Песимизмот во тимот може да влијае на продуктивноста, мотивацијата и работната атмосфера. Доколку не се адресира навреме, може да доведе до пониски перформанси и незадоволство кај вработените.

Еве четири ефикасни начини како да го менаџирате песимизмот во вашиот тим:
1. Идентификувајте го изворот на песимизмот
Првиот чекор е да разберете што го предизвикува песимизмот. Дали станува збор за работен притисок, несигурност во работата или лоша комуникација? Разговарајте со тимот, поставувајте отворени прашања и слушајте ги нивните грижи за да пронајдете соодветно решение.
2. Поттикнувајте позитивна комуникација
Создадете култура во која позитивната комуникација е норма. Препознавајте и нагласувајте ги успесите на тимот, дури и ако се мали. Споделувајте инспиративни приказни и примери кои ќе го поттикнат оптимизмот. Охрабрете конструктивна критика наместо негативни коментари.
3. Фокусирајте се на решенија, не на проблеми
Кога ќе се појави проблем, насочете го тимот кон пронаоѓање решенија наместо кон жалење. Користете техники како "brainstorming" за да ги вклучите сите во процесот на наоѓање решенија. Ова ќе им даде чувство на контрола и ќе го намали песимизмот.
4. Обезбедете поддршка и развој
Понекогаш, песимизмот доаѓа од чувство на заглавеност или недостаток на личен развој. Обезбедете обуки, менторство или можности за раст за да им помогнете на вработените да се чувствуваат мотивирани и вреднувани. Покажете дека ви е грижа за нивниот напредок.
Со правилен пристап, песимизмот во тимот може да се трансформира во позитивна енергија и мотивација. Водете со пример и создадете работна средина во која вашите вработени ќе се чувствуваат инспирирани и поддржани.