Промовирани огласи »

Промовирани огласи »

Пресметките кои ги спроведе ADAC се темелат на просечен период за одржување од пет години, со годишна километража од 15.000 км.

Едно од клулќните прашања за електричната мобилност е, дали компактните автомобили на струја како „волксваген ID.3“ е поевтин за возење од „голф“? Конкретните модели се земени како пример, но трошоците за купување и одржување се она што ги мачи потенцијалните купувачи.

Германскиот авто-клуб ADAC ги стави сите трошоци на хартија и го прогласи победникот.

Повисоките трошоци за купување електричен автомобил во германија (ID.3 36.960 евра, „голф“ бензинец 32.460 евра) се надокнадуваат со други трошци како што се осигурување, данок на возилото, трошоци за одржување и поправки, трошоци за гориво и струја.

Во вкупната пресметка забележителни се релативно пониски трошоци за одржување и работа на електричните автомобили. VW ID.3 чини 47,2 центи по километар, а „голф“ е речиси 10 центи поскап односно 56,9 центи по километар.

ID.3 на крај испаѓа поевтин. Ако се земе предвид и германскиот еколошки бонус при купувањето ID.3 од 9.000 евра, кој сепак би требало да се намали во наредните години – купувањето електричен автомобил испаѓа околу 5.000 ерва поевтин од бензинец.

Тоа, итсто така, влијае на губитокот на вредност на возилото, кој е помал и според ADAC, најголем фактор во трошоците.

Пресметките кои ги спроведе ADAC се темелат на просечен период за одржување од пет години, со годишна километража од 15.000 км. Со оглед на тоа дека цените на горивата во моментот варираат, за анализа е користен просекот од последните три месеци во Германија.

Промовирани огласи »

Доколку идните сопственици решат интензивно да ја користат оваа опција, треба да бидат подготвени за чести менувања на гумите.
Во подготовка е Mercedes EQG, кој ќе биде електричната верзија на легендарната Г-класа. Очекувањата се големи, а на интернет пристигна и првото видео од ова возило направено при тестирање, на кое возилото се ротира на своето место за 360 степени, како тенк.
Иако квалитетот на видеото е низок, оваа функција може јасно да се види. Се претпоставува дека EQG има четири електрични мотори, по еден во секое тркало, кои му овозможуваат да маневрира на овој начин.

Ова не е првиот автомобил со оваа опција, бидејќи го понуди и Rivian, но американскиот производител се откажа од него, па нема да биде вклучен во сериските модели.

Фото: Промо/Mercedes

Промовирани огласи »

Дарко Димовски, претседателот на Сојузот на синдикати на Македонија, вели дека државата со извесната позајмица од 900 милиони евра од Меѓународниот монетарен фонд ќе има пари за зголемување на платата од 2.806 денари за сите работници во јавниот сектор. Од заемот од 900 милиони, според пресметките на лидерот на ССМ, треба да се издвои дополнителни 30 милиони евра за работниците.

Синдикалниот лидер во емисијата „Студио 10“ на ТВ24 рече дека не видел во ребалансот на буџетот дополнителни средства за зголемувањето на сите плати на работниците, иако било договорено по шест месеци, односно од 1 септември, тие да се зголемат линеарно и солидарно согласно Загонот за минималната плата. 

Со позајмицата од 900 милиони евра треба да има пари за работникот, без разлика дали е од јавниот или приватниот сектор. До петок ако не не повикаат, дали вицепремиерот Битиќи, дали министерката Тренчевска или премиерот, од другата недела ние ќе си ги закажеме органите и телата., бидејќи во ребалансот нема пари за тоа. Тие ни ветија дека од 1 јули ова ќе се примени, вели Димовски.

Претседателството и Советот, ќе дадат упатство до гранските синдикати, како во полицијата и здравството, тие да се подготват за генерален штрајк во јавниот сектор, доколку до утре Владата не одговори на повикот на ССМ.

До септември каде ќе најдат пари, ако немаат сега со ребалансот? Знаеме дека порасна минималната плата, но ние во знак на солидарност, побаравме покачување во износ од 2.806 денари од хигиеничар до претседателот на државата. Инфлацијата секој ден ги обезвреднува платите. Ако државата има пари за сите да ги субвенционира и да ги помага, треба да има и за работниците. Законот е многу јасен, во септември треба да се усогласи платата. Не може некој да ме убеди дека тоа се многу пари и дека државата не може да ги обезбеди, додаде Димовски.

Тој потсети дека јавниот сектор очекува годишен регрес за сите и со исплатата на К-15 да не се делат работниците на „државни и приватни“.

Повеќе вести...
барај огласи за вработување » барај останати огласи »