Промовирани огласи »

Новото истражување покажува каде во Германија најлесно ќе го најдете совршениот баланс помеѓу кариерата и личниот живот.

Берлин и Франкфурт, не станува збор за вас. Вие дури и не влегувате во топ 10!

Да излезете порано од работа во петок попладне или пак да го одведете детето на спортски натпревар, овие работи се дел од т.н. рамнотежа помеѓу животот и работата. Тие се важни за голем број германски експерти, покажуваат новите истражувања.

Од едно од нив се открива каде во Германија вработените можат да уживаат токму на таков начин на живот. Тоа е иницирано од социјалната мрежа „Xing“ и сајтот „kununu“.

Тие анализирале 65.000 листи на вработените од 30 големи градови во Германија. Податоците се од 2016-та година.

Според истражувањето вработените во Баден-Виртемберг имаат можност најчесто да работат од дома, споредено со било кој друг град.

+Знаеме уште дека 56% од компаниите кои се земени во предвид во студијата, им овозможуваат да се работи од дома.

Седум од десет луѓе имаат флексибилност на работните часови.

Киел и Карлсруе се на прво и второ место по индикатор – процент на вработените, на кои им се нуди грижа за децата. Процентите се соодветно 23 и 22.

На трето место е Минстер со 3.64 од 5.

Баден-Виртемберг е на третото место со 3,6.

Друг популарен германски град, кога станува збор за рамнотежа кариера/личен живот – Бон, е на четвртото место, следен од Минхен.

Германската престолнина – Берлин, е едвај на 22-ро место, а точно пред неа е Франкфурт.

Четирите градови во самото дно на листата се Есен, Менхенгладбах, Дуисбург и Гелзенкирхен.

Промовирани огласи »

Еве еден интересен феномен. Повеќето бизниси се свесни дека жените се нивните најмоќни потрошувачи. Жените ја донесуваат одлуката за купување на 94% од мебелот дома, 92% од одморите, 91% од домовите, 60% на автомобилите, па дури и 51% од електрониката во домот, според спроведени истражувања. Жените поседуваат 40% од приватните компании во Америка и поседуваат половина од богатството на Америка.

За жал многу од компаниите сеуште својот главен таргет го ставаат на мажите. Со тоа не го максимизираат поврзувањето со жените и нивните успеси не се големи.
Новите истражувања од MBLM откриваат дека 10 од 15 индустрии ја изучувааат интимноста во својот бренд. Истражувањето покажува дека задржувањето на блискоста со мажите е многу полесна отколку со жените. Тоа е шокантно! Сепак истражувањето покажува дека жените најмногу им верувале на Disney, Apple и Amazon во првите месеци од 2017та. 

Според извештајот, во кој се анализираат одговорите на 6.000 потрошувачи, на врвот на рангирани компании кои континуирано го привлекуваат вниманието на жените во последните 10 години се Target, Netflix, Honda, Samsung, Whole Foods, Toyota и Google

Постојат огромни можности за компаниите кои успеале во создавање силни врски со жените", вели Рина Plapler, партнер за MBLM. Потребата да се зајакне брендот се протега и кон на мажите, како што забележува таа . Потпирајќи се на традиционалните родови стереотипи може да биде ограничување. Таа ги советува компаниите да се фокусираат на односите со потрошувачите и истите да бидат привлечни и кон мажите и кон жените колку што можат поеднакво.

Според истражувањето, жените, особено, се склони да се формираат повеќе интимни врски со брендови во трговијата на мало, стока за широка потрошувачка, здравје и хигиена, апликации и социјални платформи и брза храна. Мажите пак, сепак, имаат посилни врски со облека, автомобили, пијалоци, финансиски услуги, угостителство и тематски паркови, осигурување и инвестиции, луксуз, медиуми и забава, технологија и телекомуникации и патување.

Еве некои начини за да се зголеми вашиот однос со жените потрошувачи:

За жените, реализација - поврзана со надминување на очекувањата и доставување на супериорна услуга, квалитет и ефикасност е најважниот фактор.
Возраста е важен елемент во брендирањето, сепак, студијата покажува дека возраста не е толку влијателна како полот.
Приходот е параметар, кој открива повеќе сличности меѓу жените отколку разлики. Амазон, на пример, е топ пет бренд кај сосема различни групи според приход.

За мали бизниси, пораката е јасна. За оптимален успех, потребно е да се зајакнува емоционалната врска меѓу потрошувачите и брендот. Секако на крајот за целосно искористување на сите ресурси, потрудете се вашата порака да се сретнува со женските потрошувачи.

Промовирани огласи »

Производството на новиот Samsung Galaxy S8 е поскапо во споредба со неговите клучни ривали Apple iPhone 7 и Google Pixel. Што мислите, за колкава разлика станува збор?

Новиот Samsung Galaxy S8 е опремен со 64 GB NAND флеш меморија, за чиешто производство материјалите достигнуваат цена од 301.6 долари, што претставува многу повеќе отколку кај претходните верзии на Apple паметните телефони, се наведува во проценката на аналитичарите од компанијата IHS Markit. А кога на тоа ќе се додаде и цената за самото производство, се доаѓа до вкупен износ од 307.5 долари.

Порастот на цената на материјалите (BOM – bill of materials) кај моделот Galaxy S8 е последица на трендот на производителите на паметни телефони за секогаш да се обидуваат да вградат нови хардверски додатоци. Последично на сето тоа, цената на Samsung-овиот модел Galaxy S8 (за верзијата со 64 GB меморија) изнесува 720 долари.

Со тоа, се доаѓа до вкупен заклучок дека цената на материјалите за произвоството на овој престижен модел под логото на Samsung ја надминува цената на материјалите за производство на моделите iPhone 7 и Pixel, која кај овие модели (во верзии со 32 GB NAND меморија) изнесува 224.8, односно 285.75 долари.

Промовирани огласи »

Според последните податоци, се повеќе и повеќе работници од Србија одат кон Хрватска поради подобра работа, односно повисоки плати.

Месечно, работејќи на Јадранот, заработувам и до 2000 евра со сместување и храна“, наведе еден сезонски работник.

Хрватските работодавци не можат да пронајдат доволно работници во својата земја, па бараат по соседните држави. Се повеќе и повеќе се во потрага за нова работна сила, пишува сајтот Klikdoposla.com и наведува како сезонските работници се повеќе се осврнуваат кон Хрватска, а се помалку и помалку кон Грција и Црна Гора.

Најбараните занимања се оние од угостителството, а тука спаѓаат, конобари, собарки, кувари, шанкери, чистачи, и останат персонал… А, како што наведуваат, платата е сјајна, но, Србите кои одат во Хрватска да работат, мораат да се подготват за можната национална нетрпеливост.

Најдобро плаќаат малите ресторани, а најдобри услови за работа се во хотелите со 4 и 5 ѕвездички.

„За жал, дозволите за сезонската работа за нашите државјани е невозможна или речиси ретко може да се добие, исклучиво поради малиот број на кувари, зависно од квотата која ја носи Хрватскиот завод за вработување.

Заработката во Хрватска почнува од минимум 600 до 700 евра, конобарите 700 до 1200 евра (плус бакшишот), пица мајсторите 1000 евра, и куварите од 1000 до 2000 евра.

Николина Фарчиќ, раководителот на Цеха угостителско претпријатие, и на туристичките работници на Хрватската занаетчиска комора по овој повод вели:

Во туризмот на Дубровник во текот на сезоната има околу седум илјади работници. Половината се како „А-постава, постојано вработени, а останатите сезонци кои ќе недостастуваат, ги има околу 2000! Со недостатокот на работната сила веќе долго се бориме, а најмногу ни се потребни конобари и кувари. Голема е потрагата и за собарки за се поголем број на апартмани, за кој е потребна интензивна преквалификација. 

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »