Промовирани огласи »

Државата смета дека се прави злоупотреба со сторнираните сметки кај вршителите на промет на храна и пијалоци за конзумирање во рамки на објектот на давателот на услугата, како и кај обложувалниците, објави Правдико.

Новото законско решение треба да се подготви до 31 декември оваа година, а веќе е започната постапката.

Министерство за финансии подготвува текст на измени и дополнувањата со кои се очекува намалување на даночната евазија од даночните обврзници и подобра наплата на даноците, како и доуредување и допрецизирање на глобите во законот за физичките лица и трговците поединци.

Со цел намалување на фискалната евазија на даночните обврзници се врши доуредување на начинот на вршење на контрола и постапување на Управата за јавни приходи во случаите на констатирана неправилност.

Дополнително, со овие измени се врши доуредување на глобите во законот. Исто така, ќе се врши доуредување на начинот на издавање на фискални сметки кај вршителите на промет на храна и пијалоци за конзумирање во рамки на објектот на давателот на услугата.

Промовирани огласи »

Берина Гибаница е млада бизнисменка која за само неколку месеци успеала да го смени својот живот кон подобро. 

Таа докажува дека за неколку месеци може да се создаде препознатлив бизнис во заедницата. 

Таа отворила смури бар “Juicy Corner” на Илиџа, пишува бинизинфо.ба

„Впуштете се во светот на бизнисот, дури и ако тоа не ви е јака страна. Вреди да се борите за сопствените соништа, кои ќе бидат реалност. Не дозволувајте вашата реалност да биде исткаена од пусти соништа“, вели таа. 

Додава дека за успех е потребна уникатност и квалитет. 

фото Бизнисинфо.ба

Промовирани огласи »

Европскиот завод за статистика го анализираше очекуваниот животен век за Европејците и понуди интересна прогноза.

Тие испитувале колку во иднина же работи лицето кое во 2017 година наполнило 15 години во својот живот.

Просекот за земјите на Европската унија изнесува 35,9 години, што е за три години повеќе од прогнозата од 2000 година.

Мажите ќе работат просечно 4,9 години подолго од жените - мажите просечно 38,3 години, а жените 33,4 години.

Меѓу членовите на Европската унија најдолго на работа ќе поминат Швеѓаните, речиси 42 години (41,7). Италијанците ќе работат барем во ЕУ - 31,6 години.

Исланд и Турција, земјите кои не се во Европската Унија се сè уште рекордери. „Професионалниот“ век на Исланд е 47 години, додека во Турција е најкраток и ќе трае 29 години.

Во земјите од опкружувањето, очекуваниот работен век е малку пократок од просекот на ЕУ. Македонците ќе работат во просек 31,2 години, Црногорците 31,4 години и Хрватите 32,5 години.

Промовирани огласи »

Официјални информации не соопшти никој од надлежните, но според предлог-законот во оваа категорија ќе спаѓаат сите што имаат мотори со Еуро 1, Еуро 2 и без никаков стандард.

Колку вакви возила има во моментов тешко е да се процени, но според податоците што Канал 5 ги има од Министерството за животна средина од 2016 година, најзастапени се токму оние со најнискиот стандард.

ЕУРО 0  -  19,83%

ЕУРО 1  -  28,69%       

ЕУРО 2  -  29,20%

ЕУРО 3  -  8,69%

ЕУРО 4  -  12,63%

ЕУРО 5  -  0,88%

ЕУРО 6  -  0.09%

Дури 77,72 проценти од возилата во земјава се со Еуро 1, Еуро 2 или без стандард. Ако се земе предвид и податокот дека истата година биле регистрирани околу 460 илјади возила, пресметките покажуваат дека штетни издувни гасови испуштаат само 100 илјади возила помалку.

ЕУРО 0  + ЕУРО 1  + ЕУРО 2 = 77,72%

или

358.910 ВОЗИЛА

ВКУПЕН БРОЈ НА РЕГИСТРИРАНИ ВОЗИЛА (2016 година):  461.799

Овие возила би добиле црвена налепница, според категоризацијата во предлог-законот на Владата каде е наведено дека во неа спаѓаат сите автомобили со Еуро 2 или понизок стандард.  Жолтата налепница е наменета за Еуро 3 и Еуро 4 нормите, додека зелената налепница е предвидена за Еуро 5 и Еуро 6, како и возила со Еуро 4 стандард со нафтен погон, хибридни и електрични возила.

При технички преглед на возилата, налепниците за регистрација практично ќе бидат заменети со еколошките налепници, Во зависност од резултатите на техничкиот преглед, ќе се одреди дали автомобилот ќе добие црвена, жолта или зелена еколошка налепница.

Град Скопје е еден од главните иницијатори на оваа мерка. Како таа ќе се спроведува, ќе зависи од соработката помеѓу властите и локалната самоуправа. Контролата на возилата на улиците, пак, при екстремно загадување ќе ја врши МВР.

Освен еколошките налепници за старите возила, ќе се даваат и субвенции субвенции за купување електрични автомобили.

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »