Промовирани огласи »

Во неодамнешните поплави во Словенија, водата оштети многу автомобили.

Сопствениците на овие возила последниве денови ги продаваат забрзано, дури и повеќе од половина поевтино, пишува Бизнис.рс. Сепак, се поставува прашањето дали е препорачливо да се купи таков автомобил.

Неодамна на најголемиот словенечки интернет портал за продажба на возила, Avto.net, се најдоа бројни поплавени автомобили. Продавачите на возила може да наведат дека автомобилот е поплавен при објавувањето.

Во моментов на страниците се нудат повеќе од 90 возила, вклучувајќи ги и оние што се во возна состојба, како и оние што не се. Цените на тие автомобили често се и повеќе од 50 отсто пониски од цените на возилата кои не биле потонати, пишува N1 Словенија.

Автомобилските експерти велат дека е подобро да се избегнува купување на таков автомобил. Но, важно е и за каков автомобил се работи, а пред се колку и до каде стигнала водата.

Ако е стара кола со помалку електроника, проблемот може да биде помал, но ако е понова кола, проблемот е поголем. Особено ако водата навлезе во самиот автомобил.

Промовирани огласи »

Следната недела еден неработен ден, но не за сите граѓани. 

Понеделник, 28 август ќе биде неработен ден за граѓаните кои се православни верници.

 Успение на Пресвета Богородица или Голема Богородица е значаен христијански празник кај православните, католиците и протестантите, посветен на смртта на Марија, мајката на Исус Христос. Христијаните веруваат дека, како и Исус, и Богородица по смртта воскреснала и заминала на небото, како со душата така и со телото. Оттаму и називот успение, што значи искачување.

Следен неработен ден е Денот не независноста на Република Македонија кој се празнува на 8 септември.  

Промовирани огласи »

Пристап до интернет во домаќинствата имаат 98,6 проценти од анкетираните во Испитувањето на јавното мислење на резиденцијалните корисници во однос на пазарот на електронски комуникации во државава, што го спроведе Агенцијата за електронски комуникации (АЕК) во периодот  од 26 јуни до 18 јули годинава.

Според технологијата за пристап до интернет во домот, оптички интернет користат 33,6 проценти, кабелски 31,5 проценти, ADSL\VDSL (21,8 проценти), 3G/4G (10 проценти), интернет преку USB 0,3 проценти, а безжичен интернет (WiMax, Canopy, WiFi), 0,2 проценти.

На прашањето дали вие лично користите интернет, потврден одговор дале 99,6 проценти од испитаниците.

Најголемиот дел, 37,9 проценти, рекле дека интернет користат три до пет часа, 18,2 проценти користат шест до осум часа, 14 проценти од девет до 12 часа, а 14,5 проценти повеќе од 12 часа.

Во однос на тоа каде најчесто користат интернет, 42,7 проценти одговориле „Дома“, 42 проценти „Секаде, бидејќи имам мобилен интернет“, 14,6 проценти „На работа“, а по 0,2 проценти од испитаниците дале одговори: на факултет, училиште, кај пријатели и во интернет кафе по 0,2 проценти.

Интернет провајдерот кој го користат во последната година го смениле 4,9 проценти од испитаниците.

На прашањето дали во последните 12 месеци конкуренцијата на пазарот довела до промена на квалитетот на интернет услугата,  47,2 проценти одговориле дека квалитетот на услугата останал ист, за 22,2 проценти од испитаниците квалитетот се зголемил, а за 12,9 проценти се намалил.

Сите испитаници во истражувањето се корисници на мобилна телефонија. Над 98 проценти од испитаниците имаат паметен (smart) телефон. Во изминатите години, може да се забележи тренд на зголемување кај бројот на испитаници кои користат службен мобилен телефон. Голем процент на испитаници користат мобилен интернет (92 проценти) на мобилен телефон во 2023 година, а од нив 76,8 проценти користат апликации за видео клипови и филмови. Скоро сите испитаници кои користат интернет преку мобилниот телефон, користат и апликации за комуникација, а меѓу најкористени се Viber, Facebook Messenger и Instagram. Две третини од корисниците на мобилна телефонија би го смениле својот оператор доколку истиот ја зголеми цената за 10 проценти. Во таа насока, доколку нов оператор се појави на пазарот, половина од испитаниците ќе станат негови корисници доколку им се понудат пониски цени за разговор.

Според клучните наоди од истражувањето, во изминатите пет години може да се забележи стагнација на користење на фиксна телефонија во домаќинствата. Најголем дел од корисниците на фиксна телефонија се постпејд корисници (93,3 проценти). Само 5,8 проценти од корисниците на фиксна телефонија го смениле својот оператор на фиксна телефонија во последните 12 месеци. Три четвртини од испитаниците кои не поседуваат фиксна телефонска линија изјавиле дека ја исклучиле фиксната телефонија кога започнале со користење на мобилни телефони. Дури 93 проценти од нив немаат намера во следните 12 месеци да станат корисници на оваа услуга во годината што претстои.

Промовирани огласи »

Според Бесими, најавите за поскапувањата само влијаат врз очекувањата на пазарот и дополнително ги оптоваруваат и загреваат очекувањата за цените. Медиумските укажувања на работи кои влијаат врз очекувањата на стопанството, вели Бесими, не помагаат во економијата, туку дополнително создаваат очекувања за зголемување на трошоците.

Цената на белиот леб, нагласи Бесими, е 33 денари и тука нема поскапувања. Како што најави, можно е уште денеска министерот за земјоделство, шумарство и водостопанство Љупчо Николовски на владина седница да излезе со нова предлог-мерка.

Ги прочитав сите најави од мелничката индустрија. Дали откупната цена на пченицата е повисока во однос на минатата година? Не. Дали електричната енергија е поскапа? Не. Што во меѓувреме се случило за да најават поскапување на лебот? Во постојана комуникација сум со двајцата министри, за економија и за земјоделство, како и со премиерот. Ние сме отворени да разговараме за која било тема, но најавите за поскапувањата само влијаат врз очекувањата на пазарот и дополнително ги оптоваруваат и загреваат очекувањата за цените. Ќе се разговара со нив и ќе излеземе во пресрет на секоја ситуација во однос на овие ситуации што може да влијаат од аспект на ценовната криза. Сите ние, ресорните министри, ќе разговараме со нив и во секоја фаза сме подготвени да реагираме со мерки – истакна Бесими, одговорајќи на новинарски прашања по потпишувањето на Договорот за заем од ЕБОР.

Министерот уште еднаш напомена дека Владата е подготвена да разговара за секое прашање.

Секој си носи дел од својата одговорвност. Во време на криза не треба шпекулативно да се зголемуваат цените. Не прејудицирам дека тука има шпекулации, но сакам да кажам дека за кое било такво прашање сме подготвени да разговараме, зашто медиумски укажувања на работи кои влијаат врз очекувањата на стопанството не помагаат во економијата, туку дополнтелно создаваат очекувања за зголемување на трошоците – рече Бесими.

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »