Промовирани огласи »

За време на пандемијата,голем дел од луѓето своите работни обврски ги извршуваат од дома. Многу млади сметаа дека ги пропуштаат можностите кои што им се достапни во канцеларија,односно дружењето со колегите,менторства и обуки. Посебно оние млади кои што работат во други градови далеку од своите семејства сакаа да работат во своите канцеларии. Младите луѓе беа најпогодени од пандемијата,бидејќи голем дел од загубите на работни места ги засегаат вработените лица под 35 години. Работењето од дома може да се каже дека на одреден начин изгради позрела работна сила, но во одреден период кај младите владееше стравот дека работата од дома може да влијае на нивната кариера и на потежок напредок. Но,сепак младите лица полесно може да се прилагодат на работењето од дома,на дигиталната комуникација и своите успеси да ги насочат преку истата.

Исто така,може да се каже дека искуствата на менаџерите за време на работа од дома беа доста измешани. Но, голем дел од нив импулсивно се справија со тој нов предизвик,да научат како да управуваат и да ја поттикнат продуктивноста на вработени. Постоеа доста силни аргумети за младите лица да се вратат назад на работа во своите канцеларии и тоа враќање назад може да биде успешно бидејќи менаџерите веќе имаат можност да ги спојат индивидуалните,деловните и тимските потреби за повеќе успеси.

Промовирани огласи »

Секој има различни животни цели, но глобално, амбициите што ги имаме често се поврзани со изгледите за величина и добро живеење. Овие знаци се најверојатно успешни не затоа што ги фаворизираат среќните планети, туку нивната вродена способност да стигнат до врвот на нивните игри.

Овен - најуспешниот хороскопски знак

Овните се суштества кои се создадени за успех. Тие се храбри луѓе кои имаат флексибилност да се прилагодат на новите ситуации.

Риби - најмалку успешниот хороскопски знак

Риби претпочитаат да го посветат своето време и напор на успехот на своето семејство отколку на било што друго. Ги имаат сите потребни алатки за да бидат среќни и не им е потребна голема материјална сигурност за да се чувствуваат како да „успеале“.

Близнаците имаат неверојатен талент

Овој воздушен знак има лоша репутација за дволичен и озборувач, но кога Близнаците продуктивно ќе го насочат својот пат со зборови, тие можат да изградат исполнети кариери како застапници, уметници и музичари.

Јарец - многу амбициозен

Можеби изгледа бизарно да не го ставите Јарец на врвот на оваа листа кога знакот е полн со амбициозни луѓе, но проблемот за Јарците е успехот, тој некогаш не е доволен. Тие не достигнуваат точка каде што се чувствуваат како да „успеале“. 

Лавовите се вредни и успешни

Лав е личност од кој веројатно веќе знаете дека правите фантастичен лидер и никогаш не се плашат да донесат тешки одлуки. Тие изразуваат доверба и уживаат во предизвикот за решавање проблеми што обично би ги исплашиле другите луѓе. 

Вага - социјални вештини

Вагите најверојатно ќе бидат најуспешниот хороскопски знак бидејќи нивните социјални вештини им овозможуваат да напредуваат во професионални средини, но и затоа што се емоционално зрели. 

Интелигенцијата на Водолијата значи дека се успешни

Личностите на Водолија се интелектуални ликови и обожуваат да анализираат фигури и ситуации со надеж дека на крајот ќе постигнат совршенство. Личноста Водолија е сигурна и вредна; верувајте ни кога велиме дека ќе сакате еден од нив во вашиот тим! 

Шкорпија, вашиот став може да ве изневери

Луѓето од Шкорпија се бестрашни и сакаат да се стремат високо. Тие навистина го имаат она што е потребно за да продолжат со идеја или проект до крај и покрај тоа што другите луѓе мислат.

Бикот може да доживее голем успех

Тие се грижат за работата и семејството и се фокусирани на овие две работи на сметка на другите (авантура, патувања, несериозни социјални настани), па честопати завршуваат со многу за да покажат за своите напори. Тие се стабилни, сигурни луѓе или како вработени или како романтични партнери.

Ракот не е заинтересиран за успех

Способноста на ракот да биде успешен зависи од нивните аспирации за кариера. Нивната корисна, емоционална природа, избегнување конфликти, ќе ја отежне навигацијата низ професионалниот свет. Сепак, најголемиот дел од среќата во животот на Рак потекнува од луѓе, а не од материјални работи. 

Успехот не е работа на Стрелец

Стрелците се допадливи луѓе што секој сака да ги има како соработник, но не им се допаѓаат многу на шефовите. Тие не се во состојба да бидат успешни, само што обично би сакале да прават нешто позабавно отколку да работат - особено кога работат за туѓа компанија. 

Перфекционизмот на Девицата 

Девиците можат лесно да постигнат успех во кариерата. Тие се амбициозни и вредни работници, интелигентни и фокусирани. Луѓето Девици се целосни перфекционисти, што на хартија е одлично, но во реалноста значи дека тие се многу барани и тешко може да се работи заедно со нив.

 

Промовирани огласи »

„Застава 101“, ширум Југославија позната и како „стојадин“, „стокец“ и „стоеден“, во своето време беше еден од ретките автомобили од истокот кои рамноправно можеа да се носат со конкуренцијата од западот.

Нормално, една од тајните на неговиот успех беше италијанската платформа, како и фактот дека беше еден од првите компактни односно хечбек модели на пазарот. Практичните 5 врати беа реткост во 70-те години на минатиот век, а притоа ова возило, како домашен производ во Југославија имаше и многу популарна цена.

Благодарение на словенечкиот „Авто Магазин“ од 1972 година, денес можеме да знаеме колку чинеше еден „стојадин“ во тоа време. Цената во девизи тогаш изнесувала 2.084 американски долари.

Пресметано во денешна вредност, кога ќе се пресмета и инфлацијата за изминатите речиси 50 години, Фејсбук страницата „Oficijalna stranica Zastava 101 foruma“ дошла до податокот дека во денешно време една „Застава 101“ би чинела 11.441 евра.

Промовирани огласи »

Без разлика дали го именувате својот бизнис по прв пат или пак веќе го имате тоа направено неколку пати,принципите и правилата не се менуваат,но вие се менувате. Поради тоа треба да знаете што е важно за брендирање на нов бизнис и избор на името. Многу малку од основачите при креирање на бренд знаат колку всушност тесно се поврзани позиционирањето на брендот,познавањето на вашите клиенти,како и нормите за именување на вашата индустрија за да може да изберете одлично име за вашиот бренд.

Немој да се трудите да дадете совршено име на вашиот бренд,бидејќи сепак такво нешто не постои. Многу од основачите сакаат да направат апсолутно се да биде правилно,секако тоа е доста паметен инстинкт,но морате да имате реални очекувања. Именувањето на брендот претставува само една од многуте работи коишто треба да ги направите за вашиот бренд. Секако дека знаете во кој сектор спаѓа вашиот нов бизнис,но исто така добро би било доколку ги знаете имињата на вашата конкуренција. Направете си една листа на зборови и фрази кои се однесуваат на вашиот бренд и визија,оттаму може да изградите идеи и концепти кои ќе ви помогнат да го одберете името на вашиот бренд.

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »