Американскиот производител на автомобили се соочува со сериозно опаѓање на продажбите. Дел од вината лежи на контроверзните политички одлуки на извршниот директор Илон Маск, но постојат и дополнителни проблеми. Во јануари, регистрациите на Tesla во Германија се намалија за 60% во споредба со претходниот месец, иако генералната продажба на електрични возила скокна за 53.5%. Сличен тренд се забележува низ цела Европа, вклучувајќи Франција, Шведска и Норвешка.
Влијание на Маск врз продажбата
Истражувања покажуваат дека времето на падот на продажбите во Германија коинцидира со политичките изјави на Маск, кој ја поддржа десничарската партија Алтернатива за Германија (АфД). Според експертот за маркетинг Мартин Фаснахт, поранешните купувачи на Tesla се дистанцираат од Маск, и ова делумно го објаснува опаѓањето на продажбите дури и во клучни пазари како Калифорнија.
Притисок од конкуренцијата
Сепак, политичките контроверзии не се единствениот проблем. Тесла се соочува со зголемена конкуренција од европските производители на автомобили кои воведуваат нови, достапни модели. Покрај тоа, компанијата не успеа да ги освежи своите производи со иновации, што остави простор за другите компании да го надминат технолошки. Додека Маск се фокусира на иднината на мобилноста, прашање е кога овaa предност ќе се претвори во реални бизнис модели.
 (10).webp)
Тагови: Tesla Елон Маск