Промовирани огласи »

Scalefocus стартува со втората сезона на онлајн настани за споделување на добрите практики во развој на софтвер ,,Tech Savvy Talks”

На серијата од настани организирана од компанијата за развој на софтвер Scalefocus, се споделуваат најновите трендови, добри практики и примери од примена на различни технологии на реални проекти за развој на софтвер.

Една од главните цели на Scalefocus е активна поддршка на развојот на ИТ заедницата во регионот. Важен чекор во оваа насока е споделувањето на искуството и добрите практики, стекнати од тимот на Scalefocus преку работата  на проекти за клиенти ширум светот - од Fortune 500 компании до брзорастечки технолошки стартапи. Токму тоа беше мотивација за компанијата да ја покрене иницијативата Tech Savvy Talks, која вклучува серија на редовни онлајн настани посветени на голем број на технологии кои се користат при развивањето на софтвер.

На настаните, дел од експертите во Scalefocus разговараат за најактуелните трендови, го споделуваат своето знаење и практичните лекции стекнати од нивното искуство. Првата сезона на Tech Savvy Talks се одржа есента и покрена голем интерес во Македонија, Бугарија, Турција, како и во неколку други земји.

Втората сезона од Tech Savvy Talks ќе започне официјално на 16 февруари со настан за Front-end технологиите. Новото издание ќе вклучува и сесии од други технички домени: NET, Quality Engineering, Data, Вештачка интелигенција и машинско учење, софтверски архитектури, Go.

„Ја започнавме иницијативата мотивирани од желбата да придонесеме во ИТ заедницата преку презентациите на нашите искусни Tech Savvy херои, кои се желни да го споделат своето знаење и практично искуство. Настаните предизвикаа голем интерес во ИТ секторот во неколку земји. Ова покажува дека Scalefocus е водечка компанија, со експертиза во повеќе технологии и стремеж за нови иновации. Мотивирани од успехот на првата сезона, со нетрпение очекуваме да зборуваме за новите теми пред ИТ заедницата“ вели Катерина Георгиева, раководител на одделот за технологија во Scalefocus.

Дознајте повеќе за новите предавања и обезбедете го вашето место на страницата Tech Savvy Talkspage во Eventbrite.

Промовирани огласи »

Нови услови има за влез во Грција. 

Влезот кај јужниот сосед за потполно вакцинирани луѓе е овозможен без поседување негативен тест пред патувањето. Потврдите за вакцинација остануваат валидни 270 дена (девет месеци) по приемот на втората доза. За влез во Грција, сите патници, без разлика на нивната националност, мора да пополнат електронски образец од пријавата „Passenger Locator Form” (PLF), пред заминувањето.  Над 24.300 луѓе досега починаа во Грција од коронавирусот. 

Промовирани огласи »

Лесно е да ја спуштите главата на вашата работа и само да ја завршите работата, не сфаќајќи дека работите околу вас се промениле. Подолу, најдете црвени знамиња идентификувани од експерти дека можеби е време да барате нова работа. 

1. Се очекува да бидете достапни 24/7
Знаењето дека може да добиете повик, е-пошта или текст од вашиот шеф на кој се очекува да одговорите, без оглед на денот или часот, може да биде неверојатно стресно. „Ако не можете да се одделите од вашата работа, секогаш постои долгогодишно чувство на вознемиреност“, вели Вилијамс. „Тоа завршува да влијае на целиот ваш живот затоа што се чувствувате како никогаш да не можете целосно да се одморат. На сите им треба тоа заради својот разум“.

2. Никој никогаш не зема слободно време
Лесно е да се забележи кога луѓето околу вас го земаат одморот. И, ако никој никогаш не го искористи своето доделено слободно време, може да се чувствувате под притисок да го сторите истото. „Ова доведува до брзо исцрпување“. 

3. Има многу пријателства на работното место
Има разлика помеѓу луѓето кои се пријатели на работа и луѓето кои формираат пријателства надвор од работно место. Може да се развијат пријателства и блиски врски меѓу колегите како нивно работно семејство, но ако почне да станува со приватни шеги, исклучување луѓе и многу повеќе, тогаш тоа не е добро.

4. Има многу обрт на вработените
Дефинитивно е црвено знаме на дадена работа кога компанијата не може да ги задржи вработените долго време. 

5. Постои голем страв од неуспех
Некои од најдобрите искуства за учење доаѓаат од правење грешки, ако сте во компанија која не ви дозволува да пропаднете, таквиот страв од правење грешки ги спречува луѓето да ја работат својата најдобра работа. Тие, исто така, нема да пробуваат нови или иновативни пристапи.

6. Нема чувство за заедница
Чувството како да сте дел од поголем тим е „толку важно“ за да ве натера да бидете ангажирани во вашата компанија, ако не е така, тоа може да ги натера луѓето да се чувствуваат немотивирано. 

Ако некои или сите од овие црвени знамиња на работното место го опишуваат вашето работно место, можеби барем ќе почнете да размислувате да се преселите на друго место. Можеби ќе се обидете да се убедите дека тоа не е толку лошо или дека ќе се промени на подобро. Типично кога ќе откриете црвени знамиња, дури и ако тие се мали почнувате да ги забележувате повеќе, и токсичноста има тенденција да ескалира и да се интензивира.

Промовирани огласи »

Границите на разумот одамна се поместени предалеку, а во случајот со социјалните мрежи екстремните „глупости“ станаа секојдневие.

Рускиот блогер Михаил Литвин можеби отишол најдалеку. За разлика од момците зад каналот на YouTube Garage54 кои со своето знаење, искуство и неверојатна имагинација се борат за прегледи на видеа, Михаил оди по пократкиот пат. Тој едноставно го пали автомобилот и потоа ги брои прегледите.

Тоа го направи уште во октомври 2020 година кога го запрепасти светот со видеото во кое го запали својот AMG GT 63 S. Причината била наводно дефект на автомобилот, што страшно го изнервирало. Потоа, при купувањето на Porsche Taycan, тој „случајно“ ги сменил педалите и излетал од прозорецот на салонот.

Михаил очигледно има корист од тоа, па сега реши да сними уште едно видео. На ред е BMW, M5 Competition, а наводно е автомобилот на неговиот пријател, кој го уништил во спомен на неговата смрт, дознава ASTV.ru.

Причината е немил настан од минатата година кога влогерот Саид Губденски загина додека возел BMW M4 Competition во ноември. Како што е вообичаено во вакви случаи, тој изгубил контрола над автомобилот во центарот на Москва и се судрил со Мерцедес ГЛ и Волво ХЦ90. Тој починал пред да пристигне брзата помош, додека неговиот совозач починал подоцна во болницата.

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »