Доволно голем број на компании бараат мотивациони писма и штета е доколку не се придружувате на ова правило. Кога се работи за тоа како е напишано мотивационото писмо, што треба да содржи, што не и слично, постојат неколку совети кои можат да ви помогнат:
- Раскажете приказна преку вашето писмо
Она што може навистина да го издвои вашето мотивационо писмо од останатите е пристапот на раскажување на приказна во него. Може да раскажете за тоа што ве довело до аплицирањето за оваа работна позиција, како сте ја пронашле и слично.
Потрудете се приказната да е кратка и прецизна, но слободно може да го искажете својот став зошто сметате дека оваа компанија ќе е најдобра за вас. Ако успеете да раскажете приказна која нема да го остави рамнодушен регрутерот, тогаш со сигурност ќе се одвоите од толпата.
![](/uploads/articles/552541617cddd.jpg)
Најголемиот дел од вашето CV содржи информации за вашите претходни работни искуства и образование. Меѓутоа, во мотивационото писмо можете да ја искористите можноста да зборувате за тоа какви ќе бидете во иднина.
Во писмото, обидете се да се фокусирате на некои од задачите наведени во огласот и бидете јасни и прецизни дека токму овие улоги и задачи се она што вие ќе успеете да го остварите. Докажете дека се целосно подготвени за работата.
- Изразете се преку статистики
Вашето мотивационо писмо може да е двојно поефективно ако вклучите бројки и статистики. Бројот на продажби, позитивен фид бек, задоволни клиенти и слично, овие бројки зборуваат за вашиот перформанс и нивното вклучување ќе му даде јасна слика за вас на работодавачот. Тој/таа ќе ве гледа како личност која се грижи за резултатите и со самото тоа, ќе се одвоите од другите кандидати.
![](/uploads/articles/55193d3b5c0da.jpg)
Ако сте возбудени за можната работа, нема причина зошто да не го споделете ентузијазмот во вашето мотивационо писмо. Може да сте забавен и да внесете живот во писмото преку зборовите. Регрутерите и менаџерите веднаш ги забележуваат луѓето кои само копирале одредени реченици и оние кои целосно се посветиле на писмото, како причина на желбата за придружување на компанијата.