Промовирани огласи »

Србија воведува ковид пропусници. 

Од 23 октомври, картичките за увид во угостителските објекти ќе важат секој ден од 22 часот до крајот на работното време. 

Кризниот штаб денеска воведе пропусници.  Ако сте ја примиле втората доза, а по 7 месеци не сте примиле трета – вашиот сертификат не е валиден; негативен PCR тест, не постар од 72 часа; По 72 часа – мора повторно; Негативен тест за антиген – валиден само 48 часа; Ако сте лежеле, во претходните 7 месеци, 210 дена – после тоа мислиме дека не е безбедно; За странци – валиденЕУ сертификат за ковид или други земји со кои Србија има договор за признавање.

Србија дневно има и по 8.000 заразени со коронавирусот. 

Иако имаме над 50 починати дневно, и многу заразени, никој не мисли дека е потребно да ги почитува мерките. Поради тоа почнуваме со заострување на мерките, изјави српската премиерка Ана Брнабиќ. 

Таа додаде дека вакцинацијата во Србија е и понатаму лоша.

Промовирани огласи »

Автомобилската индустрија живее и умира од напредокот во дизајнот и технологијата на возилата. Ниту една друга индустрија освен технолошката индустрија не се менува толку брзо како што тоа го прави автомобилската индустрија. Нови карактеристики излегуваат секоја година бидејќи трошоците и технологијата секогаш растат. Некои работи што изгледаа револуционерно пред години може да исчезнат како резултат на тоа.

1: Антени

Ако некогаш сте возеле автомобил од минатите децении, знаете што е антена. Имаше време кога антените беа модерни, а некои возачи дури и употребуваа додатоци како антенско топче. Но, денес автомобилите главно ја снемаа традиционалната антена. Една таква причина за ова е потегот кон стриминг и сателитско радио.

2: Седани

Седаните се вид на диносауруси во автомобилската индустрија, бидејќи тие постепено се повлекуваат со доаѓањето на кросоверите. Седаните некогаш беа суштинска форма на превоз во семејството и со децении обезбедуваа солиден превоз по разумна цена. Како и да е, седанот доживеа грубо опаѓање во последната деценија, бидејќи вкусовите на потрошувачите продолжуваат да се менуваат.

3:Каравани

Караванот веќе е на листата на загрозени видови, но сеуште има каравани што се продаваат на пазарот. Како и да е, иднината изгледа прилично слаба кога станува збор за караванот каков што го знаеме. Кросоверите се доминантниот сегмент на возило во моментов и се чини дека тој тренд ќе се задржи

4:ЦД -плеери

Имаше време кога поседување на ЦД -плеер во вашиот автомобил беше статусен симбол. Денес, тоа воопшто не е случај, наместо тоа ЦД -плеерот е везаменет. Прво, возилата имаа вградена компатибилност со MP3, а сега тоа е подемот на стриминг аудио. Се што треба да направите е да го поврзете вашето возило со Bluetooth конекција.

5:Спојлери

Порано спојлерот беше единствена и специјална опција што возачите можеа да ја добијат од застапништвото. Но, бидејќи автомобилскиот дизајн стана поинклузивен, потреба за спојлер едноставно нема да има во иднина. Обликот на каросеријата на футуристичките автомобили ќе биде мазен и аеродинамичен без многу дополнителни работи прикачени на него.

6: Традиционални клучеви

Ова веќе се случува бидејќи повеќето производители на автомобили веќе се префрлија на користење на копче без клуч. Традиционалниот автомобилски клуч, како што го знаеме, заминува бидејќи автомобилите стануваат се понапредни. Сега повеќето нови автомобили можете да ги стартувате користејќи го вашиот паметен телефон, така што потребата за клуч е речиси непостоечка.

7: Раткапни
Раткапни порано беа стилски бидејќи ги гледавте на одредени марки и модели на возила. За жал, додека производителите на автомобили се придвижија кон алуминиумски бандажи, потребата за потпорници веќе не постои. Повеќето возила што излегуваат во денешно време користат генерално многу поголемо тркало отколку автомобилите од минатото.

8: Подвижни покриви

Подвижниот покрив порано беше опција во автомобилот што ја направи разликата ако сакате чувство на отворено. Но, новата генерација автомобили честопати вклучува панорамски покрив и со тоа потребата за покрив на месечината веќе исчезна. Подвижниот покрив честопати истекуваше и имаше многу проблеми со квалитетот кога автомобилите старееја.

9: Светла за магла

Додека производителите на автомобили експериментираат со нови решенија за надворешно осветлување, како што се LED светилки, потребата за светла за магла е се помала. Како што стои во моментов, светлата за магла не прават толку многу за визуелите на патот. 

10: Бришачи за фарови

Автомобилите што имаат бришачи на предните светла се обично луксузни возила на високо ниво. Оригиналната намена беше да се вози низ калливи услови каде калта ги покрива фаровите.Идните возила, најверојатно, ќе се оддалечат од секаков вид ротациони бришачи што сме навикнати да ги гледаме.

Промовирани огласи »

Во ноември и декември нема да се наплатува ДДВ за електрична енергија и гас, соопшти Министерството за финансии.

Владата така реагира на „многу невообичаена ситуација“, рече по седницата министерката за финансии Алена Шилерова.

Мерката ќе го чини државниот буџет околу 157 милиони евра.

Владата, исто така, предлага измени на законот со кои трајно ќе се ослободи снабдувањето со гас и електрична енергија од ДДВ од следната година.

Премиерот Андреј Бабиш, лидерот на центристичката партија АНО, беше поразен на неодамнешните парламентарни избори и рече дека е подготвен да ја предаде власта, велејќи дека ќе го отфрли мандатот доколку претседателот Милош Земан му го понуди, објави новинската агенција ЦТК .

Ситуацијата станала покомплицирана откако Земан беше хоспитализиран и во моментов, според вчерашното соопштение на претседателот на Горниот дом на парламентот Милош Вистричил, тој не е во состојба да ја извршува својата должност.

Во меѓувреме, Бабиш не успева да најде коалициски партнери и неговата потенцијална влада сигурно нема да ја добие довербата од долниот дом на парламентот, но тој обид може да го продолжи неговиот мандат за неколку месеци.

Лидерот на опозицијата Петр Фиала, пак, се спротиставил на суспендирање на наплатата на ДДВ за електрична енергија и гас, велејќи дека подобро решение ќе бидат целните субвенции за домаќинствата со ниски приходи.

Мерката допрва треба да биде одобрена од Европската комисија и навреме се совпадна со наглиот пораст на цената на електричната енергија и гасот, што сигнализира сериозен ценовен шок за домаќинствата низ Европа и ги принуди владите да интервенираат.

Промовирани огласи »

Независната истражувачка организација Реактор – Истражување во акција, лансираше онлајн кампања за подигање на свеста против сексуалното вознемирување на работното место.

Кампањата е составена од неколку информативни објави и има за цел да ги информира граѓанките и граѓаните за формите на сексуално вознемирување на работното место, законите според кои ова дело е казниво, како и да даде примери кои се базираат на анонимно споделени искуства  со сексуално вознемирување на работното место, како дел од студијата на Реактор.

Според наодите на истражувањето за родово-базирана дискриминација и пазарот на труд во Северна Македонија, сексуалното вознемирување на работното место е широко распространето и за жал нормализирано во некои форми. Наодите покажуваат дека малкумина се осмелуваат да го пријават доживеаното вознемирување, иако е казниво со закон, соопштија од организацијата.

Од Реактор посочуваат дека сексуално вознемирување е каков било облик на несакано вербално, невербално или физичко постапување од сексуална природа, што има цел или последица, повреда на достоинството или создавање на заканувачка, непријателска, понижувачка или застрашувачка средина, пристап или практика.

Сексуалното вознемирување на работното место е облик на дискриминација. Според Кривичниот законик, дискриминацијата е кривично дело казниво со казна затвор од шест месеци до пет години. Дополнително, според Законот за спречување и заштита од дискриминација, сексуалното вознемирување е казниво со парична казна до 10.000 евра, велат од организацијата.

Освен во Северна Македонија, истата кампања се спроведува и во пет други држави од Западен Балкан кои се партнери на Реактор во овој проект – Косово, Албанија, Црна Гора, Србија, Босна и Херцеговина, и се очекува да трае 11 дена, од18 до 30 октомври.

Реактор ги охрабрува жртвите на сексуално вознемирување да го пријават истото во Државен инспекторат за труд, Комисија за спречување и заштита од дискриминација, граѓански организации кои обезбедуваат бесплатна примарна правна помош или во полициска станица.

Кампањата е дел од иницијативата „Борба против дискриминацијата, унапредување на работничките права на жените” и е поддржана од Европската Комисија и кофинансирана од Шведската агенција за меѓународен развој и соработка (Сида).

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »