Промовирани огласи »

Тимот на KARIERA.mk пронајде интересно видео за тоа како изгледала работата на шминкерите во 80-тите години.

Погледнете како се менувале трендовите и дали наликуваат на денешните?

Промовирани огласи »

Голем број на студии покажале дека околу 20% од новите бизниси преживуваат по нивната прва година на работење и над 50%од бизнисите престануваат со работа поради недостиг на профит или финансии. Секој сопственик на бизнис цели кој стабилен развој на бизнисот, што единствено се постигнува преку привлекување на потенцијални клиенти, огромни продажби и висок профит. 

Многу фактори може да влијаат на неуспехот со кој се соочуваат голем број на бизнисмени, но најчестите причини се некои од следниве:

  • Компромизирање на вредноста на вашиот бизнис - Некои претприемачи ја компромизираат вредноста на бизнисот кога разговараат со клиенти, особено за време на почетокот на бизнисот. Очајноста за остварување профит вообичаено води до прифаќање на секакви договори, што води до правење грешки и каење за донесените одлуки. Кога не правите компромиси, ви се отвараат многу можности. Но, спротивно на ова, кога сте очајни и вашите клиенти ќе го почуствуваат тоа, многу е веројатно дека ќе завршите со нешто помалку од вашиот труд. 
  • Користење на неатрактивно бизнис име - Името на вашиот бизнис им дава на клиентите, на партнерите и на инвеститорите јасен впечаток за перцепцијата на вашиот бизнис. Името е основа за брендирањето, маркетингот и веб влијанието и затоа мора да е внимателно одбрано. Потребно е да е лесно запамтливо.

  • Концептот „конкуренцијата ми е непријател“ - Дел од претприемачите ги гледаат нивните конкуренти како нивни непријатели, природно. Овој вид на претприемачи се толку фокусирани на нивната конкуренција што не можат да креираат цврста предност од нивната конкуренција која ќе ги доведе до следното ниво. 
  • Недоволна подготовка за неочекуваното - Се во бизнисот се врти околу превземањето ризици. Постојат ситуации каде се ќе функционира одлично, има и такви каде тоа нема да биде случај. Некои бизниси имаат тешки падови, некои успеваат да се вратат и покрај нив. Планирањето за неочекуваното и подготовка на план B додека работите напорно ќе ве заштити и вас и вашиот бизнис. 

Промовирани огласи »

Промовирани огласи »

Доволно голем број на компании бараат мотивациони писма и штета е доколку не се придружувате на ова правило. Кога се работи за тоа како е напишано мотивационото писмо, што треба да содржи, што не и слично, постојат неколку совети кои можат да ви помогнат: 

  • Раскажете приказна преку вашето писмо 

Она што може навистина да го издвои вашето мотивационо писмо од останатите е пристапот на раскажување на приказна во него. Може да раскажете за тоа што ве довело до аплицирањето за оваа работна позиција, како сте ја пронашле и слично. 

Потрудете се приказната да е кратка и прецизна, но слободно може да го искажете својот став зошто сметате дека оваа компанија ќе е најдобра за вас. Ако успеете да раскажете приказна која нема да го остави рамнодушен регрутерот, тогаш со сигурност ќе се одвоите од толпата. 

  • Посветете се на иднината

Најголемиот дел од вашето CV содржи информации за вашите претходни работни искуства и образование. Меѓутоа, во мотивационото писмо можете да ја искористите можноста да зборувате за тоа какви ќе бидете во иднина. 

Во писмото, обидете се да се фокусирате на некои од задачите наведени во огласот и бидете јасни и прецизни дека токму овие улоги и задачи се она што вие ќе успеете да го остварите. Докажете дека се целосно подготвени за работата.

  • Изразете се преку статистики

Вашето мотивационо писмо може да е двојно поефективно ако вклучите бројки и статистики. Бројот на продажби, позитивен фид бек, задоволни клиенти и слично, овие бројки зборуваат за вашиот перформанс и нивното вклучување ќе му даде јасна слика за вас на работодавачот. Тој/таа ќе ве гледа како личност која се грижи за резултатите и со самото тоа, ќе се одвоите од другите кандидати. 

  • Не бидете монотони 

Ако сте возбудени за можната работа, нема причина зошто да не го споделете ентузијазмот во вашето мотивационо писмо. Може да сте забавен и да внесете живот во писмото преку зборовите. Регрутерите и менаџерите веднаш ги забележуваат луѓето кои само копирале одредени реченици и оние кои целосно се посветиле на писмото, како причина на желбата за придружување на компанијата.

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »