Промовирани огласи »

Во светот на малопродажбата, трудот е сè. Затоа, во Жито Маркети се посветуваме на неговото препознавање и наградување.

Со огромно задоволство ја објавуваме нашата нова иницијатива, "Направи Трансфер во Најдобриот Тим", кампања која ја отвора вратата за талентирани и вредни професионалци од малопродажниот сектор да станат дел од нашето растечко семејство.

Ние во Жито Маркети, веруваме дека нашиот успех се гради врз темелите на нашите вработени. Затоа, сме подготвени да ве наградиме со бонус од 30.000 денари, доколку поседувате искуство, лојалност, брзина, флексибилност и доверливост и ќе покажете извонредни резултати во првите месеци на работа.

Зошто Жито Маркети?

Бидејќи ние сме повеќе од само ланец на супермаркети. Ние сме заедница која инвестира во раст и развој на нашите луѓе, креирајќи средина каде што секој може да се чувствува вреден и инспириран да го даде својот придонес за компанијата. Ние нудиме конкурентни плати, одлични услови за работа и многубројни можности за напредување, со што овозможуваме нашите вработени да растат како професионалци и како личности.

Доколку сте подготвени за премин кон подобро и позитивно работно место, каде вашите придонеси се ценети и наградувани, придружете ни се. Оваа кампања е вашата шанса да направите значаен чекор во вашата кариера и да станете дел од тимот кој го поставува стандардот во малопродажбата.

Посетете ја нашата веб страница www.zito.com.mk  или јавете се на телефонскиот број 075 425 608 за повеќе информации.

Вашиот следен голем чекор во кариерата започнува тука, во Жито Маркети, каде што вистинските таленти се ценат.

Со нетрпение Ве очекуваме!

Промовирани огласи »

Добрата стратегија за односи со јавноста (ПР) е важен дел од успешното функционирање на бизнисот.

Еве неколку причини зошто компаниите треба да имаат добра ПР стратегија:

  • Градење на бренд

ПР помага во градењето и одржувањето на брендот на компанијата. Преку ефективна комуникација со јавноста, компаниите можат да го обликуваат и одржуваат позитивниот имиџ, што може да влијае на перцепцијата на пазарот за нивните производи или услуги.

  • Подобрување на репутацијата

Добрата ПР стратегија помага во градењето и одржувањето на позитивна репутација за компанијата. Ова може да им помогне да го зацврстат своето место на пазарот и да ја зголемат довербата на клиентите, инвеститорите и другите заинтересирани страни.

  • Комуникација со целната група

Преку ПР, компаниите можат да комуницираат со своите целни групи, вклучувајќи клиенти, инвеститори, вработени, медиуми и општеството како целина. Ова им овозможува да ги споделат своите пораки, вредности и иновации на начин што е прифатлив и разбирлив за нивната публика.

  • Кризно менаџирање

Добрата ПР стратегија може да им помогне на компаниите да управуваат со кризи и непредвидени ситуации. Преку брза и ефективна реакција, компаниите можат да ја намалат негативната реакција на јавноста и да го зачуваат својот интегритет.

  • Поддршка за маркетингот и продажбата

ПР може да биде силно средство за поддршка на маркетингот и продажбата. Позитивните медиумски настани, рецензии и препораки можат да им помогнат на компаниите да ги привлечат новите клиенти и да ги зголемат продажбите.

Сè во сè, добрата ПР стратегија им помага на компаниите да го формираат и одржуваат позитивниот имиџ, да ги заштитат од кризи и да им помогнат во растот на бизнисот.

Промовирани огласи »

Согласно календарот на неработни денови, утре 10 април (среда), Рамазан Бајрам, првиот ден на Рамазан Бајрам ќе биде неработен за сите граѓани. 

Освен овој ден, неработен за сите граѓани ќе биде и денот од првиот круг од претседателските избори кој е закажан за 24. април, односно среда. 

По април, во месец мај неработни денови за сите се:

  • 1 мај (среда), Ден на трудот
  •  6 мај (понеделник), Велигден, вториот ден на Велигден според православниот календар
  • 24 мај (петок) „Св. Кирил и Методиј“ Ден на сесловенските просветители 

Промовирани огласи »

Секогаш не е да ја поставиме целта. Целта ќе ја поставиме ќе ја дефинираме добро, ќе ја дефинираме целта но по мене е клучно превземањето акции се во животот. Таа цел може да биде и поголема и помала цел но верувам дека во рамки на таа цел може да си поставиме помали задачи чекори како ќе стигнеме до целта и да се навраќаме можеби секојдневно кон целта што да направиме. Денес за остварување на целта да бидеме истрајни во остварувањето на целта ако не и посветиме доволно внимание време. Можеби секојдневно по некоја активност да завршуваме мислам дека веројатноста за остварување е помала. - Маја Станковска Костова - Генерален директор на Кроациа осигурување живот


 

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »