Промовирани огласи »

Вип и ова лето воведува нова атрактивна понуда за корисниците на мобилната Припејд телефонија со која четувањето со пријателите станува незаборавно и неограничено преку бесплатни Вибер пораки и специјално креирани Вибер стикери.

Промоцијата Бесплатни Вибер пораки и стикери е достапна за сите нови Вип Припејд корисници, додека постојните корисници ја добиваат оваа можност со надополнување од најмалку 100 денари за што ќе бидат известени со СМС во моментот кога промоцијата ќе биде активирана.

Летото и летните одмори се уште поубави и незаборавни кога ги споделуваме доживувањата со пријателите. Затоа креиравме нова промоција која на припејд корисниците им овозможува неограничена комуникација. Со надополнување на кредит на својот припејд телефонски број, корисниците добиваат можност да уживаат во бесплатни Вибер пораки дури цел месец, а допишувањето да биде уште поинтересно корисниците можат да ги симнат и специјално креираните летни Вип стикери. Со секое наредно надополнување следуваат нови 30 дена бесплатно Вибер четување, изјави Димитар Ковачевски , извршен директор во Вип.

Промоцијата за сите Вип Припејд корисници е достапна ограничен, промотивен период и важи во Македонија. Бесплатната понуда Вибер пораки не ги поддржува Вибер повиците, гласовните и видео пораки, слики и документи прикачени од архивата на телефонот на корисникот, симнување или поставување слики директно сликани од Вибер пораки апликацијата, отварање на надворешни линкови поставени при користење на Вибер пораки услугата. Искористениот податочен сообраќај надвор од промоцијата ќе се наплатува согласно тарифниот модел или активираниот дополнителен интернет пакет. За да ја користат промоцијата Бесплатни Вибер пораки, корисниците потребно е да ја симнат Вибер апликацијата од Google Play Store или од App Store.

Вип оди чекор понапред во комуникацијата со своите корисници и станува првата македонска телекомуникациска компанија која отвара Вибер public chat група во која корисниците ќе ги добиваат сите Вип новости и ќе ја добијат можноста да се запознаат со луѓето кои ја движат напред Вип приказната и при тоа многу да се забавуваат. Линкот каде може да го заследат овој чет e http://chats.viber.com/vipmk, кликнете follow.

За сите дополнителни информации и помош околу користењето на услугата корисниците треба да се јават во Контакт центарот на 077 1234 или да прочитаат на www.vip.mk

Промовирани огласи »

Согласно Законот за работни односи  имате  право на платен годишен одмор од најмалку 20 и најмногу 26 работни дена.

Според Законот годишниот одмор може да се користи во два дела, со тоа што првиот дел мора да трае најмалку 12 работни дена и да се искористи до крајот на тековната година, а вториот дел најдоцна до 30 јуни идната година .

Во годишен одмор не се пресметуваат: празниците, саботите и неделите, отсуствата поради боледување и другите случаи на оправдано отсуство од работа.

Непријавените работници односно „хонорарците“ и други нетипични видови на вработувања не се предвидени во Законот за работни односи, но морална обврска на менаџментот кој ги користи услугите на оваа најзагрозена група работници  е да им овозможи еднаков третман во однос на користењето на одморите со другите вработени.

Законот за работни односи предвидува прекршочна одговорност на сите работодавачи кои на вработените не им обезбедат годишен одмор во согласност со Законот  и не им издадат решение за годишен одмор кое служи и како доказ пред трудовата инспекција.

Секое користење на годишен одмор треба во секоја фирма да е според однапред утврден план за одмори и секако писмено да добиете документ за користење на годишниот одмор – потпишано од работодавецот и од вас како вработени.

Доколку според работните обврски мора да работите за празник работодавецот е должен да ви исплати празнична дневница.

Промовирани огласи »

Шефот можете да го прашате за покачување на плата само ако имате подготвен пристап. 

Сајтот Inc пишува што треба да одбегнувате. 

Не би требало да кажувате кои се вашите потреби. Ако имате деца и поголеми трошоци, тогаш ви требаат повеќе пари, но овој дел кај шефот ќе го прескокнете. 

Ако се споредувате себе со колегите тоа нема да има ефект.  

Треба да бидете најдобар работник во својот сектор. 

Дојдете рано на работа и веднаш почнете да работите. Бидете пример за другите. 

Бидете последни кои ги знаат најновите трачеви. 

Повеќето луѓе чекаат покачување за да работат повеќе, но вие треба да направите обратно, да работите повеќе за да заработите повеќе пари. 

Ако сето ова го направите, тогаш разговорот за покачување ќе биде полесен. 

Промовирани огласи »

Во текот на изминатите неколку години, видовме голем пораст на приватните компании во вредност од повеќе од една милијарда долари - стартапи кои цврсто чекорат кон успешноста и желба да останат приватни компании на врвот.

Ги издвојуваме најуспешните:

1. UBER 

https://www.uber.com/

Вредност: $68 милијарди

Извршен директор: Travis Kalanick

Највредното нешто за почеток на компанија во САД и ширум светот е мотивацијата. Uber е брилијатна идеја за компанија која всушност е база каде може да договорите превоз од едно на друго место во вашиот регион. Исто така и самите вие можете да бидете возач и да заработувате.

Надминувајќи ја вредноста на своите ривали, заработи неколку милијарди долари во последниве години, вклучувајќи $3.5 милијарди долари од  инвестициски фондови од Саудиска Арабија. Компанијата е исто така во потрага за нов Главен финансиски директор со искуство, што е знак дека оваа компанија инвестира во добар кадар без прекин.

2. AirBnb

https://www.airbnb.com
Вредност: $31 милијарди

Извршен директор: Brian Chesky

Технички директор: Nathan Blecharczyk

Airbnb е вториот највреден стартап во Америка. Имаше предизвици во 2016 година, но компанијата се уште е вториот најголем стартап во САД. Airbnb  е компанија која се занимава со сместување на луѓе од целиот свет низ целиот свет за одлична цена.

3. Pinterest  

https://www.pinterest.com/

Вредност: 11$ милијарди

Извршен директор: Ben Silbermann

Pinterest е популарна компанија за споделување на идеи и креативни решенија за сите сегменти од животот. Во последните години доживеа огромен успех кај младата популација.

Компанијата го прошири својот фокус во последниве месеци на странските пазари како на Велика Британија, Франција, Германија, Јапонија и Бразил, и двојно повеќе го зголеми рекламирањето на својата платформа.

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »