Промовирани огласи »

Тимот што добро работи заедно е поефективен, попродуктивен и поуспешен - да не зборуваме за посреќен и позабавен за работа! Без разлика дали сте ангажирани да составите некои иницијативи за градење тим или мислите дека вашиот тим треба само да се собере и да направи нешто забавно, активностите за градење тим на работното место се вистинскио нешто.

Има дури и многу опции достапни за онлајн активности за градење тим кога вашиот тим е дистрибуиран. И возрасните можат да се забавуваат!

  • ГРАДЕЊЕ ДОВЕРБА

Довербата игра суштинска улога во градењето ефективни тимови. За тимовите да работат заедно, тие треба да знаат дека можат да си веруваат еден на друг. Дека тие можат да се вратат еден на друг ако се појави потреба. Освен тоа, кога градите доверба меѓу тимовите, тие си даваат простор и автономија едни на други да ги извршуваат своите задачи и да донесуваат сопствени одлуки.

  • ЈА РЕГУЛИРА КОМУНИКАЦИЈАТА

Кога вработените работат како тим, тие комуницираат. Тие разговараат меѓусебно за задачата што им е на располагање и за најдобриот начин да го постигнат посакуваниот резултат.  Се делат во помали групи, водат дискусии и се обидуваат да ја завршат задачата на најефикасен начин. Комуникацијата, исто така, им овозможува на вработените да ги разберат нивните улоги и што прават нивните врсници. Кога вработените знаат што прават членовите на нивниот тим, тие можат да го проверат постигнатиот напредок и да си помагаат меѓусебно ако некој не може да ја постигне својата цел.

  • ЈА НЕГУВА КРЕАТИВНОСТА И УЧЕЊЕТО

Успешното градење тимови ги мотивира вработените да учат едни од други и да се надградуваат меѓусебните таленти. Во споредба со работата соло на проект, тимската работа овозможува простор за свежи идеи и нови перспективи. Тој обединува индивидуални искуства во комбинација со нови, иновативни идеи што ја прави работата позабавна и поефикасна.
Како резултат на тоа, секој може да донесе нешто ново на маса и да научи еден од друг.

Промовирани огласи »

Во неодамнешните поплави во Словенија, водата оштети многу автомобили.

Сопствениците на овие возила последниве денови ги продаваат забрзано, дури и повеќе од половина поевтино, пишува Бизнис.рс. Сепак, се поставува прашањето дали е препорачливо да се купи таков автомобил.

Неодамна на најголемиот словенечки интернет портал за продажба на возила, Avto.net, се најдоа бројни поплавени автомобили. Продавачите на возила може да наведат дека автомобилот е поплавен при објавувањето.

Во моментов на страниците се нудат повеќе од 90 возила, вклучувајќи ги и оние што се во возна состојба, како и оние што не се. Цените на тие автомобили често се и повеќе од 50 отсто пониски од цените на возилата кои не биле потонати, пишува N1 Словенија.

Автомобилските експерти велат дека е подобро да се избегнува купување на таков автомобил. Но, важно е и за каков автомобил се работи, а пред се колку и до каде стигнала водата.

Ако е стара кола со помалку електроника, проблемот може да биде помал, но ако е понова кола, проблемот е поголем. Особено ако водата навлезе во самиот автомобил.

Промовирани огласи »

Следната недела еден неработен ден, но не за сите граѓани. 

Понеделник, 28 август ќе биде неработен ден за граѓаните кои се православни верници.

 Успение на Пресвета Богородица или Голема Богородица е значаен христијански празник кај православните, католиците и протестантите, посветен на смртта на Марија, мајката на Исус Христос. Христијаните веруваат дека, како и Исус, и Богородица по смртта воскреснала и заминала на небото, како со душата така и со телото. Оттаму и називот успение, што значи искачување.

Следен неработен ден е Денот не независноста на Република Македонија кој се празнува на 8 септември.  

Промовирани огласи »

Пристап до интернет во домаќинствата имаат 98,6 проценти од анкетираните во Испитувањето на јавното мислење на резиденцијалните корисници во однос на пазарот на електронски комуникации во државава, што го спроведе Агенцијата за електронски комуникации (АЕК) во периодот  од 26 јуни до 18 јули годинава.

Според технологијата за пристап до интернет во домот, оптички интернет користат 33,6 проценти, кабелски 31,5 проценти, ADSL\VDSL (21,8 проценти), 3G/4G (10 проценти), интернет преку USB 0,3 проценти, а безжичен интернет (WiMax, Canopy, WiFi), 0,2 проценти.

На прашањето дали вие лично користите интернет, потврден одговор дале 99,6 проценти од испитаниците.

Најголемиот дел, 37,9 проценти, рекле дека интернет користат три до пет часа, 18,2 проценти користат шест до осум часа, 14 проценти од девет до 12 часа, а 14,5 проценти повеќе од 12 часа.

Во однос на тоа каде најчесто користат интернет, 42,7 проценти одговориле „Дома“, 42 проценти „Секаде, бидејќи имам мобилен интернет“, 14,6 проценти „На работа“, а по 0,2 проценти од испитаниците дале одговори: на факултет, училиште, кај пријатели и во интернет кафе по 0,2 проценти.

Интернет провајдерот кој го користат во последната година го смениле 4,9 проценти од испитаниците.

На прашањето дали во последните 12 месеци конкуренцијата на пазарот довела до промена на квалитетот на интернет услугата,  47,2 проценти одговориле дека квалитетот на услугата останал ист, за 22,2 проценти од испитаниците квалитетот се зголемил, а за 12,9 проценти се намалил.

Сите испитаници во истражувањето се корисници на мобилна телефонија. Над 98 проценти од испитаниците имаат паметен (smart) телефон. Во изминатите години, може да се забележи тренд на зголемување кај бројот на испитаници кои користат службен мобилен телефон. Голем процент на испитаници користат мобилен интернет (92 проценти) на мобилен телефон во 2023 година, а од нив 76,8 проценти користат апликации за видео клипови и филмови. Скоро сите испитаници кои користат интернет преку мобилниот телефон, користат и апликации за комуникација, а меѓу најкористени се Viber, Facebook Messenger и Instagram. Две третини од корисниците на мобилна телефонија би го смениле својот оператор доколку истиот ја зголеми цената за 10 проценти. Во таа насока, доколку нов оператор се појави на пазарот, половина од испитаниците ќе станат негови корисници доколку им се понудат пониски цени за разговор.

Според клучните наоди од истражувањето, во изминатите пет години може да се забележи стагнација на користење на фиксна телефонија во домаќинствата. Најголем дел од корисниците на фиксна телефонија се постпејд корисници (93,3 проценти). Само 5,8 проценти од корисниците на фиксна телефонија го смениле својот оператор на фиксна телефонија во последните 12 месеци. Три четвртини од испитаниците кои не поседуваат фиксна телефонска линија изјавиле дека ја исклучиле фиксната телефонија кога започнале со користење на мобилни телефони. Дури 93 проценти од нив немаат намера во следните 12 месеци да станат корисници на оваа услуга во годината што претстои.

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »