Промовирани огласи »

Недостатокот на вештини не е она што мислите дека е. Повеќето од разговорите околу јазот на вештини се фокусираат на низа технички вештини и улоги – софтверски инженери, научници за податоци, дизајнери и слични работни места. Додека овие тешки вештини и ставови го земаат целото внимание, вистинскиот јаз на вештини може да ве изненади.

Податоците за јазот на вештини можеби не се она што го очекувате. Меки вештини, како орална комуникација, управување со времето и раководството претставуваат најзначајниот јаз во вештините – сочинуваат приближно половина од листата на LinkedIn за топ 10 вештини со најголем јаз во вештините.

Најбарани вештини во 2019 година ќе бидат:

  • Усна комуникација (Јавно говорење, комуникација, презентациски вештини);
  • Управување со луѓе (тимска работа, надзорни вештини, управување со персонал);
  • Развојни алатки (Java, C + +, Linux);
  • Социјални медиуми (социјални медиуми, дигитални медиуми, мерење на социјалните медиуми);
  • Бизнис менаџмент (менаџмент, стратешко планирање, подобрување на бизнис процесите);
  • Управување со време (организациски вештини, управување со времето, мултитаскинг);
  • Лидерство (организациско лидерство, стратешко размислување, лидерство)
  • Графички дизајн (Adobe Photoshop, веб дизајн, илустрација);
  • Наука за податоци (анализа на податоци, предвидувања, статистика);
  • Веб развој (HTML, JavaScript, Cascading Style Sheets (CSS)).

Многу од овие вештини ги прекршуваат дисциплините и индустриите, така што потребата за нив е широка и длабока. Како што може да се очекува, LinkedIn утврди дека членовите со овие вештини се ангажираат побрзо од оние без нив.

Промовирани огласи »

Недостигот од стручни и квалификувани работници на пазарот на труд во земјава е сигнал кој прво го почувствуваа работодавачите, пред сѐ занаетчиите, ама и стопанството во земјава.

На пазарот има потреба за сите занаетчиски занимања, како заварувач, бравар, инсталатер на соларни панели, пекар, слаткар... Од градежниот сектор, има дефицит од ѕидари, кровни покривачи, произведувачи на столарија.

Од Занаетчиската комора - Скопје велат дека нивните членови постојано се жалат на недостиг од стручен кадар. Често им се случува, посочуваат, да примат работник, да го дообучат, ама откако ќе се стекне со искуство, им заминува или во друг бизнис или во странство.

Од средните стручни училишта излегува нестручен кадар. Голем дел од младите избираат гимназиското образование за потоа да продолжат на високо образование. Работодавачите пуштаат огласи преку Агенцијата за вработување, на социјалните мрежи, на своите интернет-страници. Меѓутоа, и покрај сите напори, се судираат со проблемот од недостиг на квалитетна работна сила. Ќе примат работник што не е целосно квалификуван за струката, го дообучуваат, со сопствени средства вложуваат во него, на крај кога ќе го примат, а тој ќе се стекне со искуство, си заминува од работното место или во странство или во друг бизнис.

Промовирани огласи »

Денес, 14.12.2018, со почеток во 12h во Младинскиот културен центар – Битола, по трет пат се одржува Саемот за кариера. Основна цел на настанот е  информација, мотивација и едукација на преку 200 млади невработени лица во општина Битола. KARIERA.mk како учесник на настанот има за цел да ги мотивира младите да аплицираат и да се вработат во брзорастечки компании, големи компании, мали и средни бизниси, иновативни бизниси и старт ап компании кои нудат слободни работни места

Од информација до кариера! е мотото на настанот, каде што посетителите ќе можат да комуницираат со претставниците на компаниите, да се информираат, а тимот на KARIERA.mk ќе им помогне да го поднесат своето CV и да го закажат своето прво интервју за работа.

Настанот е во рамките на регионалната платформа YOUSEE за социјални иновации за намалување на младинската невработеност во соработка со Инфо клубот Битола, а поддржан од УНДП, општина Битола и Фонд за иновации и технолошки развој.

Ова е дел од низот активности на KARIERA.mk, каде што помагаме на младите луѓе во градењето на нивната кариера!

Промовирани огласи »

1. Што ве инспирираше да започнете бизнис во Пластичарска улица?

Во почетоците на започнување на бизнисот, во наш интерес беше само да започнеме со нешто, да опстануваме, така што и немавме многу избор.

2. Дали имавте страв кога почнавте, посебно во толку млада возраст, и како го надминавте тој страв?

Страв сигурно дека имавме, но со текот на работата почнуваш да комуницираш со успешни трговци, и ние желни за успех, ги практикувавме нивните искуства, и полека го надминавме тој страв.

3. Како регрутирате вработени, и како ги мотивирате истите да останат кај вас? 

Првично регрутиравме преку познати, некој од вработените се со нас од почеток. Во последно време треба преку огласување за да се најде квалитетен кадар. На почеток учевме ние паралелно со нашите вработени, ги третиравме како важен дел од компанијата и ги инспириравме да бидат дел од решенијата на сите проблеми кои се појавуваа во текот на нашиот развој.

4. Според вас, која е разликата на водење бизнис во Пластичарска, во споредба со било која друга локација? На кој начин се постигнува успех во Пластичарска?

На Пластичарска има брзина и добра услуга, секогаш голем асортиман, и тоа е разликата со другите локации во градот. Иако условите на Пластичарска не се најсјајни, ние сме доста силни и затоа опстојуваме.

5. Како компанија која има 25 години искуство и над 10 вработени, што е следно? Дали планирате проширување во иднина, дали има услови за такво нешто?

Сега за сега нема услови за проширување, стално бркаме некој природен раст и кога ќе видиме дека има услови тогаш сигурно ќе реагираме.

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »