Промовирани огласи »

Новите технологии ни носат поголема сигурност, им овозможуваат на производителите да ги намалат производните цени, но затоа ќе плаќаме поскапи услуги.

Здружението на германската осигурителна индустрија (GDV) објави студија за оштетувањата на возилата и трошоците за поправка на бензинските пумпи. Наведени се некои проекции во иднина, но она што не интересира се причините за поскапувањето на услугите. Како што знаете, трошоците растат, а сега ќе ги наведеме причините зошто тоа се случува. Дополнителната технологија за нови активни безбедносни системи ги зголемува трошоците за услугите за поправка.

Во минатото, во најдобар случај, требаше да се замени само вдлабнатиот браник во случај на оштетување. Денес, неопходно е да се промени целиот арсенал на сензори во мрежата. Без звучен сигнал за паркирање напред, сега на патот се само мали автомобили. Речиси сите други (поголеми) возила имаат цела палета на сензори. Самата цена за замена е изразена во илјадници евра.

Предниот дел од возилото не е единствениот чувствителен дел од автомобилот. На пример, заменувањето на скршено ветробранско стакло е скапо. Околу половина од прозорците на автомобилите во Европа сега имаат звучна изолација, а 40 проценти обезбедуваат дополнителна топлинска заштита. Речиси сите нови автомобили имаат една до три предни камери, кои се прикачени во посебно куќиште зад шофершајбната, а за тоа е потребна посебна калибрација при менувањето на стаклото. Со тоа се зголемува бројот на работни часови потребни за замена, а со тоа и трошоците...

Предизвици се претставени и со новите методи на производство, како што е таканаречениот гига кастинг, што Тесла веќе го прави. Шасијата повеќе не се составува од 70 поединечни компоненти, туку се произведува како кохерентен дел. Ова ги намалува трошоците за производство, но ја зголемува сложеноста на поправките. Големите одлеаноци мора целосно да се заменат доколку се оштетени. Се чини дека многу производители на автомобили ќе ја следат идејата на Tesla, која, на крајот, ќе има негативно влијание врз цените на услугите и поправките по сообраќајни несреќи.

Значи, новите технологии ни носат поголема сигурност, им овозможуваат на производителите да ги намалат производните цени, но ние поради тоа ќе плаќаме поскапи услуги. Се разбира, а потоа тука е сеприсутната инфлација.

  

Промовирани огласи »

Патниците низ Европа наскоро би можеле да бидат принудени да се збогуваат со супер евтините летови благодарение на Франција и нејзината политика на минимални цени на летовите.

Француската влада има за цел да ја претстави својата политика пред Европската унија и, доколку биде усвоена, може да го види крајот на евтините летови низ Европа.

Францускиот министер за транспорт Клеман Бон изјави дека супер евтините летови повеќе не се одговорна транспортна опција, наведувајќи ја климатската криза како причина. Според него, цените што ги нудат нискобуџетните авиокомпании „не ја одразуваат цената за планетата“.

Во мај 2023 година, Франција на сличен начин ги забрани домашните летови на кратки релации во обид да ги намали емисиите на јаглерод диоксид. Сега се забранети летови меѓу дестинации каде има воз кој трае помалку од два и пол часа.

За многумина, летовите на кратки релации не само што се побрза опција од другите начини на транспорт, туку се и значително поевтини. 

Ова лето, истражувањето на Гринпис заклучи дека патувањето со воз низ Европа може да чини од два до четири пати повеќе од летањето.

Во анализата на 112 европски линии што ги поврзуваат големите градови, 79 од 112-те рути биле поевтини за летање.

Француските иницијативи наскоро би можеле да станат реалност и во Велика Британија. Добротворната Кампања за забрзување на климатските активности бара такса за чести патници, потег што ќе „обезбеди богатото малцинство на чести летови да плати повеќе, за разлика од обичните луѓе кои не летаат често“.

Неодамнешниот извештај на добротворната организација покажа дека постигнувањето на доживотен статус на чест патник може да вклучи емисија на преку 1.800 тони стакленички гасови по лице.

И затоа сметаат дека се потребни итни активности за заштита на климата, бидејќи како што наведуваат, програмите за наградување за честите патници доведуваат до зголемување на емисиите во погрешна насока.

Промовирани огласи »

Во Германија дизел возилата драстично ја губат цената бидејќи многу градови го ограничуваат нивното движење во градот. Дизелите „евро 5“ одамна не можат да се продаваат, а сега е стопирана и продажбата на половни возила „евро 6“.

Продавачите во Германија немаат многу избор од системот старо за нов - доаѓаат понови дизел возила „евро 6“, кои поевтинуваат, наместо да ја задржат цената. Проблемот е што за нив нема купувачи освен оние кои доаѓаат од Балканот.

Севкупно, на улиците во Германија чекаат околу милион дизели, главно според стандардите „евро 5“ и „евро 6“.

Ова е половен „пасат“ еуро 6, го продававме 29.000 евра, сега го нудиме за 21.000 евра и никој не го сака. Понатамошното намалување на цената не води до голема загуба - вели Акај Гунд Хасан, продавач на половни возила во Германија.

А загубата на дилери на автомобили во Германија се зголемува, многу од нив прогласуваат банкрот поради лошата ситуација.

Според нашите проценки, моментално во рацете на ракувачите има 350.000 Еуро 5 дизели. Таму се заробени повеќе од пет милијарди евра. Тие чекаат клиенти во просек по 106 дена, секој ден секој автомобил ги чини дилерите по 28 евра дневно - истакнува Урлих Кендлер од Здружението на продавачи.

Не е тајна дека најголеми купувачи на овие автомобили се Србите, Хрватите, Бугарите и Македонците.

Минатата година, иако Хрватите купија 30.000 нови автомобили, продадоа и 10.000 понови половни автомобили, сличен сооднос за другите балкански земји.

Кај нас трендот е сосема спротивен, сè уште увезуваме возила „евро 3“, додека понови дизели има само 15 проценти.

Одредени фабрики го прекинаа производството на дизел, а Toyota прва го направи тоа пред речиси две години, па се проценува дека ќе има нови клиенти, но и помала загуба.

Промовирани огласи »

Webhelp е веќе добро позната компанија во нашата земја, која успешно делува во преку 60 земји низ светот и во своите редови брои преку 120.000 вработени. Поради зголемениот обем на проекти, Webhelp продолжува да го проширува својот тим и да вработува низ повеќе градови во нашата земја. 

Што треба да знаеш за Webhelp? 

Работиме по светски стандарди и овозможуваме одлични работни услови, пријатна работна средина и многу бенефиции. Нашата основна дејност е да пружиме професионална корисничка поддршка  и да ги претставиме нашите клиенти во најдобро светло. 

Како можеш да станеш дел од Webhelp? 

Многу едноставно. Активно зборуваш германски јазик и уживаш во тимска работа и секојдневна комуникација со луѓе. 

  • Доколку имаш претходно искуство со ваков тип на работа, тоа ќе биде супер предзнаење за успешен почеток и одлична заработка уште во првите месеци. 

  • Ако немаш искуство, ние ќе се погрижиме да добиеш соодветна обука и целокупна поддршка од првиот ден. 

  • Ако сеуште студираш или имаш други обврски, по завршувањето на обуката, ќе добиеш можност за флексибилно и скратено работно време.

Што можеш да очекуваш од нас?

Сите вработени добиваат одлични можности за својот професионален развој и целокупна поддршка од нашиот локален и интернационален тим. Покрај тоа следува:

  • Редовна плата пред крајот на тековниот месец

  • Месечен бонус за постигнати резултати

  • Приватно здравствено осигурување 

  • Работа од дома со најсовремена опрема доставена на домашна адреса

  • Мастерспорт членство за различни фитнес активности

  • Можности за работа со полно или половина работно време 

  • Бонус за препорака на твоите пријатели кои ќе се придружат на нашето друштво

  • Регрес за годишен одмор 

  • Други бенефиции и изненадувања 

Каде и кога може да се запознаеме? 

Без разлика во кој град живеете, ние со нетрпение ве очекуваме на следните локации и датуми:

  • Охрид | 12.09.2023 | во хотел Unique resort & spa | 10:00-18:00 часот.

  • Битола | 13.09.2023 | во хотел Бела Куќа |  10:00-18:00  часот.

  • Куманово |20.09.2023| во хотел Куманово Спа | 10:00-18:00  часот.

  • Штип|21.09.2023|во хотел Парк Штип |  12:00-18:00 часот.

Доколку не сте во можност да поминете, во секое време може да аплицирате на нашиот линк https://webhelp.mk/ или да не побарате на социјалните мрежи.

Ве очекуваме! 

A person pointing at something

Description automatically generated

 
Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »