Промовирани огласи »

Ако сакате вашите вработени да ги следат правилата, постојат неколку основни работи кои треба да се случат.

  1. Поставете очекувања - Ова звучи многу очигледно, но најчесто се покажува дека не е толку често како што е потребно. Правилата, принципите, процедурите, упатствата и слично, мора да бидат комуницирани. Размислете за тоа што вработените мора да знаат како информација и споделете ги правилата со нив. Може да го направите ова на почетокот или за време на тренинг сесиите.

  2. Не претпоставувајте ништо - Компаниите не треба само да им доделат правилник на сите вработени и да претпостават дека тие ќе го прочитаат од збор до збор. Причината зошто нема да го прочитаат не е бидејќи не им е грижа, туку поради делењето на правилник изгледа како на компанијата да не и грижа. Организационите правила кои се објаснети и дискутирани ќе бидат гледани како многу важни.
  3. Објаснете ја користа која ќе ја имаат вработените - Кога доаѓа време да објаснете одредено правило, вработените треба да разберат зошто тоа правило е важно за нив. Луѓето ќе ги следат правилата кога знаат дека причината им влијае. И затоа што „јас така кажав“ не е доволно добро.

  4. Разјаснете ги последиците - Дополнително на споделувањето на причината зошто вработените треба да се грижат за правилата, кажете им што ќе се случи ако правилата не се почитуваат. На почетокот. На овој начин, вработените ги разбираат последиците пред да стапат во акција.

Кога вработените ги немаат сите информации за правилата, не е чесно кон нив. Од нив се бара да ги претпоставуваат последиците кои не ги знаат за правила за кои не се сигурни. Правилата не секогаш се непријатни, тие ни се потребни за безбедност и сигурност. Но единствениот начин за правилата да функционираат е ако сите ги знаат или ги разбираат.

Промовирани огласи »

Интересно е како компаниите ги избираат своите вработени. Некои имаат цел HR сектор кој има обврска да прави правилен избор за вработени, во некои пак, еден човек одлучува за се, додека па во поновите компании кои користат модерни методи, се консултираат и вработените околу нови можни вработувања.

Вклучувањето и на вработените сепак може да биде многу добра идеја – како за нив, така и за кандидатите кои ќе добијат целосна слика за тоа што ќе се очекува од нив, пишува Entrepreneur.

Постојат и други причини поради кои е соодветно тимот да учествува во одлуките за сопственото проширување. Можно е луѓето во компанијата да веруваат во проценката на колегите повеќе отколку на онаа на раководителите. Кога им се дава одговорност за изборот на нов човек, тие ќе се чувствуваат позначаен дел од бизнисот.

На овој начин се намалува и загриженоста на новиот човек на неговиот прв работен ден, бидејќи тој веќе ќе се има запознаено барем со дел од екипата.

Никој не ја познава подобро канцелариската атмосфера подобро од вработените – дури и шефот, кој можеби не е меѓу нив постојано. Екипата може да избере кадри кои ќе му одговараат на најдобар можен начин и така неговата работа да стане уште поефикасна.

Промовирани огласи »

Оваа недела и Белата куќа доби новогодишен и празничен лик.

За прв пат Белата куќа беше накитена според идејата на една жена од Европа - и тоа не според било која, туку според идеите на контраверзната Меланија Трамп.

Погледнете како магично изгледа во следното видео:

Промовирани огласи »

Според официјалните податоци на сајтот на Царинската управа на Македонија годинава за првите десет месеци годинава царинети се 18.256 стари возила, а само 4.445 нови.

За споредба, лани увезени и царинети се над 25.889 половни автомобили и 5.027 нови. Бројката е приближно иста за 2015 година, кога биле увезени 23.196 автомобили, што е 3.000 помалку од 2014 година, кога биле увезени 29.558 автомобили.

Така, пред две години царинети се и нови 4.244 возила, од кои најголемиот број автомобили.
Анализите покажуваат дека најмногу стари автомобили, рекордно се царинети во 2010 година кога увозот достигнал 51.399. Тоа е година кога акцизата се намали и увозот се либерализираше. Таа години се увезени и 7.183 нови возила. Но следната 2011 година увозот се стабилизира на 28.546 сатри возила и 4.021 нови.

Но набргу беше донесена одлуката за ограничување на увозот на стари возила и тоа на барање на импортерите на нови возила, кои тврдеа дека ниските ЕУРО стандарди се едни од главните предизвикувачи на загаденоста на воздухот. Но застапниците на нови возила во земјава побараа и дополнително ограничување на увозот, односно да следи забрана за внес на автомобили со еуро 4 стандард кои се постари од 2009-та.

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »