Промовирани огласи »

Швајцарската валута во последните две години порасна на највисоко ниво во скоро две години.

На оваа валутна промена влијаел американскиот претседател Доналд Трамп, кога зазеде уште потврд став за трговијата кон другите земји посебно кон Кина, што ги навело инвеститорите да инвестираат во сигурни валути.

Како што пренесоа светските медиуми, швајцарскиот франк скокнал спрема еврото за повеќе од половина процент, на 1,1120 франци, на највисоко ниво од јули 2017, за потоа да се лизне најниско и го заклучи тргувањето со добивка од 0,2 проценти на дневно ниво.

Промовирани огласи »

На патот до успехот мааните не им сметаат, па личностите родени во овие два хороскопски знака обично се доста познати и успешни.

Дали е во прашање положбата на планетите кои го одредуваат полето на успехот во животот и способноста на раководните позиции, не е познато, но овие два хороскопски знаци дефинитивно се најдобри кога се работи за лидерска позиција.

Тие се родени лидери, авторитети, а со тоа и доста способни и знаат од своите подредени да го извлечат максимумот. И тие имаат по некоја маана, но на патот до успехот не им пречи, па личностите родени во овие два знака обично се познати и успешни.

Најизразени црти на водич во себе поседува Овенот. Главна карактеристика му е динамичноста, еланот и креативноста, но најголем проблем често претставува неговата тврдоглавост, промена на расположение и раздразливоста. Припадниците на овој знак се многу јасни во нивните барања, и ги поттикнуваат нивните вработени да го дадат најдоброто од себе, но со своите непромислени изјави можат да ги понижат и повредат. Оние кои се слични на нив имаат добар однос, но со оние кои се повлечени како работници – ним им следува ноќна мора.

Поради својата доминантна природа, Јарецот е роден за позицијата шеф! Сакаат ред, работа и дисциплина па уживаат да ги обучуваат своите вработени. Немаат страв од губиток на позицијата бидејќи се уверени дека се незаменливи, што дури е и можно поради нивната работохоличарска природа. Главна карактеристика им е способноста да го извлечат најдоброто од другите, како и да се изборат за подобра плата за сите, а маани им се тврдоглавоста, нечувствителноста и уверението дека сами знаат најдобро.

Промовирани огласи »

Владата на Република Северна Македонија на седница ја разгледа и усвои Информацијата согласно која е донесена Одлука за висината и начинот на наплата на надоместот за употреба на пат – патарина.

Одлуката се донесува заради воведување наплата на патарина на новите автопатни правци Демир Капија – Гевгелија, Миладиновци – Свети Николе и Свети Николе – Штип, како и заради можноста за електронска наплата на патарината со електронски бесконтактни смарт-картички и со билети за ненаплатена патарина со налог за плаќање.

Промовирани огласи »

Од денеска може да се вози по новиот автопат Миладиновци – Свети Николе – Штип. Од Министерството за транспорт и врски инофрмираат дека е пуштен за сообраќај во двата правца.

Апелираат до сите корисници да ја почитуваат поставената хоризонтална и вертикална сигнализација.

Упатуваме благодарност до сите граѓани кои во овие неколку месеци беа трпеливи во однос на користење на оваа автопатска делница. Упатуваме благодарност и до сите градежни компании кои директно или индиректно беа вклучени во изградбата на овој значаен капитален објект, наведуваат во соопштението.

Од Министерството за траспорт истакнуваат дека Владата на Република Северна Македонија и понатаму е посветена на изградба на капитални објекти што се од огромно значење за развојот на државата и подобрување на животот на граѓаните.

Автопатот е широк 27,4 метри, има четири ленти од 3,75 метри и две ленти за застанување од 2,5 метри. Проектираната брзина е 130 километри на час. По должината на автопатот има седум клучки. Делницата почнува после клучката Миладиновци, која има девет нови крака, долга е 1,5 километри и се спојува со коридорите 8 и 10. Последната клучка на автопатот е „Три чешми“,  каде ќе има спојување со новиот експресен пат во изградба Штип-Кочани.

Долж автопатот е поставена челична одбојна ограда, мрежа за заштита од животни, оптички кабел, звучни бариери, службени премини.

Изградбата на автопатот ја почна претходната Влада, во февруари 2014 година и според проектот и плановите тој требаше да биде готов до март 2017 година. По промената на власта надлежните институции соопштија дека има бројни пропусти во изградбата и незавршени активности, по што беа склучени два анекса на Договорот за изградба со изведувачот кинески „Синохидро“.

Во изградбата на патот покрај „Синохидро“ беа ангажирани и домашните градежни компании „Бетон“ и „Гранит“, односно над 800 работници од државава. Со Договорот се наложуваше кинескиот изведувач да ангажира подизведувачи и да набавува градежни материјали од државава во вредност од најмалку 49 отсто од вкупната цена на договорите, а бројот на македонски работници да биде најмалку 51 отсто од вкупниот број.

На терен во тек е изградба на автопатот Кичево-Охрид, во должина од 57 километри, што, исто така го гради „Синохидро“. Според најавите, наскоро треба да се објави тендер за изградба на автопатот Скопје-Блаце, во должина од 13 километри. Финансиската конструкција изнесува 110 милиони евра, од кои 27 милиони евра грант од ЕБОР од каде се обезбедени и 20 милиони евра за првата делница од автопатот Гостивар-Кичево, на потегот Букојчани-Кичево.

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »