Промовирани огласи »

Основачот на „Амазон“ е најголемиот инвеститор во неодамна формираната биотехнолошка компанија „Алтос Лабс“, со седиште во САД.

Ги собра најдобрите светски научници, кои ќе работат на подмладување на клетките. Досега во истражување се инвестирани три милијарди долари.

Основачот на Амзон и еден од најбогатите луѓе во светот, Џеф Безос (58) планира да живее вечно.

Тој е најголемиот инвеститор во неодамна основаната биотехнолошка компанија Алтос Лабс, која ги собра некои од најдобрите светски научници за да најдат магична формула за вечна младост.

Безос, чие богатство се проценува на 182,2 милијарди долари, и други помали инвеститори, вклучително и руско – израелскиот тајкун Јури Милнер (60), „тежок“ 4,8 милијарди долари, вложија 3 милијарди долари во Алтос.

Дополнително, беше собран тим од врвни научници, меѓу кои и добитничката на Нобеловата награда Шина Јаманака од Јапонија, чија специјалност се матични клетки, и контроверзниот шпански биохемичар Хуан Карлос Исписуа Белмонте, познат по успешното развивање на ембриони од мешавина на клетка на мајмуни и луѓе.

Според американските медиуми, компанијата ќе се фокусира на „програмирање на клетките“, техника која се покажала ефикасна за подмладување на клетките во лабораторија, а некои дури веруваат дека може да помогне во искоренувањето на некои болести, како што се ракот и Алцхајмеровата болест.

Тоа е техника која работи со додавање на протеин во клетката што практично и дава инструкции да се врати на ниво слично на матичните клетки.

Двете лаборатории на Алтос ќе бидат лоцирани во САД – во Силиконската долина и Сан Диего, а една во Британија – во Кембриџ.

Главниот научник и основач на Altos, Рик Клауснер, вели дека компанијата има за цел да го отвори патот за програмирано подмладување на клетките и на тој начин да обезбеди сосема нов пристап во медицината.

Вонредните достигнувања во последните неколку години почнаа да му даваат приоритет на здравјето на клетките и механизмите зад него. Ова, заедно со ефикасно и безбедно репрограмирање на клетките и ткивата преку нивно подмладување, ни дава нова перспектива за медицината на иднината – рече Клауснер.

Светската јавност не беше воодушевена од веста за отворањето на лабораторијата на Безос.

Така, шпанскиот „Ел Паис“ пишува дека богаташите наместо да си вбризгаат ботокс, вбризгувале милиони долари во „Алтос лаб“ бидејќи смртта ја гледаат како болест која треба да се излечи.

Штета што иницијатор на сето ова се парите, а не науката. Ако ги прашате обичните граѓани, тие се загрижени за ракот, менталните болести, сидата, мултиплекс склероза, цистичната фиброза, па дури и коронавирусот, а не за стареењето. Сепак, немаат пари како Безос, па не можат да одлучат во кој правец ќе оди науката. Безос знае дека науката веќе успеала да ги подмлади глувците во лабораторијата, што му дало надеж дека ќе може да биде млад засекогаш – наведува „Ел Паис“.

Тестови врз луѓе

Американските медиуми се загрижени и за тоа што би можело да излезе од лабораторијата на Безос.

Младите сонуваат да бидат богати, а оние кои се богати да бидат млади. Затоа милијардерите пумпаат пари во индустрија која ќе може да го запре процесот на стареење и да ја врати младоста. Сепак, никој не знае што може да се роди во таа лабораторија. Знаејќи дека во тимот се и некои од контроверзните научници, не е исклучено „Алтос“ да стане место за тајно истражување на луѓе – пишуваат американските медиуми.

Индустрија вредна 420 милијарди долари

Светските експерти велат дека индустријата која се занимава со пронаоѓање на формулата за бесмртност и вечна младост ќе процвета во наредните години.

Според некои проценки, во 2030 година ќе вреди 420 милијарди долари.

Промовирани огласи »

Овојпат темата е споредување на погон на сите тркала (4×4) и на предните тркала.

Јасно е дека погонот на сите тркала подобро ќе ја пренесе силата на подлогата, но забрзувањето е само еден дел од возењето. Вртењето и запирањето се многу поважни прашања во зима, па иако погонот 4×4 може да понуди некои предности во кривини, при кочење и не е толку важен.

Овде доаѓаме до клучното прашање: дали е подобро во зимски услови да се вози автомобил со погон на сите тркала и добри гуми за сите сезони (all season) или можеби победник е погонот на предните тркала во комбинација со зимски пневматици?

Џонатан Бенсон од YouTube каналот Tire Reviews се обиде да одговори на тоа прашање споредувајќи два Mini Countryman S, од кои едниот користи систем со погон на сите тркала. Тој автомобил вози со гуми Goodyear Vector 4Season Gen 3 за сите сезони, додека верзијата со погон на предните тркала има намонтирано Goodyear UltraGrip Performance + зимски гуми.

Овде доаѓаме до клучното прашање: дали е подобро во зимски услови да се вози автомобил со погон на сите тркала и добри гуми за сите сезони (all season) или можеби победник е погонот на предните тркала во комбинација со зимски пневматици?

Џонатан Бенсон од YouTube каналот Tire Reviews се обиде да одговори на тоа прашање споредувајќи два Mini Countryman S, од кои едниот користи систем со погон на сите тркала. Тој автомобил вози со гуми Goodyear Vector 4Season Gen 3 за сите сезони, додека верзијата со погон на предните тркала има намонтирано Goodyear UltraGrip Performance + зимски гуми.

Промовирани огласи »

Министерството за труд и социјална политика известува дека од утре 26.01.2022 год. (среда) започнува етапната исплата на јануарски пензии. Пензиите ќе бидат исплатени предвреме и етапно, со цел да се овозможи поголема заштита на пензионерите во услови на болеста.

Подигнувањето на пензиите преку филијалите и експозитурите на банките за пензионерите кои не користат картички ќе се реализира во четири групи, според висината на пензијата:

  • За пензии со висина до 11.000 денари, исплатата да се изврши на 26.01.2022 година (среда);
  • За пензии со висина 11.001-14.000 денари, исплатата да се изврши на 27.01.2022 година (четврток);
  • За пензии со висина 14.001-18.000 денари, исплатата да се изврши на 28.01.2022 година (петок) и
  • За пензии со висина над 18.001 денари, исплата да се изврши на 31.01.2022 година (понеделник).

Пензионерите кои користат платежна картичка, поврзана со сметката на која се префрлува пензијата, со парите можат да располагаат од 26 јануари (среда). Тие можат да ја подигнат пензијата на банкомат, да ги користат средствата за плаќање во трговската мрежа или за електронски плаќања. Етапното процесирање на пензиите ќе овозможи спроведување на препораките и мерките за спречување и ширење на болеста, со оглед на тоа што пензионерите како возрасна група се најранливи.

Министерството за труд и социјална политика укажува дека пензиите се сигурни на сметките на корисниците, пензискиот систем е стабилен и функционира без проблеми. Апелираме до пензионерите да се придржуваат до распоредот за исплати, затоа што етапната исплата е направена со цел да се намали метежот пред банките и можностите за загрозување на личното и јавното здравје.

Истовремено, МТСП ги информира пензионерите дека јануарските пензии ќе бидат зголемени за 2.9% согласно законското усогласување кое се врши два пати годишно во јануари и јули. Усогласувањето се врши според процентот на порастот на индексот на трошоците на живот во претходното полугодие во однос на полугодието кое му претходи објавени од Државниот завод за статистика.

Промовирани огласи »

Белгиската организација за заштита на потрошувачите Test Anakoop спровела големо европско истражување на квалитетот на автомобилите, во кое учествувале повеќе од 60.000 сопственици на возила во Белгија, Франција, Шпанија и Португалија. Притоа е утврдено дека најголем процент од проблемите  (17% од дефектите) се јавуваат на електричните и електронски склопови и функции, како што се акумулаторите, светлата, подигањето на прозорците и централните брави.

Нешто помал број автомобили (13% од случаите) мораат на сервис бидејќи кочниците веќе не функционираат оптимално. На трето место се дефекти кај бензинските и дизел мотори. Lexus се автомобилите кои имаат најмалку проблеми. Имено, само 5% од возачите на овие автомобили морале да одат на сервис во текот на гарантниот рок поради дефект.

Lexus исто така ја предводи и листата на најсигурни автомобили во претходните две изданија на истото истражување (2020 и 2018 година). Toyota и повеќето други јапонски брендови се исто така во врвот. Најдобро рангиран Европеец е Seat, додека на дното на табелата се три многу скапи брендови: Jaguar, Land Rover и Tesla. Моделите со мотори со внатрешно согорување кои имаат најмногу проблеми се по правило дизел автомобилите.

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »