Промовирани огласи »

Повеќето сопственици кои инвестираат во маркетинг содржина знаат дека доколку сакате да бидете успешни треба да се разликувате од другите. Иако постојат милиони луѓе кои што се натпреваруваат да бидат повеќе истакни од другите,сепак веб страната претставува место каде што има голем број на читатели. Еден од начините за да се издигнете и да привлечете повеќе внимание кон вашата содржина е да ја искористите моќта на авторитетот. Што всушност претставува моќта на авторитет и кои се најдобрите страгегии за да го направите тоа?

Моќта на авторитет всушност се однесува на перцепираното ниво на експертиза и кредибилитетот на една личност да пишува за некоја тема. Перцептивноста овде е многу важна бидејќи може да направи да изгледате поавторитативно на одредена тема и луѓето да ја фаворизираат вашата стратегија. Може да добиете предност во однос на конкуренцијата и да станете повеќе веродостоен за вашите читатели. Со тоа вашата публика ќе стане по лојална и вашите зборови помоќни.

Убаво би било доколку се поврзувате со други извори и го поткрепувате она за кое пишувате,или доколку обезбедите некое оригинално истражување кое ќе ги потврди вашите тврдења. Како што ќе станете повеќе авторитативен,така би имале повеќе можности за соработка. Се разбира дека е потребно многу време и напори за да го зајакнете сопствениот авторитет,но секогаш бидете искрени со публиката која ве следи и признајте ги вашите грешки.

Промовирани огласи »

Заврши периодот на бесплатната патарина за српските туристи во знак на благодарност за можноста македонските граѓани да се вакцинираат против Ковид-19 во Белград, Ниш и Врање. Според претходната одлука на Владата, српските возила кои транзитираа од 15 јуни до 15 август по Коридор 10 немаа обврска да плаќаат патна такса на наплатните пунктови, а наместо тоа на Табановце им беа доделувани смарт картички.

„Согласно Одлуката на Владата на РСМ за ослободување на возила на Српски туристи, од страна на Јавното Претпријатие за Државни патишта изготвени се 100.000 М-Смарт од кои реализирани се 83.959 М-Смарт (во периодот од 15 Јуни до 15 Август) со вкупна вредност од 72.204.740 денари. Вкупниот промет со овие вкалкулирани  картички е 1.695.106.586 денари (рекорден приход од постоење на Наплатна Служба) со што има зголемување на прометот од 12% во однос на истиот период во 2019 година (рекордна година до сега)“, велат од центарот за наплата на јавното претпријатие „Државни патишта“.

Во мај Владата го задолжи Министерството за финансии да префрли 172 милиони денари (нешто над 2.8 милиони евра) за набавка и изготвување на 200 илјади таканаречени М-Смарт Кард картички, со кои ќе им се овозможи на граѓаните на Србија летово да можат да патуваат низ Македонија без да плаќаат патарина.

Од претпријатието инаку велат дека во периодот Јануари-Јули 2021 година од наплата на патарина остварен е вкупен промет од 1.532.901.846 денари или 25 милиони евра. Вкупно за овој период е наплатено на 22.434.168 возила од сите категории

Од „Државни патишта“ велат дека наплатата е повеќе од задоволителна и дека резултатите се подобри дури од 2019 ако се спореди периодот април, мај и јуни, односно откако Грција одлучи да го отвори граничниот премин и дозволи влез на странски туристи.

Ако се направи споредба со 2019 година која е рекордна по остварениот промет, се забележува раст на прометот за првите 7 месеци во 2021 година и тоа за речиси 7 отсто (6,73%)“ иако е наплатено од 1.028.999 возила помалку во однос на истиот период.

„Во месец Јули 2021, наплатено е вкупно на 4.819.678 возила од сите категории, што претставува зголемување од 35,36% од претходниот месец Јуни. Остварен е промет од 313.680.376 денари, што е зголемување од 9% во однос на месец Јули 2019 година, или, наплатено е повеќе за 25.463.167,00 денари во Јули 202“, информираат од „Државни патишта“.

Во периодот Јануари-Јули 2021 година, продадени се вкупно 4.941 електронски уреди, или поединечно 2907 МСмарт картички  и 2034 МТаг уреди. Од започнувањето со електронската наплата на патарина од, заклучно со 31.07.2021 година, продадени се вкупно 26.406 електронски уреди, од кои 16.734 се М-Смарт картички и 9.672 се М-таг уреди.

Промовирани огласи »

Покрај задолжителна вакцинација за угостителските објекти, истото ќе мора и за настани, но и за влез во трговските центри, како и казината и обложувалниците. Влез ќе биде дозволен и со потврда за прележан коронавирус последните 45 дена. Ова го одлучи владата на денешната седница.

Согласно препораките, Владата донесе одлука дека за влез во угостителски објекти, кафулиња и барови, без разлика на капацитетот и бројот на присутни посетители/гости/лица, како и за настан од секаков вид (прослава, веселба, свадба, роденден, крштевка, концерт, семинар, обука, работилница, конференција, културен или спортски настан, обложувалници, казина), задолжително е поседување, приложување и проверка на еден од следните документи:

сертификат/потврда за извршена имунизација (вакцинација) од вирусот SARS-CoV-2, односно примена најмалку прва доза вакцина против заразната болест КОВИД – 19 или

сертификат/потврда за прележан КОВИД – 19 во последните 45 дена, сметајќи од денот на оздравувањето, за лица над 18-годишна возраст.

Оваа мерка задолжително се применува и за организација, работа и присуство/учество и на секаков вид на настан на отворен простор, каде има повеќе, како и за влез во затворениот дел од моловите.

Дополнително, во сите угостителски објекти, кафулиња и барови опфатени со оваа мерка каде капацитетот е поголем од 30 посетители/гости/лица, задолжителнo e воспоставување редарска служба од страна на правниот субјект за контрола и спроведување на мерката. Додека пак во угостителските објекти со капацитет помал од 30 лица контролата на поседувањето на КОВИД – 19 сертификатот на посетителите е должност на редовно вработените лица.

Овие мерки стапуваат на сила по нивното објавување во „Службен весник“, односно од утре 18 август 2021 година.

Останува забраната за организација на свадби, веселби и прослави во објекти од затворен тип, додека друг тип на настани на затворено и натаму може да се организираат со исполнетост до 30% од капацитетот на местото каде што се одржува настанот и ограничен број на посетители до максимум 1.000 посетители со задолжително поседување, приложување и проверка на еден од задолжителните КОВИД – 19 документи.

Промовирани огласи »

На повеќето работни места луѓето често се потпираат едни на други со цел да си помогнат работата да се заврши побрзо. Ќе работите на проекти кој што самите по својата природа бараат тимска работа. Но,што би направиле кога луѓето со кои што ќе треба да работите на одреден проект се помалку сигурни? Во тој момент можеби ќе треба да превземете поголема одговорност за проектот за да бидете сигурни дека работата ќе се заврши во целост. Но,ваквата ситуација вашите колеги би можеле да ја искористат и за многу работи да се потпираат на вас,да очекуваат дека вие ќе завршите поголем дел од работата и на крајот највеќе може да страна вашата продуктивност. Постојат неколку можности поради кои што вашите колеги ќе се чувствуваат несигурно.

Некои луѓе што ги сметате за несигурни,неодговорни,невешти на своето работно место или пак имаат навики со кои што го попречуваат работењето на проектите,потребно е да имате добра структура за работа со нив. Може да користите алатки на интернет кои што ќе ги прикажат клучните одговорности на секој член на тимот,список со конректни задачи,како и роковите до кога би требало да ги извршат тие задачи. Корисно би било доколку тие алатки можат да ги потсетат луѓето на задачите кои што треба да ги извршат. Може да наидете на колеги кои поради тоа што се несигурно често велат “да” за многу работи. Тие може да прифатат да завршат повеќе работи,но на крајот сепак голем дел од клучните задачи ќе ги остават недовршени. Ова може да биде начин  вашиот колега често да  кажува “да” бидејќи ќе сака да им се допадне на другите или пак поголем дел од работите ќе им звучат забавно. Овие луѓе можеби се љубопитни и желни за работа,но тие превземаат задачи повеќе отколку што навистина можат да сработат. На вашето работно место може да сретнете и колеги кои навистина напорно работат,но сепак имаат ниска самодоверба и се загрижени дека нивната работа не е доволно добра. Но,важно е да им кажете дека сепак завршениот проект е најдобар проект  и дека ниту една задача никогаш нема да биде перфектна. Секогаш има простор за подобрување во работењето и важно е работата да се пренесува и на другите членови од тимот со цел да се интегрира во што поголем проект.

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »