Јапонскиот машоновозач го тужел својот работодавец бидејќи од платата му одбил 56 јени (0,49 долари), како казна бидејќи неговиот воз пристигнал со минута доцнење, објавила компанијата во четвртокот.
На почетокот на годината машиновозачот ја тужел "West Japan Railway Company" (JR West), една од водечките јапонски компании во железничкиот сообраќај, која му одредила парична казна поради професионална грешка направена во јуни 2020-та година, пишува дневниот весник "Yomiuri Shimbun".
Машиновозачот сега бара компанијата да му исплати 2,2 милиони јени или 19.500 долари отштета со камата за моралната штета која му била нанесена со паричната казна.
Грешката се случила кога машиновозачот требало да ја премести својата празна композиција на станицата Окојама на западот на Јапонија, но дошло до забуна околу перонот.
Поради таа забуна доцнел една минута со доаѓањето на колосекот на кој ја "паркирал" композицијата.
Компанијата смета дека оправдано го казнила својот вработен поради пропустот, но тој мисли поинаку и објаснува дека доцнењето е предизвикано од минорна човечка грешка.
Составот на јапонските железници во светот редовно се истакнува како пример за беспрекорна ефикасност и точност.
Светските медиуми во 2017-та година ја пренеле веста дека еден железнички оператор искрено се извинил во јавноста поради "големите проблеми" кои ги предизвикал бидејќи неговиот возот доцнел "цели" 20 секунди.