Пронаоѓањето на вистинскиот бизнис партнер е еден од најбитните чекори во градењето на бизнисот. Тој или таа треба да ја дели вашата страст, но и да ги дополнува вашите слабости. Наоѓање на добар бизнис партнер е тешко. Многу бизнис проекти заврши во колапс поради несогласувања помеѓу партнерите. Меѓутоа, за да се постигне со високи перформанси во ум тим многу полесно отколку ако се оди сам.
Приоритети и вредности
Секој човек има различен сет на вредности, тој го става пред своите приоритети и ги распределува да се најважни. Пред да се најде бизнис партнер, ќе треба да одлучи што е највредното за вас, она што приоритети се стави над сите други? Ова е исклучително важно да се најде партнер со заеднички јазик. Во понатамошната работа, може да имате постојат многу разлики, па дури и конфликти. Запомни дека повеќето од нив не се случуваат поради тоа што еден од вас е во ред, но само затоа што ви даде во некои работи различно значење. Барате партнер кој ги дели вашите ставови и дека имате заеднички приоритети.
Заедничка цел
Важен услов за добро партнерство е постоењето на една заедничка цел. Вие и вашиот партнер треба јасно да се дефинира она што ви се со цел на создавање на заедничко претпријатие, тоа ќе ви помогне да се избегне конфликт на интереси. Едноставна желба да се направи профит не може да биде заедничка цел. Партнерите можат да имаат различни идеи за профит, неговата големина, дистрибуција меѓу акционерите, итн Бидете сигурни да проверите дали имате со вашите потенцијални партнери за заедничка цел, за да дознаете она што тој сака да добие од заеднички бизнис. Работат заедно слепо, без претходно да разговара заеднички акции, недалновидна. Таков бизнис речиси сигурно ќе заврши со неуспех.
Посветеност
Во заедничката операција може да влијае на продуктивноста и посветеност за да се постигне оваа цел. Ако сте подготвени да работат 12 часа на ден, и вашиот партнер во овој заеднички бизнис плаќа само 5 - 6 часа помеѓу вас може да биде конфликтна ситуација. Може да се чувствуваат дека вашиот партнер не ги исполнува своите обврски правилно. Тој, секако, не мора да работат колку што ќе го направи тоа, но меѓу вас треба да биде взаемно разбирање и постојана продуктивна комуникација во врска со вашиот вкупната бизнис. долгорочна соработка Што ќе биде интересна и профитабилна ниту, пак, на општата бизнис, личен интерес во секој од партнерите е скоро секогаш преовладува над воопшто. Мора да бидат подготвени за фактот дека еден партнер излегува на бизнисот, на пример, за понатамошен развој на себе. При изборот на бизнис-партнер, да се договорат однапред со него за цели и временски хоризонти на соработката. Ова ќе ви овозможи да се договорат за план за соработка, како и да се подготви делот бизнис стратегија, кога сите на своите цели ќе се постигнат. Овој пристап кон избор на партнер ќе те спаси многу време и морална сила кога станува збор за целокупната завршувањето на проектот. Сподели на социјални мрежи: