Промовирани огласи »

Како да ги менаџирате конфликтите со вашите претпоставени во 4 чекори

Не дозволувај еден конфликт да ти ја уништи кариерата – следи ги овие 4 правила

Конфликтите на работното место се нормални, дури и кога се случуваат со вашите претпоставени. Она што е важно е начинот на кој ги менаџирате. Наместо да избегнувате или потиснувате несогласувања, следете ги овие 4 чекори за здрав и професионален пристап:

1. Смирете се и анализирајте ја ситуацијата

Пред да реагирате, земете време за да се смирате и објективно да ја согледате ситуацијата. Запрашајте се: Дали станува збор за недоразбирање, разлика во стил на комуникација, или нешто подлабоко? Кога сте смирени, полесно можете да пристапите рационално и конструктивно.

2. Комуницирајте отворено и со почит

Планирајте разговор во соодветно време и место. Изразете ги вашите гледишта со „јас“ пораки (на пр. „Јас се чувствував игнорирано кога…“) наместо обвинувања. Слушајте активно што има да каже вашиот претпоставен и избегнувајте прекинување или одбранбен став.

3. Барајте решение

Целта не е да „победите“ во расправата, туку да дојдете до решение што е корисно за обете страни. Предложете конкретни чекори или компромиси што би можеле да помогнат. Покажете дека ви е грижа и за работните цели, и за добрата комуникација.

4. Научете и адаптирајте се

Секој конфликт е можност за учење. Размислете што можете да направите поинаку во иднина за да избегнете слични ситуации. Можеби станува збор за стил на комуникација, управување со стрес или подобро разбирање на очекувањата од вашата улога.

Конфликтите со вашите претпоставени не мора да значи крај на добрата соработка – напротив, тие можат да бидат можност за градење на поцврсти односи и подобро разбирање. Со трпение, емпатија и отворена комуникација, можете да ги надминете несогласувањата и да создадете поздрава работна средина за сите.

Секојдневно аплицираш, а без одговор? Провери дали ги правиш овие грешки: 4 совети – Како до побрзо вработување?

Промовирани огласи »

Ана Салтирова Давидовски на „На Каде Одиме?“ - Ментори треба да учат вработени да решаваат проблеми

📢 Разговор што ве тера да се запрашате: „А што е мојот личен избор?“ – слушнете го разговорот со Ана Салтирова Давидовски.

Во новата епизода на поткастот „На Каде Одиме“, зборуваме со Ана Салтирова Давидовски – основачка на Личен Избор, авторка, NLP тренер и коуч, тренер за личен раст и искусна HR професионалка со повеќегодишно искуство во работење со луѓе и организации.

Разговорот го посветивме на теми што сè почесто добиваат значење и во професионалниот свет – личниот развој, NLP методологијата и работата на себе како дел од успехот на еден тим или компанија. Ана ни раскажа како изгледа процесот на воведување на вакви алатки во компании, каков е интересот, каде има отвореност, а каде уште постои скепса.

Преку искуства од своите проекти, Ана даде перспектива за тоа како се гради свесност, какви прашања најчесто си поставуваат луѓето кога започнуваат со личен развој, и како компаниите реагираат кога ќе почнат да се отвораат вакви разговори – од поефективна комуникација, до поддршка во лидерството и мотивацијата.

Во епизодата ќе слушнете и конкретни совети за оние што сакаат да направат промени – било да се индивидуалци кои сакаат да работат на себе, или компании кои сакаат да внесат нова енергија во своите тимови.

🎧 Епизодата е достапна на YouTube и Spotify каналите на KARIERA.mk.

Ана Салтирова Давидовски на „На Каде Одиме?“ - Ментори треба да учат вработени да решаваат проблеми

Тагови: интервју ментално здравје менторство поткаст

Промовирани огласи »

Најди работа во Битола!

Најнови огласи за работа во Битола!

Денес ви ги издвојуваме најпосетуваните работни позиции во Битола на KARIERA.mk, се надеваме дека ќе го најдете вашето идеално работно место меѓу нив.

Во последниот период, се забележува раст на огласи во различни индустрии, што е показател за економскиот развој на градот и зголемената потреба за квалификуван кадар. Овие огласи ги опфаќаат сите сектори – од производство, услуги и администрација, па сè до технологија, здравство и образование.

Во продолжение дел од огласите:

Инспектор за проверка на квалитет - Q Checker - Битола
Тим лидер - координатор - Локација Битола
Микродистрибутер со Ц категорија - Битола
Работник во Контрола
Работник во магацин

Достапноста на различни работни позиции на нашиот веб сервис нуди голем спектар на можности за лицата со различни квалификации и професионално искуство. Овие огласи не само што го поттикнуваат индивидуалниот кариерен развој, туку придонесуваат и за подобрување на локалната економија и подигање на стандардот на живот во Битола.

Доколку сте спремни за нов работен предизвик, сите останати работни позиции за во Битола можете да ги најдете ТУКА.

Промовирани огласи »

Швајцарија:Земја на луксуз и висок стандард на живот

Откријте зошто Швајцарија е симбол на луксуз и квалитетен живот...

Швајцарија продолжува да биде една од водечките дестинации за живот, благодарение на своите високи примања, извонредната политичка стабилност и културната понуда. Со просечна годишна плата од 85.582 евра, жителите уживаат во високиот стандард на живот, додека прекрасните пејсажи и културни настани обезбедуваат постојана привлечност.

Да се биде богат во Швајцарија е повеќе од само побарувачки начин на живот. Врвните скијачки центри како Вербие, Давос и Зермат, заедно со развиените летни авантуристички сезони, нудат уникатни доживувања од луксуз и авантура. Со истакнати културни и музички сцени, особено во Цирих и Женева, посетителите и жителите можат да уживаат во енергична мешавина на разновидни активности.

Покрај високите трошоци за живот, кои се значително над европскиот просек, Швајцарија нуди и извонреден квалитет на живот. Бројни позитивни атрибути, како што се врвни здравствени и образовни системи, ја прават оваа земја совршено прибежиште за оние кои го ценат луксузот и безбедниот животен стил. Кон тоа придонесуваат и швајцарските пејзажи и евентите како Женевското Гран-при за едрење и Европското првенство во фудбал за жени.

Тагови: плата Швајцарија

Вчитај повеќе вести...
барај огласи за вработување »