Промовирани огласи »

Денеска во холот на Економски факултет имавме чест да се дружиме со над 500 студенти. 

На забавен начин и со топло кафе студеднтите се запознаа одблизу со тимот на KARIERA.mk.

Целта на настанот беше да ги информираме студентите дека KARIERA.mk им овозможува бесплатни обуки од факултетите со кои што соработуваме, за тоа како да направат добро CV, мотивационо писмо и како во најдобро светло да се претстават на своето прво интервју за работа.

На овој начин се трудиме идните генерации да бидат поспремни да се соочат со предизвиците на пазарот на трудот.

Нашата мисија е да им помогнеме да изградат кариера поврзувајќи ги со многубројните компании со кои KARIERA.mk соработува.

Како благодарност за нивното одвоено време им дадовме можност да се приклучат во нашата наградна игра, која се одвида преку #karieramk, #бидимиколешка, #бидимиколега, на социјалните мрежи.

Ова е само почеток. Следете не на @KARIERA.mk за идните настани.

Промовирани огласи »

Европската унија ниту во 2019 година нема да биде во можност да го укине поместувањето на стрелките на часовникот, поради неколку членки кои не се подготвени за тоа, истакна денеска автсрискиот министер за сообраќај Норберт Хофер.

Тој ги повика на неформалниот состанок во Грац, своите колеги од повеќе земји во ЕУ, за да расправаат за укинување на поместувањето на часовниците двапати годишно, напролет и наесен.

Австрискиот министер, чија земја моментално преседава со ЕУ, истакна дека би било добро да се избегнат различните временски зони внатре во ЕУ. Според Хофер „најважно е да се најде компромис со мнозинството земји, бидејќи многу од членките на Унијата се резервирани кога се работи за промена на системот на сметање на времето, но и околу тоа кога тоа би се спровело“.

Во септември претседателот на Европската Комисија, Жан Клод Јункер најави план следната година да се прекине со поместување на европските часовници, откако милиони луѓе во анкетата се изјаснија „за“.

Промовирани огласи »

По неколку неделни поскапувања на нафтените деривати, од ноќеска на полноќ паднаа цените на бензинот и дизелот.

Имено цената на Еуросупер БС-98, се намалува за 3,5 денари, а дизелот и Екстра лесното масло за домаќинства за 1,5 денари за литар додека пак Еуросупер БС-95 се намалува за 3 денари.

Регулаторната комисија за енергетика реши да ги намали цените така што возачите од денес резервоари со Еуросупер БС-98 ќе точат за 73 ден/литар, Еуросупер БС-95 ќе се продава по цена од 71,50 ден/литар, а дизелот по цена од 67,50 ден/литар.

 56,50 ден/литар ќе изнесува Екстра лесното масло за домаќинство.

Oвие цени ќе важат во следните две недели.

Промовирани огласи »

За прв пат се распиша јавниот повик со кој се субвенционираат електрични тротинети.

За оваа намена градските власти решија да издвојат скоро милион денари а јавниот повик ќе биде реализиран по принципот „прв дојден, прв услужен“.

Целта на оваа мерка е стимулирање на граѓаните за помасовно користење електрични тротинети како алтернативно превозно средство, соопшти Град Скопје.

Максималниот износ за поединечна субвенција за купување електричен тротинет по лице се утврдува во износ од 50 отсто од вредноста на електричниот тротинет, но не повеќе од 10.000 денари по лице, со вклучен персонален данок на доход.

Условите за учество се исти како и кај јавниот повик за субвенции за велосипеди. Право на учество на јавниот повик имаат жителите на Град Скопје кои треба да достават барање за надомест, доказ за жителство во главниот град, копија на важечка лична карта на барателот, копија од трансакциска сметка на барателот. Потребно е да се достави и доказ дека е извршено купување на нов електричен тротинет и тоа со копија од фискална сметка или фактура и извод од деловна банка со датум од денот на објавување на повикот.

Средствата кои Градот ќе ги издвои за субвенционирање за купување електрични тротинети се средства кои беа неискористени од буџетот за субвенции за велосипеди, поточно субвенции за велосипеди за лица со посебни потреби. 

Не возиме велосипеди, но ќе возиме ли електрични тротинети?

Тежат до најмногу 15 килограми, со едно батериско полнење може да се возат до 30 километри, а брзината која ја постигнуваат е 30 километри на час. Субвенцијата за купување на електричен тротинет која ја најави град Скопје на граѓаните им остави простор за размислување дали со тротинетот би можеле да одат на работа и колку е паметно да се купи. Дел од граѓаните сметаат дека на таков начин ќе ја избегнат гужвата, другите се за, затоа што нема да бараат паркинг. Во секој случај на запад возењето електричен тротинет е се поприсутно. Ако се омасови, во Скопје може да биде позитивно и за намалувањето на загадувањето, голем проблем на главниот град во зимскиот период.

Популарни ширум светот, прифатливи за рамна површина како во Скопје

Кинезите дефинитивно се број еден нација која користи електрични автомобили, а проценки која земја најчесто ги користи електричните тротинети засега нема, но од она што го гледаме и на улиците во европските градови е дека употребата на ова превозно средство во подем расте се повеќе.

Нивната предност е малата тежина. Тежат од 10 до 15 килограми, а имаат релативно висока моќност и носивост. Некои модели развиваат брзина и до 35 километри на час. Развојот на технологијата овозможи овие алтернативни превозни средства да можат да поминат и до 30 километри со само едно батериско полнење.

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »