така, помогнаа да се зголеми продажбата на автомобили во Кина во странство, бидејќи некои меѓународни брендови се повлекоа од таа земја поради нејзиниот конфликт со Украина.

Русија, Мексико и Белгија се меѓу првите три дестинации за вкупниот извоз на возила во Кина, според податоците на GAC врз основа на извозот во првите пет месеци од годината.

foto TANG KE/FOR CHINA DAILY

Промовирани огласи »

Понекогаш може да биде доста фрустрирачки кога Facebook Messenger со секоја апликација прашува дали сакате да го користите за испраќање СМС пораки.

Но, верувале или не, има многумина кои се токму за тоа – сите пораки на едно место. За нивна жал, стигнуваат лоши вести бидејќи од септември Facebook и официјално ќе ја укине опцијата.

По ажурирањето што ќе пристигне на апликацијата на 28 септември, корисниците повеќе нема да можат да го користат Messenger за испраќање и примање СМС пораки, се вели во соопштението на Мета.

Затоа, се препорачува да ја вратите стандардната апликација за пораки со одење до поставките на телефонот, наоѓајќи „Апликации“ и потоа „Стандардни апликации“. Забележано е дека по ажурирањето, корисниците автоматски ќе почнат да добиваат СМС преку друга или стандардна апликација.

Оваа опција за првпат беше претставена во 2012 година, но Facebook многу брзо ја отстрани. Четири години подоцна, Фејсбук повторно ја воведе функцијата и ја задржа до сега.

Промовирани огласи »

Без разлика дали ќе се решат за еднодневен излет до некоја од грчките плажи или пак ќе уплатат вонсезонски аранжман, македонските патници треба да знаат дека од први септември патарините во Грција ќе бидат поскапи од 12 до 16 отсто во просек. Според БТА, која се повикува на грчките медиуми, ова го најавиле концесионерите на главните грчки автопатишта. Порталот Капитал.гр објави дека зголемувањето на патните такси за оваа година треба да биде околу 12 проценти и тоа врз основа на индексот на потрошувачките цени, а сајтот Њумани.гр прецизира дека во барањето на концесионерите поскапувањето на некои наплатни пунктови достигнува до 16 проценти! Новите цени ќе важат само од септември до декември годинава, бидејќи следниот месец треба да се утврдат надоместоците што треба да се наплатат од почетокот на 2024 година, повторно според индексот на потрошувачките цени. Годишно во Грција патуваат над половина милиони македонски граѓани, кои само од Скопје до Гевгелија и обратно плаќаат 720 денари!

Поради близината, најголемиот дел од нашите туристи до јужниот сосед патуваат со своите автомобили, па штом ќе ја преминат Богородица по околу 500 метри, се среќаваат со првата патарина во Грција каде за моторни возила во еден правец цената е 1,80 евра. Следна е обиколницата во Солун (Ореокастро) и таму се плаќа уште една патарина, која за автомобилите е 0,50 евра, а за мотоциклите 0,30 евра.

За патниците кои се упатуваат во правец на познатото летувалиште Аспровалта, на наплатната рампа треба да издвојат 90 евроценти за автомобил, 60 евроценти за мотоцикл и 2,30 – 3,20 евра за големи возила. Најголемиот дел од македонските туристи ги избираат плажите на Халкидики, но од Солун до Халкидики не се наплаќа патарина. Доколку се патува од Солун до Атина, на тој автопат кој е од врвна класа има 11 наплатни пунктови, а вкупната патарина е 31,35 евра. Од Евзони пак до Лефкада има 8 наплатни пунктови, а вкупната патарина е 14,65 евра, додека од Евзони до островот Тасос има 5 наплатни пунктови, а вкупната патарина е 7,40 евра. Ако се упатите од Евзони до Парга ќе наидете на 7 наплатни пунктови, а вкупната патарина ќе ве чини 10,60 евра. Не е наодмет да се знае и дека од Евзони до Крф има 7 наплатни пунктови, а вкупната патарина е 10,60 евра.

Одлуката за зголемување на цените на патарините предизвикала остра реакција на грчкото Министерство за инфраструктура и транспорт. Во нивното соопштение се вели дека „нивната желба е да се најде реално решение без да се оптоваруваат граѓаните во 2023 година и се нагласува дека државата ќе ги исцрпи сите опции што и се на располагање за да ги запре едностраните дејствија на компаниите“.

Потсетуваме дека на 3 јули концесионерите побараа средба во министерството за да се разговара за ажурирање на патарините врз основа на концесиските договори. Одржани се две средби, но наше изненадување на 28 јули пристигна допис во кој концесионерите се изјаснија дека имаат намера да продолжат со значително зголемување на патарините, пишува во соопштението на грчкото Министертво за транспорт.

Економскиот портал Капитал.гр објави дека зголемување на патарините во согласност со инфлацијата, било предвидено од 1 јануари, но одлуката била замрзната на шест месеци поради изборниот период и енергетската криза. Но, овој рок е веќе истечен и концесионерите инсистираат на тоа што е предвидено во нивните договори.

Промовирани огласи »

Зум, компанијата што ја напојуваше револуцијата за работа на далечина за време на пандемијата, им препорачува на своите вработени да се вратат во канцеларија.

Во соопштението, Zoom рече дека сега спроведува „структуриран хибриден пристап“, што значи дека вработените кои живеат во близина на канцеларија „треба да бидат на лице место два дена во неделата“, бидејќи тоа е „најефективно“ за услугата за видео-конференции.

Зум (ZM) имаше свои потешкотии бидејќи побарувачката опаѓа по бранот поттикнат од пандемијата. Во февруари, Zoom (ZM) намали приближно 15% од својот персонал, што изнесува околу 1.300 вработени, откако пребрзо растеше. Членовите на извршниот раководен тим, исто така, ги намалија своите основни плати за 20% за претстојната фискална година и ги загубија бонусите од фискалната 2023 година.

Повеќе од повеќето компании, услугата за видеоконференции дојде да ги дефинира раните денови на пандемијата, бидејќи многумина се свртеа кон нејзината платформа за видео разговор со пријателите и колегите за време на заклучувањето. До средината на 2020 година, Зум објави вртоглаво зголемување на приходите поттикнати од порастот на деловните клиенти од многуте компании кои беа принудени да се свртат кон работа на далечина.

Акциите на компанијата пораснаа за околу 4% за годината.

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »