Промовирани огласи »

На (16.11.2023 год.) во Хотел Мериот се одржа AI Revolutionizing Marketing работилницата предводена од Хуго Фаустино creative media strategist во организација на KARIERA.mk 

Хуго е искусен креативен лидер со повеќе од 15 години искуство во водење на влијателни стратегии во индустријата. Од специјалист за мултимедија до водечки улоги како менаџер на кампањи и маркетинг CRM автоматизација и креативна стратегија.

Работилницата се состоеше од две сесии низ кои се разгоараше за стратегиите на успешните компании и како да употребите AI во вашите маркетинг стратегии како би помогнале за поголем раст на истите.

Се дискутираше за иднината на дигиталните креативни услуги кои користат генеративна вештачка интелигенција и како да управувате кампањи од истражување до производство. Се даде акцент на однесувањето на потрошувачите односно прогнозирање на трендови (персонализација), приспособување на маркетингот заснован на заедницата плус позиционирање како начин да го обликувате производот/услугата на вашата компанија.

Во вториот дел на работилницата се зборуваше како да го клонирате вашиот бренд со Prompt AI, основата на генеративните модели со вештачка интелигенција и како функционираат моделите и како да се искористи рамката за податоци за да се изградат графикони.

Работилницата се затвори со индивидуална вежба како да го изградите вашиот индивидуален бренд и да ја позиционирате вашата компанија во областа/индустријата.

Компании кои испратија свои тимови на работилницата беа: Zegin, MTEL, FashionGroup, A1 Makedonija, Sherlo P. Nomes LLC, Viron, Salveo, Sparkasse Bank AD Skopje, EuroKiwi Consulting, Novomak, Damilah, Prilepska Pivara, East Gate Mall, Media House, Neptun, Uniqa AD, Uni Banka, Mikrosam, Bregli, International Esports Federation, Semos Edukcija, New Moments New Ideas, Fleks Kredit, LeanSEM, IdeaPlus, Image PR, Olive Jobs,  Alkaloid, Geoprom, IQ UP!, Inbox, Makedonsko kreditno biro, Digital ID, Wilson Sport, Stokomak, Language nomad, Netcetera.

Погледнете дел од атмосферата и се гледаме на следната работилница!

Во прилог галерија од фотографии:

Промовирани огласи »

Во средата германската влада ја официјализираше одлуката за зголемување на законски гарантираната минимална плата за 82 центи, на 12,82 евра на час.

Првиот дел од зголемувањето, на 12,41 евра, стапува на сила во јануари, а вториот на почетокот на 2025 година.

Министерот за труд, Хубертус Хејл, очекувано го потпиша указот за минимална плата според јунскиот предлог на мешовитата комисија на работодавачи и вработени за минимална плата, јавува ДПА.

Вкупниот пораст одговара на стапка од 6,8 отсто. Лабуристичките претставници во комисијата го одбија предлогот и побараа поголемо зголемување, но беа надгласани.

Од зголемувањето не се задоволни ниту некои политичари од владејачката коалиција на Социјалдемократската партија на канцеларот Олаф Шолц, Зелените и либералната ФДП.

Заменик-шефот на пратеничката група на Зелените, Андреас Аудреч, за агенцијата ДПА изјави дека зголемувањето „не е ништо повеќе од лоша шега“ и рече дека луѓето кои работат напорна работа заслужуваат повеќе.

Тој ја критикуваше комисијата затоа што најпрвин најавила едногласна спогодба, а потоа отстапила од него. Минатиот месец, Шолц, исто така, ја критикуваше комисијата во истата прилика, барајќи идните одлуки за платите да бидат резултат на договор со консензуална поддршка.

Промовирани огласи »

Од пандемијата на корона вирусот, преку војната во Украина, а потоа и новите конфликти ширум светот, во последните години имаше многу настани кои негативно се одразија на движењата на глобалниот пазар, а ширум светот на цените на различни производи, храна а енергијата скока.

Инфлацијата влијаела на различни европски земји на различни начини, некои посилни, а некои послаби, покажуваат истражувањата.

Зголемување на сиромаштијата е забележано во Франција, соопштија од добротворната организација „Католик“. Просечниот приход на луѓето згрижени од организацијата бил 538 евра месечно во 2022 година, што претставува дневен буџет од 18 евра за покривање на сите потреби на домаќинствата, наведува организацијата во својот извештај.

„Најсиромашните луѓе се погодени од инфлацијата, јамката се стега, а лишувањето е поголемо за работи кои не се нужно видливи, како што се греењето или храната“, изјави за АФП Аделаид Бертранд, генерален делегат на организацијата.

Secours Catholique рече дека минатата година се грижела за вкупно еден милион луѓе во Франција, кои имале корист од различни услуги како што се помош во храна и социјална поддршка.

Удар на животниот стандард во Германија

Падот на животниот стандард се почувствува и во Германија, каде податоците покажаа дека добар дел од населението заработува под стандардот, дека не може да си дозволи ниту облека, основни прехранбени производи, греење... резултатите од студијата на Институтот за економски и социјални науки (WSI) на фондацијата Ханс го покажа Беклер, близок до синдикатите, покажуваат податоците од 2021 година.

Во Германија, лице чијшто приход на домаќинството е помал од 60 отсто од таканаречениот просечен приход во земјата се смета за сиромашно. За едночлено домаќинство, сиромаштијата значи приход до 1.200 евра месечно.

Во 2021 година, новата облека била недостижна за 17 отсто од луѓето кои живеат под прагот на сиромаштија долго време, односно пет или повеќе години. Меѓу оние кои беа класифицирани како сиромашни таа година, нешто повеќе од осум отсто не можеа да поштедат пари за нова облека. Според студијата, повеќе од четири отсто не можеле да платат за соодветно греење.

Сиромаштијата, мерена според приходите, благо опадна минатата година. Така, во 2022 година, 16,7 отсто од луѓето во Германија живееле во сиромаштија, додека претходната година тој процент бил 16,9. Сепак, уделот на сиромашните се зголемува од 2010 година. Таа година тие беа 14,5 отсто, а во 2019 година, последната година пред пандемијата, 15,9 отсто.

Натпросечно, според студијата, сиромашните се невработени, луѓе кои работат само повремено, самохрани родители, жени и самохрани или оние со мигрантско потекло, како и оние кои имаат само основно образование.

Се зголемува бројот на бездомници во Германија

Според податоците на Сојузното здружение за бездомници, бројот на бездомници во Германија значително се зголемил од 2021 до 2022 година. Според нив, причина за тоа е, меѓу другото, и зголемувањето на бројот на бегалци - особено од Украина - кои немаат каде да живеат.

Според тоа здружение, бројот на бездомници во 2021 година бил 383.000. а во текот на 2022 година, 607.000 луѓе биле привремено бездомници во Германија. Станува збор за зголемување од 58 отсто, пишува Дојче веле.

Најголем дел од бездомниците престојуваа во институционално привремено сместување или, на пример, кај роднини или пријатели. Околу 50.000 луѓе во 2022 година живееле на улица.

Паѓање на стандардите во Британија

Хју Пил, главен економист на Банката на Англија, во април ги предупреди британските граѓани дека треба да прифатат да бидат посиромашни и да престанат да се залагаат за повисоки плати. Тој додаде дека напорите да се неутрализираат зголемувањата на цените со повисоки плати само ќе поттикне повисока инфлација.

Промовирани огласи »

Транском е компанија специјализирани за искуство со клиенти, продажба и маркетинг преку гласовни и дигитални канали.

Моментално вработува:

СПЕЦИЈАЛИСТ ЗА ИЗЛЕЗНИ ПОВИЦИ СО ГЕРМАНСКИ ЈАЗИК
СПЕЦИЈАЛИСТ ЗА КОРИСНИЧКА ПОДДРШКА НА АНГЛИСКИ ЈАЗИК - ОХРИД
ENGLISH SPEAKING CLIENT RECONNECTION SPECIALIST, SKOPJE (M/F)

Се уште невработени?! Сите останати работни позиции ќе ги најдете ТУКА.

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »