Постојат неколку работни места и кариери кои би биле одлични за креативните луѓе.
1. Фото стилист - Подготвувањето на сцената за снимање е една од најважните работи кога се работи за комерцијалната фотографија. Без разлика дали работите хонорарно или како дел од тим, оживувањето на вашата визија е достигнување кое е и иновативно и задоволувачки.
2. Готвач - Подготвувањето на вкусни оброци бра сериозно знаење и импровизација. Со тестирањето на различни состојки и учењето како се вклопуваат заедно, вие може да креирате ваши уникатни рецепти. Плус, презентацијата многу е важна и тоа значи дека можете и тука да бидете креативни.
3. Софтверски инженер - Да се биде софтверски инженер вклучува редици и редици на кодови и постојана употреба на компјутерот. Но не постојат многу други професии каде една идеја, како на пример веб страна, дизајн или апликација, доаѓа до живот пред вашите очи.
4. Дизајнер за ентериери - Постои причина зошто клиентите би ве побарале за да ги декорирате нивните домови или канцеларии: вашето креативно искуство. Ќе мерите димензии на соба, креирање на палети од бои и ќе купувате мебел секојдневно. Потребите на вашите клиенти ги креирате во прекрасен простор.
5. Писател - Постојат многу страни на оваа професија кои бараат креативност, без разлика дали сакате да бидете автор или новинар. Смислувањето идеи, пишувањето приказни или романи и осмислувањето наслови е важен дел од оваа работа. Како ја раскажувате приказната е исто така огромен дел од ова и овие денови, тоа значи вклучување слики, видеа, графици и друг вид на мултимедиа.
6. Професор - Дури и ако не сте професор по музичко или театар, да се биде во училница/амфитеатар бара креативност и иновативност. Смислување на начини за учениците и студентите всушност да засакаат предмети како математика, физика или литература не е лесно и бара планирање кое е и едукативно и забавно.
7. Соработник за маркетинг - Ова може да е единственото место каде размислувањето „надвор од кутијата“ не е само клише. Смислување маркетинг кампања за компанија или продукт е тешко и бара оригинални стратегии. Успешните маркетинг кампањи кои остануваат врежани во главата на потрошувачите се најчесто препишувани на најдобрите креативци.