Промовирани огласи »

Кога ќе го составувате вашиот тим за дигитален маркетинг,треба да одберете луѓе кои ќе бидат креативни и ќе можат да направат одличен стратешки маркетинг план. Голем дел од луѓето со кои ќе се сретнете ќе бидат подготвени да се носат со повеќе одговорности,ќе имаат врвни дигитални вештини и ќе ја разбираат важноста на податоците. Ваквиот тим секогаш ќе биде подготвен да превземе и да совлада некоја нова технологија. Во продолжение ќе ви прикажеме кои се клучните позиции на кои што треба да вработите навистина креативни и искусни луѓе за реализирање на еден маркетинг план.

1. Editorial director

Ова лице ќе го надгледува создавањето на содржина за маркетинг планот,како и стратегијата за социјалните медиуми,поврзувајќи ја свесноста за брендот со конверзија.

2. Content manager

Овој менаџер ќе биде одговорен за создавање нови идеи,креирање и распоредување на содржини за сите медиуми,објава на блогови и видеа, како и да има познавање од оптимизација на веб страни.

3. Community manager

Community manager или пак уредник на социјални медиуми,исто така ќе внимава и на стратегијата за тоа каква содржина се објавува. Ќе се потрудат присуството на вашиот бренд на социјалните медиуми да биде константен.

4. Acquisitions director

Овој директор ќе биде задолжен за стекнувањето на клиенти,како и за креирање на кампањи. Дел од нивната задача е и грижата за максимизирање на приходите, како и ќе го водат тимот за креирање на платена и органска кампања.

5. Analytics manager

Менаџерот за анализирање е одговорен за маркетинг аналитиката,како и за индикаторите на внатрешните одделенија и ќе ги состави и пренесе резултатите од нивното следење.

6. Graphic designer

Графичкиот дизајнер ќе биде задолжен за креирање на графика за вашите канали,платени медиуми,блогови.

7. Email marketing manager

Емаил менаџерот е одговорен за извршување на маркетинг стратегија и кампањи за е-пошта,како и за тестирање на тие кампањи.

Промовирани огласи »

Од понеделник стапуваат на сила мерките кои ги донесе владата на почетокот на оваа недела, според кои за влез во угостителските објекти се воведува задолжителна потврда за извршена им*низација, најмалку прва доза, и редарска служба заради контрола на приложување доказ за им*низација во угостителски објекти, каде има повеќе од 30 лица, за било каков настан и целосна забрана за одржување на настани во затворениот дел на објектите.

Од Пазарниот инспекторат за Канал 5 велат дека граѓаните нема да бидат казнувани, затоа што тоа е работа на МВР и тие немаат такво овластување. Како што пред неколку дена истакна и министерот Бектеши казна ќе треба да платата оние угостителски објекти кои примаат неимунизирани гости, односно пазарниот инспекторат има надлежност да го казни само физичкото лице кое е сопственик на угостителски објект, а не и граѓаните кои ќе бидат затекнати во истиот.

Казните се движат од 250 евра до 30.000 евра.

Промовирани огласи »

За време на пандемијата,голем дел од луѓето своите работни обврски ги извршуваат од дома. Многу млади сметаа дека ги пропуштаат можностите кои што им се достапни во канцеларија,односно дружењето со колегите,менторства и обуки. Посебно оние млади кои што работат во други градови далеку од своите семејства сакаа да работат во своите канцеларии. Младите луѓе беа најпогодени од пандемијата,бидејќи голем дел од загубите на работни места ги засегаат вработените лица под 35 години. Работењето од дома може да се каже дека на одреден начин изгради позрела работна сила, но во одреден период кај младите владееше стравот дека работата од дома може да влијае на нивната кариера и на потежок напредок. Но,сепак младите лица полесно може да се прилагодат на работењето од дома,на дигиталната комуникација и своите успеси да ги насочат преку истата.

Исто така,може да се каже дека искуствата на менаџерите за време на работа од дома беа доста измешани. Но, голем дел од нив импулсивно се справија со тој нов предизвик,да научат како да управуваат и да ја поттикнат продуктивноста на вработени. Постоеа доста силни аргумети за младите лица да се вратат назад на работа во своите канцеларии и тоа враќање назад може да биде успешно бидејќи менаџерите веќе имаат можност да ги спојат индивидуалните,деловните и тимските потреби за повеќе успеси.

Промовирани огласи »

Секој има различни животни цели, но глобално, амбициите што ги имаме често се поврзани со изгледите за величина и добро живеење. Овие знаци се најверојатно успешни не затоа што ги фаворизираат среќните планети, туку нивната вродена способност да стигнат до врвот на нивните игри.

Овен - најуспешниот хороскопски знак

Овните се суштества кои се создадени за успех. Тие се храбри луѓе кои имаат флексибилност да се прилагодат на новите ситуации.

Риби - најмалку успешниот хороскопски знак

Риби претпочитаат да го посветат своето време и напор на успехот на своето семејство отколку на било што друго. Ги имаат сите потребни алатки за да бидат среќни и не им е потребна голема материјална сигурност за да се чувствуваат како да „успеале“.

Близнаците имаат неверојатен талент

Овој воздушен знак има лоша репутација за дволичен и озборувач, но кога Близнаците продуктивно ќе го насочат својот пат со зборови, тие можат да изградат исполнети кариери како застапници, уметници и музичари.

Јарец - многу амбициозен

Можеби изгледа бизарно да не го ставите Јарец на врвот на оваа листа кога знакот е полн со амбициозни луѓе, но проблемот за Јарците е успехот, тој некогаш не е доволен. Тие не достигнуваат точка каде што се чувствуваат како да „успеале“. 

Лавовите се вредни и успешни

Лав е личност од кој веројатно веќе знаете дека правите фантастичен лидер и никогаш не се плашат да донесат тешки одлуки. Тие изразуваат доверба и уживаат во предизвикот за решавање проблеми што обично би ги исплашиле другите луѓе. 

Вага - социјални вештини

Вагите најверојатно ќе бидат најуспешниот хороскопски знак бидејќи нивните социјални вештини им овозможуваат да напредуваат во професионални средини, но и затоа што се емоционално зрели. 

Интелигенцијата на Водолијата значи дека се успешни

Личностите на Водолија се интелектуални ликови и обожуваат да анализираат фигури и ситуации со надеж дека на крајот ќе постигнат совршенство. Личноста Водолија е сигурна и вредна; верувајте ни кога велиме дека ќе сакате еден од нив во вашиот тим! 

Шкорпија, вашиот став може да ве изневери

Луѓето од Шкорпија се бестрашни и сакаат да се стремат високо. Тие навистина го имаат она што е потребно за да продолжат со идеја или проект до крај и покрај тоа што другите луѓе мислат.

Бикот може да доживее голем успех

Тие се грижат за работата и семејството и се фокусирани на овие две работи на сметка на другите (авантура, патувања, несериозни социјални настани), па честопати завршуваат со многу за да покажат за своите напори. Тие се стабилни, сигурни луѓе или како вработени или како романтични партнери.

Ракот не е заинтересиран за успех

Способноста на ракот да биде успешен зависи од нивните аспирации за кариера. Нивната корисна, емоционална природа, избегнување конфликти, ќе ја отежне навигацијата низ професионалниот свет. Сепак, најголемиот дел од среќата во животот на Рак потекнува од луѓе, а не од материјални работи. 

Успехот не е работа на Стрелец

Стрелците се допадливи луѓе што секој сака да ги има како соработник, но не им се допаѓаат многу на шефовите. Тие не се во состојба да бидат успешни, само што обично би сакале да прават нешто позабавно отколку да работат - особено кога работат за туѓа компанија. 

Перфекционизмот на Девицата 

Девиците можат лесно да постигнат успех во кариерата. Тие се амбициозни и вредни работници, интелигентни и фокусирани. Луѓето Девици се целосни перфекционисти, што на хартија е одлично, но во реалноста значи дека тие се многу барани и тешко може да се работи заедно со нив.

 

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »