Промовирани огласи »

Ново покачување е евидентирано во маркетите кај млечните производи. Ако пред една недела можеше да се забележи поскапување кај сирењето, кашкавалот од 30-40 денери, оваа седмица почна со повисоки цени до 10-15 денари на истите производи во зависност од производителот.

Според трговците поскапувањето на млечните производи ќе изнесуваат од 5 до 30 денари на секој млечен производ. Покрај основното поскапување, во новата цена на производите ќе се додаде и маржата која од 1 јули годинава веќе не е замрзната, но и ДДВ-то од 5 проценти.

Така јогуртот кој во одредени маркети до вчера чинеше 72 денари, утрово се продава за 75 денари. Кислото млеко од 30 скокна на 32 денари… Јогуртите кои имаа цена од околу 80 денари пред покачувањето сега се нудат за околу 90 денари, во зависност од производителот и маркетот каде го набавувате.

Кравјиот кашкавал кој досега чинеше околу 500 денари сега ќе чини до 600 денари. Еден килограм овчи кашкавал ќе се продава за околу 900 денари, мешаниот за околу 700 денари, кравјото сирење ќе добие цена околу 400 денари, овчото сирење ќе се продава за повеќе од 500 денари. 

Промовирани огласи »

Ако размислувате да го промовирате вашиот бизнис или да комуницирате со вашите клиенти, тогаш ви треба стратегија за односи со јавноста. Стратегијата за односи со јавноста ќе ви помогне да ја насочите вашата комуникација кон вистинската публика и вистинските публикации во вистинско време.

Еве неколку причини зошто ви е потребна ПР стратегија.

  • Најдете ја вашата целна публика

Кога креирате ПР стратегија, размислете за целната публика која сакате да ја добие вашата порака. Ова е важен чекор за да се осигурате дека вашата порака ќе има најголемо влијание. Без да ја пронајдете вашата целна публика, вашата порака нема да биде примена од вистинските луѓе и вашите ПР активности нема да бидат многу успешни.

  • Најдете ги вашите клучни пораки 

Еден од првите чекори за креирање ПР стратегија е да ги креирате вашите клучни пораки. Клучните пораки се основните точки што сакате вашата целна публика да ги слушне и разбере преку вашите ПР активности.

  • Фокусирајте се на вистинските медиуми

Откако ќе ја одредите вашата целна публика и вашите клучни пораки, сега можете да размислите за тоа со кои публикации и новинари треба да контактирате. Најдобрите публикации се оние што ги чита вашата целна публика. 

  • Одредете ја вашата цел

Важно е секогаш да имате цел за вашите ПР активности. Со одредување на вашата цел ќе имате јасна цел за вашата ПР стратегија и ќе го максимизирате успехот на вашите ПР активности. На пример, вашата цел може да биде да постигнете зголемување од 25 проценти во продажбата за производот X за три месеци.

  • Подобра комуникација

Кога имате ПР стратегија ќе биде полесно да ги пренесете вашите цели и активности. На пример, можете да му кажете на вашиот клиент што точно ќе правите за него и кога.

Промовирани огласи »

Ѕвездите имаат големо влијание на нашиот карактер, но и на степенот на интелигенција кој го имаме. Постојат жени во одредени хороскопски знаци кои се интелигентни и предодредени за успех во животот.

Овен

Уште во детството може да ја препознаете нивната остроумност. Дури си играат со другите деца, ќе ја забележите нивната самодоверба која произлегува од интелигенцијата која ја поседуваат. Кога ќе пораснат, сакаат да управуваат со другите луѓе и тоа ги прави многу среќни, но и добри лидери.

Жените Овни воопшто не се плашат од јавното мислење и не се плашат да размислуваат поинаку од другите. Тие веруваат во себе.

Шкорпија

Жените родени во овој знак ќе ги препознаете по тоа што се разликуваат од сите други жени во хороскопот. Тие се смирени, остроумни и многу мистериозни. Имаат силна интуиција, па не би сакале да ги имате како свои непријатели. Знаат да манипулираат со останатите, но и да го искористат тоа во работата и да постигнат успех каков што замислувале уште откако биле деца.

Јарец

Овие жени се тивки, внимателни и сериозни. Но, и многу снаодливи.

Тие можат лесно да најдат заеднички јазик со кого и да сакаат, ако го сакаат тоа. Успехот им е на дофат на рацете, само ако силно се ангажираат за нешто. Тогаш секогаш успеваат.

Жените Јарци не сакаат конфликти. Тие се упорни, но и многу смирени.

Промовирани огласи »

ГМО (генетски модифицираните организми) станаа втора природа во САД, и предизвикаа бура од негативни реакции поради нивното негативно дејство на човечкиот организам. Но може да ве изненади колку се ГМО навистина опасни и колку од храната која секојдневно ја јадете всушност има генетски модифицирани состојки.

Експертите велат дека 60 до 70 посто од процесираната храна на полиците во супермаркетите содржат генетски модифицирани состојки. Најпознати генетски модифицирани продукти се зрната од соја, лен, памук и маслото од репка. Тоа значи дека многу продукти за исхрана кои содржат пченка, пченица и други сорти житни растенија, како и високо фруктозен житен сируп (вид засладувач), како житариците кои ги јадеме за појадок, „грицките“, и газираните сокови кои секојдневно ги пиеме, храната која содржи соја (меѓу која има и продукти за бебиња), и продуктите со семе од памук и масла од репка најверојатно содржат генетски модифицирани состојки. Тие често се појавуваат и во храната со која се товат животните од кои добиваме месо и други продукти, па индиректно генетски модифицираните клетки го наоѓаат својот пат до нашата трпеза.

Ако овие податоци ве шокираат, податоци на анкета покажуваат дека не сте единствени. Истражувачи кои извршиле анкета во САД дознале дека само 52% од Американците се свесни дека ГМО се продаваат во секоја продавница низ нивната држава, 26% веруваат дека никогаш не ставиле ГМО во уста, а скромни 6% никогаш и не слушнале за ГМО и не знаат што се тие.

Но што всушност претставува генетски модифицираната храна? Дали е безбедно да се јаде? Зошто не е етикетирана, зошто не сме предупредени и не сме свесни што купуваме? Европската унија и САД се трудат да ја „заташкаат“ и да заработат добро на извозот.

Официјалната позиција на ЕУ во однос на ГМО е: Отстранете ја. Претпочитаме органска храна, која е многу поздрава. Ризикот од ГМО за здравјето и околината ги надминува бенефициите. Само мултинационалните биотехнолошки компании ќе имаат бенефиции, ќе доминираат со светската набавка на храна и ќе ги истиснат од бизнисот традиционалните фармери.

Но дали е навистина така?

Ставот на владата на САД: ГМО е безбеден, поиздржлив е во однос на болестите и бубачките кои ги напаѓаат растенијата, и можат да понудат многу за нациите во кои луѓе умираат од глад.

САД е најголем производител на ГМО.

Повеќе од десетина земји низ светот ја прифатија технологијата за нејзиното производство, вклучително Аргентина, Канада, Кина, Австралија, Индија и Мексико.

Кои се штетните ефекти на ГМО?

Терминот генетски модифицирана храна (исто така позната и како биотехнолошка или генетски инженирана храна) се упатува на житни растенија кои биле модификувани во лабораторија за да ги отфрли заканите од болести на растенијата. Експертите велат дека науката, како и обично, не може ништо да гарантира.

Ризици:

  • Храната содржи алергенси и токсини
  • Може да дојде до ненамерна контаминација помеѓу ГМО и храната која не содржи ГМО
  • Отпор на антибиотици
  • Промена на нутритиентите на житните растенија
  • Создавање на „супер“ тревни растенија кои ги зголемуваат ризиците за околината

Бенефиции:

  • Зголемена отпорност на болести и инсекти
  • Толеранција на суша
  • Зголемена набавка на храна во земјите со лоши услови за земјоделство

Дали е регулацијата премногу слаба?

Прашањето дали регулацијата е слаба бидејќи ГМО е нова и ретко присутна појава во помалку развиените земји (односно така мислиме), или пак така им одговара на производителите и водечките индустриски земји, е големо прашање. Во секој случај, треба да се зголеми свесноста и знаењето на јавноста за ризиците кои оваа храна ги носи.

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »