Промовирани огласи »

Една од најголемите заблуди за лојалноста на компанијата и задржувањето на вработените е дека тој или таа е лојален затоа што тие работеле за компанијата долги години и на тој начин го застапуваат брендот на вработените. Ова е првата грешка што ја прават повеќето компании и деловни професионалци.

Вработен кој долго време работи за вашата компанија не е нужно лојален, ниту нужно го прифаќа етосот на компанијата или ги поддржува нејзините цели за раст.

  • Лојалните вработени ја поттикнуваат продуктивноста на работното место

Како што споменавме претходно, лојалните вработени веќе имаат природен глад за подобрување и успех. Тие секогаш смислуваат нови начини да се справат со предизвиците на денот и да и помогнат на компанијата да расте.

  • Искуството на клиентот ќе ја направи или скрши корпорацијата

Ако вработениот ја искористува негативната енергија, внимавајте на нив. Лојалниот вработен веќе има почит кон компанијата и ги дава приоритетните вредности таму. Ако клиентите продолжат да имаат негативно искуство од истата личност, тоа може да ја уништи репутацијата на компанијата.

Дури и ако се работи за еден клиент, во некои случаи е потребен само тој еден инцидент за да се тргнат работите и сè да се стави на земја. 

  • Лојалноста го подобрува имиџот на корпорацијата

Вработените се важни повеќе отколку што мислат повеќето луѓе. Повеќе од половина од имиџот на компанијата го градат вработените. На крајот на краиштата, тие се оние што ги прават производите и ги носат под брендот на компанијата. Најлесен начин да се уверите дека ова е присутно на работното место е да се осигурате дека организацијата го објавува она што го сака за возврат.

Промовирани огласи »

Индија ќе забрани извоз на шеќер и тој може да поскапе. Одлуката најверојатно ќе ја зголеми цената на шеќерот на берзите во Њујорк и во Лондон.

Неименувани владини извори соопштија дека Индија од почетокот на октомври ќе забрани извоз на шеќер во следната сезона. Ова се случува првпат во изминатите седум години. 

Нашиот примарен фокус е да ги исполниме локалните барања и да произведуваме етанол од вишок шеќерна трска. Во наредната сезона нема да имаме доволно шеќер за извозни квоти, истакна неименуван владин извор.Индија им дозволи на фабриките да извезат само 6,1 милиони тони шеќер во текот на тековната сезона до 30 септември, откако минатата сезона им дозволи да продадат рекордни 11,1 милиони тони. Во западната држава Махараштра и јужната држава Карнатака, кои заедно сочинуваат повеќе од половина од вкупното производство на шеќер во Индија, досега пријавиле дека производството е дури за 50 проценти под просекот. Со повеќе намирници е слично. Во Африка се намалило производството на какаото и тоа ќе ги поскапе чоколадите. 

Промовирани огласи »

Министерството за труд и социјална политика соопштува дека 28 aвгуст 2023 година (понеделник), Успение на Пресвета Богородица (Голема Богородица) е неработен ден за граѓаните од православна вероисповед во Република Северна Македонија.

ММТСП на граѓаните од православна вероисповед им го честита празникот Успение на Пресвета Богородица.

Согласно со Законот за празниците на Република Македонија (Сл.весник на РМ број 21/98 и 18/07) во 2023 година неработни денови се:

За сите граѓани на РСМ

• 8 септември (петок), Ден на независноста,

• 11 октомври (среда), Ден на народното востание,

• 23 октомври (понеделник), Ден на Македонската Револуционерна Борба

• 8 декември (петок), “Св. Климент Охридски”.

За граѓаните од православна вероисповед

• 28 август (понеделник), Успение на Пресвета Богородица (Голема Богородица).

За граѓаните од католичка вероисповед

• 1 ноември (среда), Празникот на сите светци,

• 25 декември (понеделник), првиот ден на Божик.

За граѓаните припадници на албанската заедница во РСМ

• 22 ноември (среда), Ден на Албанската азбука,

За граѓаните припадници на еврејската заедница во РСМ

• 25 септември (понеделник), Јом Кипур, првиот ден на Јом Кипур,

За граѓаните припадници на бошњачката заедница во РСМ

• 28 септември (четврток), Меѓународен ден на Бошњаците,

За граѓаните припадници на турската заедница во РСМ

• 21 декември (четврток), Ден на настава на турски јазик.

Промовирани огласи »

Вкупно 19 големи онлајн платформите и пребарувачи од утре ќе мора да се усогласат со новите правила за интерент содржини на ЕУ, затоа што стапува во сила Законот за дигитални услуги, усвоен во 2022 година, кој има за цел да ги сузбие „нелегалните и штетни дигитални содржини“.

Новите правила се однесуваат на социјални мрежи се Фејсбук, Инстаграм, ТикТок, Икс (поранешен Твитер), Јутјуб, Снепчет, Линкедин и Пинтерест, но и на Амазон, Букинг, АлиЕкспрес, Заландо, Гугл Шопинг, Гугл Срч, Гугл Мапс, Бинг, Википедија, како и на онлајн продавниците за апликации на Гугл и Епл. Станува збор за интернет платформи, кои според статитичките податоци, месечно ги посетуваат над 45 милиони Европејци.

Согласно новите правила, како што јави специјалниот известувач на МИА од Брисел, социјалните мрежи и платформите ќе мора веднаш да ги отстранат содржините кои со европските и националните законодавства на членките на ЕУ се оквалификувани како „нелегални“, на пример фотографии од сексуална злоупотреба на деца, а ќе можат и да ги блокираат корисниците кои често објавуваат нелегални содржини. Дополнително, онлајн продавниците ќе треба да „направат најдобри напори“ за да спречат продажба на фалсификувани луксузни марки и опасни играчки за деца.

Компаниите ќе мора да проценат и да предложат конкретни мерки за „справување со можните ризици што платформите ги претставуваат за општеството“, меѓу кои и ширењето дезинформации и онлајн малтретирање. Социјални медиуми и пребарувачите ќе мора да ги приспособат своите услуги за да спречат ширењето на лажни вести во случаи на елементарни непогоди, војни или пандемии.

За таа цел тие ќе треба до Комисијата да достават детален годишен извештај за т.н. „системски ризици што ги претставуваат за Европејците“, како и да преземат мерки за ограничување на идентификуваните ризици, преку прилагодување на нивните алгоритми, создавање алатки што ќе им овозможат на родителите да контролираат што гледаат нивните деца, воведување инструменти за потврдување на возраста на корисниците, како и јасно назначување на содржините, како фотографии или видеа, генерирани од алатки за вештачка интелигенција.

Во случај на блокада или суспензија на корисник или отстранување на некоја негова содржина, социјалните мрежи ќе мора му ги образложат причините за таквата одлука, при што корисниците ќе имаат право да ги оспоруваат одлуките на платформите преку вонсудски тела, а во крајна инстанца и на суд.

Дополнително на платформите ќе им биде забрането да таргетираат луѓе со онлајн реклами засновани на нивните лични податоци, како верска припадност, сексуални преференци, здравствени информации и политички убедувања, како и да собираат лични податоци на деца и тинејџери.

Онлајн компаниите ќе мора да бидат потранспарентни за начинот на нивното функционирање, преку објавање на своите и ревизорските извештаи за проценка на нивните ризици по општеството, вклучително и за закани за слободата на говорот, јавното здравје и изборните процеси, а регулаторните тела ќе имаат право на пристап до податоците и алгоритмите на компаниите и до нивните деловни документи. 

Со Законот, за непочитување на утврдените правила, Европската комисија ќе може да изрекува казни во висина до 6 отсто од годишниот глобален приход на компанијата, но ќе може и времено да ја забрани работата на одредена социјална мрежа, платформа или пребаравач во блокот во случаи на „сериозна неусогласеност“. Големите онлајн платформи и пребарувачи, исто така, ќе мора да плаќаат и такса во износ од 0,05 отсто од нивните глобални приходи за финансирање на извршната работа на Комисијата.

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »