Промовирани огласи »

Американскиот претседател Доналд Трамп најави дека ќе ја укине лотаријата со која странците можат да добијат зелена карта за престој во САД.

Денеска го почнувам процесот на укинување на програмата за лотарија. Ќе побарам од Конгресот веднаш да почне со работа тоа да се укине. Оваа програма беше добра, но не доволно добра, ние сме против неа. Сакаме програма базирана на бракови, за луѓето кои се во брак да можат да дојдат тука, рече Трамп.

Објавувањето на ваквата одлука следува по откритието дека терористот одговорен за нападот во Менхетен во САД пристигнал преку лотаријата за добивање зелена карта.

Промовирани огласи »

Се чини како многу едноставно прашање. Дали вие знаете зошто таа компанија ве вработи токму вас?

Шарлин Лоби, Специјалист за човечки ресурси/Консултант, ја раскажува следнава ситуација: 

Еден од моите поранешни претпоставени ме одведе на ручек за да ми каже зошто ме вработила токму мене. Таа ми кажа - Затоа што ти не доаѓаше од индустријата. Таа сакаше некој од надворешноста кој ќе поставува прашања и ќе го предизвикува статусот кво. Таа почуствувала дека тоа и е потребно на компанијата

Ако организацијата сака вработени кои ќе бидат лојални и успешни на нивните работни позиции, мора да им биде кажано зошто биле вработени. Не за што биле вработени да работат, туку зошто токму тие покрај сите други кандидати. Менаџерот кој вработува, треба да има планиран, со намера разговор со избраниот кандидат кој објаснува:

  • Искуството кој одбра одбраното резиме се одвојува од другите;
  • Знаењето, вештините и способностите од кои компанијата се воодушевила;
  • Нештата кои кандидатот ги кажал за време на интервјуто кој го/ја одвоил од останатите кандидати.

Ваквиот начин на комуникација со ново-вработениот/та ја зголемува самодовербата кај вработениот/та и им кажува многу за како да комуницира со организацијата и со вработените. Меѓутоа, ова не треба да биде едносмерна улица.

Вработениот исто така, треба да комуницира зошто понудата била прифатена. Кога овој разговор ќе биде закажан, давањето до знаење на компанијата за овие информации е исто од огромно значење. 

  • Што е тоа за компанијата која го мотивирила кандидатот да аплицира? 
  • Кои нешта биле изговорени за време на интервјуто кои го воодушевиле кандидадот? 
  • Кој аспект/дел од културата на компанијата навистина се одвоила?

Ова е многу ефикасен начин за градење доверба помеѓу работодавачот и вработениот кандидат или кандидатка. Позитивните работни односи почнуваат со отворен и искрен разговор за тоа зошто кандидатот бил вработен и зошто кандидатот прифатил. Она што може да го каже одговорниот во компанијата е „Јас сакам да бидеш успешен/на со нас. Дозволи ми да споделам со тебе што е тоа што ме импресионираше за време на процесот на вработување, конкретно за тебе.“ А ново-вработениот/та може да одговори со нешто како „Посебно ми се допадна тоа што компанијата ми понуди XX. И ги ценам вашите забелешки во врска со YY.“

Ако ваквиот вид на разговор со вашите вработени не е дел од вашата програма за вработување, можеби треба да биде. Тоа е почеток на фидбекот кој може да е од суштинско значење за успех во работата. 

Промовирани огласи »

Има многу бенефити од тоа да се непушач – ќе живеете подолго, поздраво, поубаво, а ако сте вработени во јапонската компанија Piala Inc, дури и ќе одмарате подолго.

Оваа компанија им дава на непушачите плус 6 дена платен одмор во годината, а причината не е ниту заради здравје, ниту за безбедност, туку само заради тоа да се биде фер и праведен.

Паузите за пушење цигара во тек на работно време траат отприлика 15 минути (со оглед на тоа што зградата има многу катови и губат многу време), па непушачите почнале да се жалат дека работат многу повеќе од оние кои прават паузи по неколку пати во денот за цигара.

Компанијата ја земала предвид нивната жалба и го анализирала проблемот, па CEO-то се согласил со нив.

Ако размислиме подобро, навистина е точен заклучокот, па со оглед на тоа, компанијата донела фер одлука.

Ете уште една добра причина луѓето да се откажат од пушењето.

Промовирани огласи »

Маркетинг консултантот ја врши целата работа околу маркетингот на одредена компанија. Тие развиваат јасни стратегии за да ги остварат целите на компанијата - се од дефинирање на таргетираната публика до одлучување на главната порака и најефективните канали кои треба да се употребат за да се допре до определената публика. Потоа, тие го имплементираат планот, ги бележат резултатите и ги менуваат методите доколку е потребно. 

Добар маркетинг консултант може да работи со вас и вашиот тим за да ги идентификува постоечките грешки и да креира решенија. Често, тие се специјализирани во одредена област, вклучувајќи дигитална маркетинг стратегија, маркетинг на социјални медиуми и слично. 

Внимателно постапувајте со изборот на маркетинг консултант!

Консултатантите генерално, се сметани за експерти во својата област. Нажалост, не е потребно да бидете експерт за да се нарекувате така. Овие денови, се повеќе се појавуваат „консултанти“, квалификувани или не. При вработувањето на консултант, забележете дали кандидатот го поседува следново:

  • Дали ги поседува бараните квалификации - Таков вид на квалификации се дипломата во маркетинг (можно е и мастер) или во слична област, докажано искуство и резултати, како и работна историја во поголема компанија во департманот за маркетинг.
  • Дали поседува дигитално искуство - Без разлика дали моментално се фокусирате на дигиталната стратегија или не, доколку кандидатот не е запознан со дигиталниот маркетинг, тоа е доволно предупредувачки знак во денешно време. 
  • Дали се експерти во својата област - Во идеални услови, вашиот консултант во најмала рака, ќе биде запознаен со сите аспекти на маркетингот и ќе биде експерт во својата област. Тоа може да биде дигитален маркетинг, социјални медиуми, содржински маркетинг и слично. 
  • Дали има искуство во вашата индустрија - Не постојат две слични индустрии и истото важи и за маркетинг стратегиите. Додека некој со помалку искуство во вашата област може да биде успешен, посигурно е да вработите некој кој има искуство токму во вашата индустрија

Знаци дека ви е потребен маркетинг консултант 

1. Потребни ви се повеќе работници - ова посебно се однесува на малите бизниси и старт-ап компаниите. Доста често, ова значи ограничувања во буџетот и човечките ресурси. А најчесто, токму на малите бизниси најмногу им е потребен маркетинг консултант. Ако забележете дека немате доволно луѓе за да креирате успешна маркетинг стратегија, може многу да ви користи вработувањето на маркетинг консултант, макар и хонорарно или на половина работно време. Тие ќе работат со вас и вашиот тим за да ги остварат целите кои веднаш ќе покажат растење на вашиот бизнис. 

2. На вашиот тим му е потребен тренинг - Можеби ги имате човечките ресурси, но можеби на нив може да им користи мал тренинг и менаџирање, како и советите кои еден експерт може да ги понуди. Еден од бенефитите на маркетинг консултантот се што тие нудат и персонализирани услуги, кои можат да бидат искористени за оформување нови знаења и подобрување на вештините

3. Потребна ви е солидна маркетинг стратегија која носи резултати - Како што секој успешен маркетер знае, постигнувањето резултати започнува со солидна стратегија. Маркетинг стратегиите се креирани за идентификување на главните цели на компанијата и начините на кои тие можат да бидат постигнати. Но, многу луѓе кои не се запознаени со овој процес едноставно ја прескокнуваат стратегијата и одат веднаш на испораката на резултатите. Не е изненадување дека оваа тактика доста често не резултира позитивно. Ако инвестирате во маркетинг (нешто што апсолутно би требало да го направите), не смеете да си дозволите стратегија која што не функционира, која ќе се сврти против вас или полошо, која не постои. Заштедете си време и грижи и најмете консултант кој може да ги води сите ваши маркетинг активности. 

4. Пробавте многу тактики и ниту една не функционира - Активни сте по социјалните медиуми? Имате блог? SEO функционира? Резултатите - не целосно. Можете да се обидувате со сите вистински нешта, но понекогаш она што навистина ви е потребно е некој кој ќе го возвиши вашиот тим и ќе го постави на јасниот пат на успехот. Маркетинг консултантот може да го направи тоа, тој/таа ќе ги состави сите овие парчиња во стратегиски план, осигурувајќи дека секоја акција ќе има цел и ќе допринесе до поголемата слика

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »