Промовирани огласи »

Нови наплатни станици, и електронско плаќање патарина. Во 2018 година кочено ќе почне да се применува новиот, модерен начин на работа по макеоднските патишта.

На комплетно новата станица во Романовце, кумановско, опремата е веќе инсталирана. Во моментов таму се прави технички прием по што ќе биде ставена во функција. Електронската наплата на патарините ќе почне малку подоцна кога ќе бидат завршени и дел од другите станици по должината на Коридорот 10.

Според планот, наскоро ќе почнат градежните работи на наплатните во Петровец и Градско, како и изградба на објектот во непосредна близина на наплатна станица Петровец каде ќе биде сместен централниот систем за наплата на патарина. 

Цените нема да се менуваат, нови наплатни станици ќе има на двата нови автопати кои следната година треба да почнат со работа, Демир Капија Смоквица и Штип Миладиновци.

Промовирани огласи »

Дроновите се алатка за луѓето кои се сметаат себеси како огромни љубители на технологијата и тоа не е изненадување. Тие се интересни за летање и може да фотографираат прекрасни слики од скоро невозможни точки за човеков пристап. Но, некои дронови се подобри за авантура од другите. 

Дронот именувам The Hover 4K Camera Passport Self-Flying Camera Drone има елегантни и издржливи форми на јаглеродни влакна кои го прават одличен за да го собере во вашата чанта или ранец и да го пуштите во воздух кога и да ви е потребно. 

Исто така, како што кажува и самото име, може да лета самиот. Овој дрон кој е добитник на Red Dot Design наградата, IF Design наградата и CES 2017 почестена награда користи препознавање на лице и автоматска функција за да снима 360º панорамско видео од Вас во вашата средина. Може исто така, да обезбеди фотографии врз основа на вашите гестови со рацете. 

Моменталната цена на дронот е 349.99$, а инаку чини 499.99$. 

Погледнете го видеото кое покажува како всушност функционира овој дрон:

https://www.youtube.com/watch?time_continue=52&v=_fkqyNkC5DQ

Промовирани огласи »

Имањето на одличен маркетер во вашиот тим може да биде разликата помеѓу успехот и неуспехот на вашиот бизнис. Неколку индустрии покажаа растечки знаци во последната декада и една од нив е макетингот, креирајќи ги квалитетните маркетери навистина редок кадар. Ако сте на прагот да ангажирате добар маркетер, прашањето „Кои карактеристики треба да ги содржи добриот маркетер?“ e сосема соодветно. 

  • Способност да се поврзе со публиката

Најпрво, добриот маркетер треба да има разбирање за човековата психологија и интуитивно чувство како и кога да зборува на различната публика и како да формира длабоки емоционални поврзувања со нив. Ако сакате да се поврзете, привлечете и задржете клиенти, потребно е да ги откриете нивните потреби, што е она што ги мотивира и како донесуваат одлуки. Кога ќе знаете што е она што ги води, многу е полесно да го добиете нивното внимание, да го задржите и да ги мотивирате за акција. Важноста на корисничкото пребарување и разбирањето на психологијата на потрошувачот е често неупотребливо во денешно време. Нажалост, без овие клучни елементи, маркетерот е само собирач на податоци кои си игра со бројки. 

  • Креативен ум 

Одличниот маркетер мора да поседува креативен ум и да биде способен да генерира нови, активни и релевантни идеи за како да го зголеми растот на компанијата. Постои еден цитат кој одлично го опишува соодносот помеѓу креативноста и маркетингот кој вели: „Маркетингот е во основа, екпериментирање против вашата креативност“. Многу е лесно да се биде во тренд и да се имплементираат тактики и стратегии кои функционирале за некој друг во бизнисот, но тоа ретко функционира. Причината зошто успеале е бидејќи биле уникатни за продуктот на таа компанија, публика и ситуација. 

Одличниот маркетер, од друга страна, ја поседува креативноста за да смислува „надвор од кутијата“ пристапи за да ги постигне целите како и да развие техники кои се докажани дека ќе ги рефлектираат вашите посебни околности како компанија. 

  • Информативен пристап до донесувањето одлука 

Уште една фундаментална карактеристика на одличниот маркетер е способноста да ги интерпретира податоците и да ги користи при формирањето на одлука. 

Маркетингот како дисциплина е многу потехничка во последно време. Со огромниот број на податоци и алатки на располагање, денешните маркетери ја имаат способноста да гледаат преку различните маркетинг канали, како онлајн така и офлајн и да разберат што функционира што не. Она што ги одвојува одличните маркетери од другите е нивната вештина да ги соединат сите информации од различни канали и платформи во една заедничка слика, да го видат значењето на тие информации и да формираат критична одлука веднаш. 

  • Растечкиот начин на размислување 

Успешните маркетери имаат растечки начин на размислување и ориентација. Тие се постојано фокусирани на тоа да стануваат подобри, градат успешни тактики и смислување на подобри тактики наместо постојаното стоење во место. И тие не се исплашени од неуспехот бидејќи тоа го гледаат како можност за да учат и растат.

Промовирани огласи »

Секој од нас имал лош ден на работа - без разлика дали Вие сте причинител на грешката, вашиот претпоставен ви ја пренесува нервозата, требаше да отпуштите некого или изгубивте значаен клиент. Но, дали некогаш сте имале лоша година?

Ако имате кариера од 30 години и се изјаснете дека од тие 30, само една била лоша година, тогаш тоа е добар процент. Тоа значи дека близу 97% биле добри години. Додека овие се добри бројки на хартија, идејата дека една цела година може да биде тешка, напорна, неуспешна е предизвик за соочување - особено ако моментално се наоѓате во неа. И додека влијанието на Вас може да биде очигледно, што се случува со луѓето околу Вас, особено ако вие сте на лидерската позиција? 

Прашањето е дали треба да останете или да си заминете. KARIERA.mk имаше анализа за тоа на кои прашања потребно е да имате одговор пред да прифатите дадена работна понуда, сосема е соодветно да ја направиме и спротивната анализа - Кои се прашањата кои треба да си ги поставите доколку размислувате да го напуштите работното место? 

1. Дали оваа ситуација е проблем на краток рок или трајно неподнослива? 

Понекогаш, наидуваме на потешкотии во животот и истото се случува и во компаниите и на работните места. Дали моменталната ситуација е ситуација преку која вие или вашиот бизнис мора да поминете или не? Исто така, може да се најдете во ситуација каде балансот во вашиот бизнис е поместен и шансите за да се врати на истите патеки се многу мали. 

2. Дали постои конкретна точка на завршување на оваа крајно лоша ситуација? 

Ако воочите дека овие причинители на вашите лоши искуства не се трајни, дали може да ја идентификувате крајната точка? Дали имате мизерен соработник кој се пензионира следната година? Дали вашиот сосема несоодветен систем се заменува наредна година со нов, поквалитетен? Дали поседувате моќ на својата позиција за да ги сменете нештата? Можеби се уште да е многу тешко да се работи со сите тешки околности, но сознанието дека тешката ситуација има крај може да го направи целиот процес поподнослив. Ќе преминете преку тоа, само ви е потребно трпение.

3. Дали вашите основни вредности се промениле, креирајќи неповрзаност со вашата работа? 

Кога нашите работни места и задачи не се во сооднос со нашите вредности, тогаш работните места стануваат неподносливи. Ако вашите вредности, верувања, принципи се сосема различни од оние на компанијата, размислете дали вреди да продолжите да работите. Вашата ефективност може да се намали, почитта кон претпоставените и дејноста воопшто. Проценете ги своите верувања, како се промениле, дали работата има влијание на нив пред да ја донесете конечната одлука. 

4. Дали постојат алтернативи?

Конечно, особено е важно да се запрашате дали имате алтернативни опции. Можеби постојат други работни позиции во склоп на компанијата за кои би можеле да аплицирате. За да си ги зголемете шансите, можете да остварите контакт со лица вработени во тој сектор за да научите повеќе, да изградете однос за наредниот момент кога ќе има слободна позиција, да се сетат на Вас. Ако оваа опција не е достапна, тогаш можете да почнете да барате работа додека се уште работите. Вие можеби сакате веднаш да го напуштите работното место, но покрај финансиските бенефити на останувањето вработени, вие сте многу поатрактивен кандидат ако сте моментално вработени отколку не. За овој период, ќе го збогатите плус вашето CV и ќе имате поголеми шанси за вработување. 

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »