Стив Џобс, на само 12 години, научил една од највредните лекции во својата кариера – да биде подготвен да праша за она што го сака. Ова се случило кога тој се јавил кај ко-основачот на Hewlett-Packard, Бил Хјулет, барајќи резервни делови за проект. Хјулет, импресиониран од смелоста на Џобс, му ги дал деловите и му понудил летна работа, што го поставило Џобс на патот кон успех.
Во многу компании, стравот ги спречува луѓето да бараат помош или да прашуваат за тоа што им е потребно. Според истражувањето, најголемиот дел од помошта на работа доаѓа кога некој отворено ќе побара. Меѓутоа, многу луѓе се воздржуваат од вакви барања, особено ако не добиваат поддршка од своите менаџери или колеги, што го забавува напредокот.
Концептот на „прстен на реципроцитет“, воведен од социјалните научници Вејн и Шерил Бејкер и адаптиран од организацискиот психолог Адам Грант, ја олеснува размената на помош и ресурси меѓу колегите. Преку групни сесии, луѓето можат да ги споделат своите барања и да понудат решенија, што гради доверба, продуктивност и подобрување на заедницата.